Unboxing #1

11:33

      Ahoj lidi! Vítám Vás u mého prvního unboxingu. Před nedávnem jsem se domluvila s Hankou z MegaKnih na spolupráci. Vše se vyřídilo rychle a za pár dní přišla moje první kniha k recenzování. Tým MegaKnih je velice přátelský a milý. myslím, že blogeři jsou u MegaKnih ve správných rukou. Jestli to teď Hani čteš nebo kdokoli z MegaKnih, tak opravdu ještě jednou díky!! :)

        MegaKnihy mají opravdu pestrý výběr knih, tak je samozřejmostí, že jsem se trochu déle rozhodovala. Po chvilce mi padla do oka kniha od tří autorů, mezi nimi je i romance od Johna Greena (to bych nebyla já :)). Na knihu Let it snow aka Sněží, sněží... jsem četla pozitivní recenze, tak jsem si řekla, proč to nezkusit.





       Strašně moc ráda dostávám různé balíčky nebo dopisy. psali jste si někdy s kamarády dopisy? Já ano a je to skvělý pocit, když Vám přijde dlouho očekávaný dopis. Nechápu, jak tento skvělý způsob může nahrazovat e-mail. Ano, ano je to rychlejší... ale přece..





       Kniha mi přišla 23.11. a byla jsem z ní nadšená. Kromě krásného obsahu mi přinesla i nádherný obal, který zaujme i ty NEčtenáře. No, podívejte se sami.Není nádherný? :)




      Ke knize mi přibalili i super záložky, které se obzvláště mě vždy hodí. Jednou si jako záložku propůjčím hrací kartu, jindy zase kousek papírku... No, prostě já :D Jak to máte se záložkami vy? :D


















Název: Sněží, sněží...
Originál: Let it snow
Autor: Lauren Myracleová, John Green, Maureen  Johnsonová
Počet stran: 264
Nakladatelství: YOLI, 2015


       Anotace: Sníh o Vánocích je hezká věc, ale čeho je moc, toho je příliš. Taková sněhová bouře umí zamíchat i těmi nejlepšími plány – a když k tomu ještě připočtete, čtrnáct roztleskávaček, jedno miniprase a keramickou vesničku pro elfy, bylo by na rozpletení všech těch zmatků v městečku Gracetown skoro zapotřebí nějakého anděla! Tři vánoční příběhy o tom, že ne vždycky je to, oč stojíte, taky to pravé..













        Sněží, sněží...  Tím se dostáváme k otázce... Už u Vás sněží? :) U nás je něco mezi zimou a podzimem, ale věřte, že je pěkná zima! 


Zkrátka a jistě, MegaKnihy mi vyčarovaly úsměv na rtech, proto ještě jednou děkuji. Skvělý tým, skvělé knihy. A vy jste už Sněží, sněží... četli? Jaké jsou Vaše názory na knihu? 


MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

4 komentářů

  1. Nedávno jsem se s megaknihy také domluvila na spolupráci. Tým je opravdu přátelský. Mě přišla knížka již 9.11. a to Dash&Lily kniha přání, a jsem s ní také moc spokojená! :) Už začínám chystat i recenzi. :)
    Sněží sněží jsem nečetla, ale určitě to mám v plánu, jsem zvědavá na tvojí recenzi! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tvoji recenzi si určitě přečtu :) O knize Dash&Lily kniha přání jsem slyšela dost pozitivních recenzí, tak to bude určitě pecka :) Mimochodem.. máš skvělý blog :3

      Vymazat
  2. Moc hezká kniha ;) a se záložkama to mám stejně :D a na dopisy mám stejný názor

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+