10 věcí, bez kterých se v zimě neobejdu!

20:26

       Ahoj! Vítám Vás u mého nového článku. Dnes Vám ukážu Top 10  kosmetických produktů, bez kterých rozhodně nepřežijete zimu! Kosmetiku budu vybírat z  Parfums.cz.






       Začíná zima a já si zimu rozhodně spojuji s barvami jako je modrá, bílá, broskvová nebo jemně růžová. Ale hlavně - bordó.







Jako první bych si vybrala řasenku Bourjois Volume Glamour. Řasenka je zaměřená pro objem. Já sice ani s délkou ani objemem řas problém nemám, ale mega objem se hodí ke všemu, vždycky. Tak proč ne? A navíc má překrásný a stylový obal, který skvěle padne jak do ruky, tak do kabelky.





Za druhé bych si vybrala paletku očních stínů od Makeup revolution Romantic Smoked
 na této paletce se mi obzvláště líbí barevné provedení. Já osobně si stíny moc nedávám, a když si je dám, tak pouze decentně. Mě většinou stačí jenom řasenka, ale u těchto stínů by se nedalo vyjít do školy bez dokonalého líčení.


Dále bych zimu nemohla přežít bez bordó laku na nehty. Proto bych si koupila Artdeco Mystical Forest lak, který má nejenže skvělou značku, ale ten odstín je dokonalý. No, posuďte sami.







Poté bych určitě investovala své úspory do BB krému Skin care od značky Nivea. S Niveou mám velmi dobré zkušenosti, takže bych tomuto BB krému plně důvěřovala. Pleť navíc hydratuje a zakryje nedostatky. také nehrozí, že Vám budou vidět kruhy pod očima. 






Ke krásnému líčení musí být i krásné rty. A protože vše ladím do bordeaux barvy, tak jsem se rozhodla i pro krásnou rtěnku Elizabeth Arden Ceramide, která vypadá velmi kvalitně. Je od značky Elizabeth Arden, která se vyskytuje na trhu již od roku 1910. tato skvělá barva prý na rtech vydrží až 20 hodin!





Ke rtěnce bych si vybrala stejně barevný lesk na rty/tekutá rtěnka od značky Lancome. Přesný název je Lancome Lip Lover odstín 362 Bordeaux tempo. 
Krásně chutná a voní. Stejný odstín uvidíte, když kliknete sem  a tam přejdete na odstíny/varianty.





Ke skvělému líčení bych si vybrala tyto roztomilé štětce. Mohou se pyšnit kvalitní značkou a praktičností. Na štětce BHcosmetics Pink-A-Dot si každý musí udělat vlastní názor, ale musíme brát v úvahu to, že tuto kosmetiku používají profesionální vizážisté. Rozhodně stojí za vyzkoušení! :)








I v zimním období si nenechám ujít exotiku, proto pro své vlasy volím šampon  a kondicionér v jednom. Tedy Naturalium Body to Eat Coconut. Miluji kokosovou vůni po celý rok. Výhodou šamponu je, že je určen pro všechny typy vlasů a hlavně! Je to 2v1. Ideální na cesty, protože koho pořád baví s sebou nosit kondicionér a šampon zvlášť? Už to bylo potřeba.








Se značkou Ziaja mám velmi dobré zkušenosti po mé návštěvě Polska, když jsme byli na naší dovolené o prázdninách. Proto bych si vybrala Ziaja Goat's Milk noční výživný krém s vyhlazujícím efektem. Jedině doporučuji.



A poslední produkt, který bych si z parfums.cz vybrala je EOS Vanilla Mint balzám na rty. Vanilkovou vůni naprosto miluji! Myslím, že EOS nemusím dlouho představovat, protože ho proslavilo spoustu hollywoodských hvězd. 





Doufám, že se Vám můj wishlist líbí, a že jsem Vás alespoň trochu inspirovala. Prozměnu se budu těšit na Vaše inspirativní komentáře. :) Mějte se krásně a přeji hezký 1. prosinec.











MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

4 komentářů

  1. Já v zimě nepřežiju bez jeleního loje (lůj), nemám eos ani babylips, mám ten klasický průhledný :D
    Ten lak vypadá krásně, o ten si napíšu k vánocům! :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já na jelení lůj zapomněla :D :) Díky za připomenutí :) Já eos ani baby lips taky nemám :) Ale eos bych si asi přála k Vánocům.. tak uvidíme :D jsem ráda, že se ti alespoň něco líbí :)

      Vymazat
  2. vďaka za inšpiráciu, hneď si idem niečo objednať! Pretože na parfums.cz majú skvelú kozmetiku :)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+