Unboxing #4

11:25

Taky milujete ten pocit, když vám přijde balíček? A co teprve, když je v tom balíčku kniha? Jestli tyto chvilky patří mezi vaše oblíbené, nejste sami. Dnes mi tento balíček zpestřil den. Nedávno jsem se rozhodla, že začnu spolupracovat s nakladatelstvím Omega. Měla jsem možnost si vybrat mezi opravdu krásnými tituly, proto jsem se velmi dlouho rozhodovala. Knihy Omega vydávají převážně klasickou českou a světovou literaturu, což je něco pro mě...
Měla jsem vytipované tři tituly. Jedním z nich byla kniha Uražení a ponížení od Fjodora Michajloviče Dostojevského, která mě velice lákala nejen životopisem autora. Dále se mi zalíbil Oliver Twist od Charlese Dickense. Pak jsem váhala také nad Pýchou a Předsudkem od Jane Austenové. 





No... Nakonec vyhrála Pýcha a Předsudek, již si mě už dávno získala svým půvabným filmovým zpracováním. Věděla jsem, co od knihy očekávat. Měla jsem tušení, že mě nezklame. Jasný vítěz. myslím, že tuto knihu znají všichni a že je netřeba knihu více představovat. Kdyby se však našel někdo, kdo tuto knihu nezná, zde je anotace.




Tímto bych chtěla poděkovat nakladatelství Omega za recenzní výtisk a prokázanou důvěru.
Knihu lze zakoupit zde.

Přeji vám všem krásný den.

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

15 komentářů

  1. Také mmiluji ten pocit, nemusí to být jen kniha, ale jakýkoliv balíček mě vždy potěší!:)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  2. To provedení té obálky je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  3. Knižka je krásna a ten pocit zbožňujem rovnako ako ty, a zažila som ho aj dnes (prišla mi jedna vyhraná knižka z GA) :))

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jé tak to ti gratuluji :) Já vyhrála GA jednou a autorka soutěže si mě pak nějakým způsobem zablokovala.. :) Určitě se zúčastním :)

      Vymazat
  4. jj otváranie balíčkov je super zážitok :)

    Pozyvam na povianocnu GA o Dermacol a Guess tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem otváranie balíčkov, najma ak v ňom nájdem prekvapenie alebo Neviem čo v ňom je

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky za komentář :) do GA jsem se už zapojila.

      Vymazat
    2. :) díky za komentář :) do GA jsem se už zapojila.

      Vymazat
  6. Pýcha a předsudek je krásná kniha :) taková klasika, která nikdy neomrzí, kvalitní literatura... ne jako některé ty ohrané knihy se stejnou koncepcí, stejným tématem a happy endem... dobrá volba :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji... Já miluji klasickou literaturu :)

      Vymazat
  7. Obálka je nádherná, tiež veľmi rada rozbaľujem balíčky :)
    Tvoj blog ma zaujal,preto sa stávam pravidelným čitateľom (ak oplatíš budem rada :D )
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+