Lazy sunday #10

21:15



Vítám vás u desátého Lazy sunday! Je neuvěřitelné, že jste to se mnou vydrželi už tak dlouho, protože nikdy bych si nemyslela, že někdo bude ochotný číst mé myšlenky, natož blog. Všimla jsem si, že můj projekt Lazy sunday má u vás, mých čtenářů, hodně velký úspěch. Ani nevíte, jak jsem šťastná, že zrovna tato 'rubrika' nese největší úspěch! Bez vás by můj blog nebyl, proto vám chci poděkovat alespoň pomocí soutěží, které na mém blogu budete často shledávat. Už zítra jednomu z vás udělám radost tím, že ho obdaruji dvěma knihami! 1. února 2016 v 16:00 hodin vyhlásím vítěze mojí NOVOROČNÍ GIVEAWAY!

Já už se příští týden mohu těšit na jarní prázdniny, což pro mě byla naprosto skvělá zpráva. Sice jsem měla prodloužený víkend díky vysvědčení, ale chci více lazy dní. Samozřejmě, že si ani o jarních prázdninách neodpočinu (díky moc přijímačky!), ale přece jen mohu dělat, že se učím

Už jsem začala odpočítávat dny do začátku Velkých prázdnin (zaslouží si velké V! ☺) a každý den vyhlížím, jak se prodlužuje den. Už se nemohu dočkat, až bude teplo a já přijdu ze školy, vezmu kolo, vyjedu nad město a budu čekat na západ slunce. Taky se nemohu dočkat, až se můj krásný Canon spraví a já ty západy slunce ☼ budu moci fotit

Miluji cestování. Miluji svobodné cestování. Tomu, když si někdo zaplatí pětihvězdičkový hotel s bazénem, neříkám cestování. Jelikož miluji dobrodružství, tak je pro mě pětihvězdičkový hotel naprosto nezáživný. Hotel zní velmi lákavě, ale co se v něm dá zažít? Ano, je velmi zajímavé, když nejede výtah, ale to není nic pro mě. Líbí se mi jet si tam, kam sám člověk chce. Poznávat zemi svýma očima a svým vlastním rozumem. Sice ještě na takové cesty nemám věk,  ale rozum ano.
Toto je jeden z mých snů, které bych si chtěla splnit. Život je přeci od toho, abychom si splnili to, co jsme si vysnili! A právě mým snem je svobodně cestovat, zažít dobrodružství a zkrátka si prožít svůj sen.  Já se své sny každičkým dnem snažím realizovat





A vy se těšíte na letní prázdniny? Co je vašim snem? Plníte si vaše sny? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

4 komentářů

  1. Pěkný článek :-). Taky už se těším na velké prázdniny a když to dobře dopadne, tak mi začnou už v červnu (to víš, VŠ) :).

    Cestování je skvělé, ale nejraději mám toulky přírodou, když se můžu vydávat po stopách zvířat atd.. :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji :) Přírodu také miluji :) Doposud jsem se po stopách zvířat nevydala, tak doufám, že někdy bude premiéra :)

      Vymazat
  2. Většinou tyhle typy článků nemám moc ráda, ale Lazy Sunday mě vážně baví :D . Je super že to píšeš, určitě v tom pokračuj. Taky bych hrozně ráda cestovala, ale musím čekat až budu starší stejně jako ty :D .
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Moc děkuji za podporu! :) Vážím si toho. Obě musíme čekat :D Jak zdrcující :D :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+