Lazy sunday #3

16:47

Dnes je zvláštní den, Je 6.12. sv Mikuláše a zároveň je druhá adventní neděle. Zapalte si druhou svíčku na adventním věnci, uvařte si čaj a pojďte se se mnou vrhnout na dnešní Lazy sunday! Dnes se trochu zamyslíme...




V pátek 4.12. jsem měla i já tu možnost stát se součástí naprosto nezorganizované skupiny převlečené za čerty, anděle a Mikuláše. Jak již víte (odtud) já jsem šla za anděla. Moc jsem přípravy nehrotila, nespěchala jsem... však času dost ne? Na poslední chvíli jsem si vypůjčila šaty. Protože se naše třída nedokáže domluvit, tak jsem tomu automaticky nedávala velké šance. Díkybohu jsem se zmýlila. Myslím, že jsme odvedli skvělou práci, a že se ty děti alespoň trochu bály, ale je to opravdu tak, jak si myslím?


Za mého dětství, když jsem byla například ve 3. třídě, jsem se neskutečně bála. Dnes, když je někdo straší, tak se jen hloupě smějí. Mohou za to počítačové hry? Akční filmy? Výchova rodičů? Netuším. Já osobně jsem nikdy nepodlehla hitu dnešní doby - počítačovým hrám. Přijde mi to zbytečné plýtvání času. Život je moc krátký na to, abych drahocenný čas marnila tím, že budu zabíjet zombíky. Nechci urážet ty, co hrají počítačové hry, ale berte to tak, že to je můj názor.




Já být teď rodičem, tak bych své sedmileté dítě nikdy nenechala mít svůj vlastní telefon, tablet a notebook... Je to fakt šílenství. Přijde mi, že jsem snad jediná, kdo si to myslí. Dnešní děti (ano, jsem taky dítě, i když mi je 15) strašně rychle dospívají a myslí si, že už jsou dospělí. Že ví všechno, že všude byly a nedejbože všechno zkusily. Bohužel s tím nic nemohou dělat ani učitelé ve škole (ani kdyby chtěli), protože teď jsou takové zákony, že učitelé musí skákat podle dětí a ty se jim ještě smějí. Kde to žijeme? 

Možná, že jsou podle vás mé názory zastaralé a naprosto nedávají smysl, ale fajn, budu staromódní. Já jsem se v dětství bez počítače a telefonů obešla a myslím, že mých 1 000 000 000 dalších vrstevníků taky. Má to příšerné dopady na naši budoucnost a částečnou degeneraci. Je to v pořádku? 









Člověk by se měl nad touto problematikou dobře zamyslet a najít si svůj vlastní názor. Máte už vlastní názor vy?
Zajímá mě, co si o tom myslíte.  
Všem přeji příjemný večer a klidnou druhou adventní neděli.



MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

6 komentářů

  1. Ahoj :) čerti byli fajn :). A já souhlasím s tebou. Proč by mělo 7 lete dítě mít dotykový telefon, tablet, pc,TV atd. Když jsem byla já v jejich věku. Byla jsem ráda, že jsem s někým venku a užívám si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) souhlasím :) nechápu ty rodiče jak to můžou dovolit... :)

      Vymazat
  2. Skutočne skvelý článok.. máš pravdu :/ ja by som mobily a notebooky zakazovala do 15tky nie do 7 rokov.. táto generácia je zvrátená :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ... jak jsem už napsala v jednom komentu.. byla bych radši, kdybych pravdu neměla... 7 roků byl jenom příklad, já v 7 neměla o spoustu věcech ani ponětí. Starala jsem se o to, jestli umím básničku, jestli se se mnou kamarádky kamarádí a podobné blbosti.. ale teď? Je mi těch děcek v celku i líto,když v tomhle musí vyrůstat a už si bez toho ani nedokážou představit život...

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+