Lazy sunday #4 and Collab Christmas TAG

17:23


Dnes je už třetí adventní neděle a já bych Vás ráda přivítala u mého čtvrtého Lazy sunday, který jsem propojila s tagem. Tag se bude týkat samozřejmě Vánoc a své blogerské dovednosti spojilo hned jedenáct blogerek. Bude to probíhat tak, že každou adventní neděli každá blogerka vydá článek, ve kterém bude jedna otázka, která bude obsahovat odpověď od všech zúčastněných blogerek. Tento skvělý nápad napadl Annie Reprobate (určitě se podívejte na její blog, stojí to za to :) ). 
Zapalte si třetí adventní svíčku, uvařte si čaj ať nezmrznete a pojďme si přečíst dnešní první otázku z Vánočního tagu!



2. Jaká je tvá nejoblíbenější vánoční písnička?

Annie Reprobate: Já poslouchám hlavně anglické a nejradši mám All I want for Christmas is you a Carol of the bells, Somewhere in my memory. Z českých pak Vánoce, Vánoce přicházejí.

The door to my little world: Michael Bublé - It's Beginning Like To Look Christmas.  :))

Look At Mu: Já nemám oblíbenou písničku, ale když nějakou Vánoční slyším v rádiu, tak mám hned ten den veselejší a těším se více na Vánoce! :) 

My Inspires: "Christmas is all around" od Billa Nighyho samozřejmě. :D Ale kromě té mám moc ráda Comfort and Joy (God rest ye merry gentlemen) v podání Simona a Garfunkela, to je taková opravdová vánoční. A pak mám ještě ráda  So this is Christmas od Johna a Yoko, dnes aktuálnější než kdy dříve.

With The Charm: Mám dvě – Shake Up Christmas od Train a Santa Tell me od Ariany Grande

My ideal life: Moje nejoblíbenější vánoční písnička je od Johna Lennona - Happy Xmas.

Christina Majcik: Každý rok ma chytí iná Vianočná pesnička ktorá sa mi páči no ale asi to bude Santa Claus is coming to town a od Wham!

*Dream*: Last Christmas. :)

Knihomolka01: Tichá noc.

Zaninkaa: All i Want for Christmas is You.

Knižní nora: Já všeobecně zbožňuju americké koledy jako je Let It Snow, Santa Tell Me a tak podobně.





Myslím, že tyto blogy stojí za to, abyste strávili svůj čas na počítači. tyto blogerky mají můj obdiv a já si nadále budu nadšeně číst jejich články. Jak jste se jistě dočetli, tak moje nejoblíbenější Vánoční písnička je od Johna Lennona - Happy Xmas. Podle mě je to úžasná písnička, která Vám i když nechcete přivodí tu nejvánočnější atmosféru, jakou jen můžete 'cítit'.


Jako malá jsem odpočítávala každičký den do Vánoc. Seznam dárků, co chci od Ježíška jsem už chystala v červenci a ... no, zkrátka jsem se nemohla dočkat, ale teď? Mám ráda Vánoce, ale už to není jako dřív. Už je tolik neprožívám. Je to věkem? Já nevím...  Ráda si v pokoji udělám vánoční dekoraci, poslouchám vánoční písničky a dívám se na vánoční filmy, čtu knihy s vánoční tématikou, ale je tu to ale. Doufám, že mně chápete alespoň z části.




Jestli zítra půjde vše dobře, tak bych chtěla publikovat knižní recenzi na knihu Austenland. Tento týden vyjde ještě další recenze na knihu Zůstaň se mnou od Gayle Forman, kterou jsem si oblíbila.

Budu věřit, že se vám článek líbil, a že si i vy užijete Vánoční svátky podle svého.


MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

4 komentářů

  1. Moc hezky si to zpracovala - děkuju. ♥ Snad brzy u další spolupráce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé :3 :) děkuji jsem ráda, že se ti článek líbí :) Snad ´budu mít ještě tu možnost s tebou a kolektivem spolupracovat :)

      Vymazat
  2. už to nie je ako predtým...? myslím, že viem čo tým myslíš...ja sa však stále snažím túto skutočnosť nebrať príliš vážne a napriek tomu tieto pocity "zapíjam" tým, že sa doslova "bombardujem" vianočnými rozprávkami ..dekoráciami a častým čítaním vianočných zvykov a tradícií..do toho poriadna dávka vianočných kolied z ktorých najviac uprednostňujem Carol of the bells a samozrejme :D Tři oříšky od Ivety Bartošovej... ale ak mám definovať to, čo sa vo mne od detstva zmenilo vo vnímaní Vianoc.. myslím, že to je fakt, že som sa ocitla v roly dávajúceho a už radšej obdarúvam než prijímam... je to haluz ale je
    to tak...ou a prajem krásne sviatky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky za Tvůj skvělý komentář! Musím s Tebou souhlasit. Člověk by si to asi neměl tolik brát, jinak by pochopil, že nemá cenu slavit žádné svátky. Ale myslím, že trocha melancholie a zádumčivosti neuškodí.
      Přeji Ti veselé Vánoce a krásné svátky! <3

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+