♥ Krásná každý den ♥

19:25

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na přírodní kosmetiku z e-shopu Krásná každý den. Přírodní kosmetika mě láká čím dál tím více, tak jsem se odhodlala a vyzkoušela Marocký jíl a Zinkovou mastičku. Krásná každý den je Česko-Slovenský e-shop s přírodní kosmetikou, která dle mého názoru, stojí za povšimnutí.


Předem celé mojí recenze musím poděkovat Míše, zakladatelce tohoto skvělého e-shopu, se kterou byla výborná domluva. Její laskavý a příjemný přístup si budu pamatovat ještě dlouho. A také velmi oceňuji to, že každý balíček z Krásná každý den (co jsem viděla na instagramu a na ostatních blozích) je úplně dokonalé zabalený! Když jsem balíček otevřela, ve vzduchu visela sympatická atmosféra.

Jako první jsem sáhla po Marockém jílu od výrobce jménem Soaphoria. Největší výhodou jílů je ta, že jsou multimodální. Nejenže je mohu používat jako masku, kterou si nanesu na obličej, ale i jako šampon, či kondicionér a mýdlo! A to vše v jednom. Není to báječné?

Když jsem poprvé zkusila jílovou masku na obličej, tak jsem ani nedoufala, že bude mít takové výsledky. Po smytí se mi pokožka začala stahovat a já konečně začala věřit, že se něco děje s mým akné. Hned napoprvé mi jíl krásně vyčistil pleť. Jediná věc, kterou považuji za mínus je, že se má maska nanášet maximálně jedenkrát do týdne, jinak hrozí, že pleť bude nadměrně detoxikovaná a vaše pokožka bude nepříjemně suchá. Proto je marocký jíl především vhodný pro mastnou pokožku, ze které nám vytáhne přebytečnou mastnotu a nečistotu. 

Po vyčištění mívám krásně hladkou pleť a díky svým účinkům, které stahují, mi rychleji mizí mé akné. Podle mě se jizvičky rychleji hojí, nebo spíše odlupují, což je samozřejmě více, než dobře! Díky mým genům mi je nepříjemné akné souzeno, ale po používání tohoto produktu vidím, že se mi alespoň maličko zlepšuje, a to i přes zbytečné nakupování drahé kosmetiky, která údajně obsahuje látky, které zabraňují problematické pleti. Tyto pohádky mě již nebaví, proto raději budu podporovat přírodní kosmetiku, než firmy, které chtějí vydělat balík peněz.

Dále jsem vyzkoušela Zinkovou mastičku s charakteristickou vůní, která si vás hned získá. Zinek je antibakteriální látka, která je přirozenou součástí naší kůže. Úlohou zinkové mastičky je tlumit zvýšenou produkci mazových žláz, která zapříčiňuje akné. Léčivá mastička má další blahodárné účinky, ale já se zaměřovala hlavně na léčbu pupínků. 

Po pár dnech jsem si všimla, že mi mizí jizvičky, které mi akné způsobilo. Což je naprosto skvělé, protože díky jizvám jsem měla automaticky snížené sebevědomí. K této mastičce nemám žádné výhrady, jenom bych doporučila trpělivost. Jizvičky a pupínky vám nezačnou mizet hned, ale při pravidelném používání se opravdu dočkáte! Mastička se používá i na různé opary a další neduhy, ale já s ničím takovým nyní problém nemám, proto nemohu posoudit. 

Oba produkty u mě prospěly s vyznamenáním, což se mi obvykle nestává (já věčně s kritikou). Díky těmto produktům se mi vylepšilo akné, ale pamatujte, že každý z nás je individuální a jeho pokožka také! Jsem velmi ráda, že jsem měla možnost se seznámit s tímto osobitým e-shopem a jeho kosmetikou. 

Marocký jíl si můžete objednat zde.
Zinkovou mastičku si můžete objednat zde.
Krásná Každý Den

Tento víkend se můžete naposledy zúčastnit soutěže o dvě krásné knihy! Výherce vyhlásím 1.2.2016! Soutěž najdete zde.

Líbila se vám tato recenze? Napište mi!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

5 komentářů

  1. O Marockém jílu jsem nikdy neslyšela, ale podle tvojí rezence mi to zní jako hotový zázrak! Sama mám totiž hodně problematickou pleť, kord teď o zkouškovém se zhoršila ještě mnohem víc, tak bych uvítala něco, co by mi dokázalo pomoct :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Marocký jíl mě zaujal, děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Super článek! :) Jdu se kouknout na jejich stránky! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  4. To je super! Já s akné problémy nemám ale hodí se to (recenze). :-) krásně ses rozepsala ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky spokojena s touto stránkou. Paní je moc milá a ochotná udělat zákazníky šťastnými a tak to má být. Já jsem si objednala tu zinkovou mast pro přítele, protože on má nesmírně velký problém s akné. Jsem zvědavá, jak to u něho zabere.
    Jinak super článek a děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+