Lazy sunday #11

19:29


Zítra určitě někomu z vás začínají prázdniny. No... mě dnes končí a už od zítřka si musím znovu zvyknout na školní stereotyp. Ne že bych se na své drahé spolužáky netěšila, ale budu upřímná. Do školy se už netěším tolik, jako za 'mladých' školních let.
Vlastně se tam netěším vůbec. Ve středu se hodlám ulít na anglické olympiádě, kam jedu sice už podruhé, ale stejně se pořád děsím těch 'milých' paních, se kterýma se musím bavit. A ještě k tomu anglicky. Dnes si vám ale nebudu v celém článku stěžovat na školu.

Když jsem se dnes byla projít venku, po dlouhé době mě navštívila inspirace. V dnešním článku probereme, z mého hlediska, velmi zajímavé téma. Kdo všechno ví o vašem blogu? Jak přijalo tvoje okolí, že jsi bloger/blogerka? Jak na tu skutečnost, že máš blog reagovali tvoji rodiče? Je lepší psát pod pseudonymem?

Když jsem si zakládala blog (cítíte tu nostalgii?☺), nijak zvlášť jsem nad svým pseudonymem nepřemýšlela. Jedno jsem však věděla, nechci vést blog pod svým vlastním jménem. Věděla jsem, že když budu psát pod svým jménem, nebudu svým čtenářům tolik otevřená. Že mé články nebudou tolik uvolněné, naopak. Další skvělá výhoda je ta, že jsem pro strýčka Googla nevypátratelná.


O mém blogu prakticky ví pouze čtyři lidé, mezi nimiž je i moje rodina a dvě kamarádky, z nichž jedna též bloguje. A taky myslím, že pošťák něco tuší (☺). Neměla jsem a nemám potřebu o tom, že jsem blogerka, každému vykládat. Vím, že mým milým spolužákům bych byla trochu pro smích a o to já vážně nestojím ☺.

Moje rodina přijala blogování úplně skvěle. Máma již zjistila, že nedělám nic špatného, ale že dělám, co mě baví. Vím, že když někteří začínali blogovat, jejich rodiče o tom nevěděli, ale přiznám se, že moje máma moji tvorbu podporuje, čehož si neskutečně vážím. Díky mami!

Jednoho dne jsem byla odhodlána o tom říci všem mým kamarádům (vážně už nevím proč☺), ale poté jsem si to ihned rozmyslela a řekla si, že jim to řeknu až budu mít 200 pravidelných čtenářů. Ano, uhodli jste. Byla to záminka, abych o tom nikomu ve škole neřekla nikdy☺. Vím, že by sledovanost mého blogu rapidně stoupla, je to lákavá nabídka, ale mám zkrátka strach z toho, jak by mě moje okolí přijalo jako Mimozemšťanku.



Berte tento článek s kapkou nadsázky. Budu se těšit na vaši odezvu!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka


MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

10 komentářů

  1. S tím netěším se do školy jako za mladých let je to u mě zcela stejný.
    ... Co se blogování píše: Svůj první blog jsem měla 100% tajnej. Ten současný, no řeknu to tak, že by mě nikdy nenapadlo psát na net pod celým jménem. A kdo o něm ví? Pár známých, ale z rodiny a ze školy nikdo, to neexistuje!

    OdpovědětVymazat
  2. No.. u nás ve třídě se to spolužáci už dozvěděli. Chvíli jim to přišlo k smíchu, ale za dva dny si na to ani nevzpomněli. :D
    Z rodiny mě podporuje asi nejvíce bratr, ale i mamka je ráda, že si nekupuji knížky pro nic za nic a píšu recenze. :)
    Skvělý článek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To o mě naopak věděli všichni hned zezačátku a nebyla to ani kritika jako prostě výsměch :D Když se s tím člověk vypořádá, tak je pak bloger s velkým B teda alespoň dle mého...

    OdpovědětVymazat
  4. Já se zítra budu "ulívat" na okresním kole olympiády z češtiny :D. Čekala jsem, že budu aspoň trochu nervózní a pořád nic... asi jsem už stará. Úplně si pamatuju, jak jsem vždycky měla hrozný stresy ze všeho, když jsem byla mladší :D.
    Upřímně, je mi jedno, jestli se někdo dozví o tom, že mám blog. Je lehké ho najít skrze to, že mám na google+ svou vlastní fotku, ale zároveň o něm nikomu neříkám. Někdo by ho našel jenom tak, že by mě systematicky stalkoval :D. O tom, že mám blog ví mých 5 kamarádek (z toho 2 taky blogují), jedna holka, která se mnou chodí na zpěv a nějak si ho našla (call it magic) a pak taková supr slečna, se kterou jsem se seznámila právě přes blog a pak jsme se dvakrát sešly. Rodině bych to chtěla říct, až oslavím nějaký "úspěch", aby to nebrali jako ztrátu času. Ale moje ségra už něco tuší... :D
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. O mém blogu pár lidí ví, ale nijak mě to vzhledem ke knižnímu zaměření netrápí :) Ale u rodičů mi dlouho trvalo, než jsem jim prozradila adresu - vlastně ani nevím proč, asi jsem se bála, že mi články zdrbnou :D Blog jsem jim ukázala až když jsem si byla jistá, že to s kvalitou není tak hrozné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi dva roky jsem měla blog dá se říct "anonymní", ale v poslední době mi to začalo být celkem jedno a tak jsem pozvala pár svých známých ke sledování a rádi si občas mé recenze přečtou za což jsem ráda :)
    Dá se říct, že se nemám za co stydět, každý by si měl stát za svým názorem a myšlenkami. A naštěstí mám kolem sebe dost dospělé lidi, kteří jsou moudří a nic zvláštního (ani tě nijak zvláštně neberou) si nemyslí.

    Ale samozřejmě proti anonymitě blogu nic nemám, je to každého věc, navíc jsem tak taky začínala ^^

    OdpovědětVymazat
  7. O mém blogu ví jen jedna moje kamarádka, které jsem to řekla asi dva měsíce po tom, co jsem si ho založila :) Vždycky mi říká, jak se ji daný článek líbil, nebo prohodí něco jako: A ten produkt teda dobrý jo? :D A pak o něm ví ještě jedna holka, se kterou jsem se dřív bavila a která si založila blog a náhodou na ten můj narazila.. Ale jinak doufám, že o něm už nikdo neví :D ..přeci jenom blog pořád vnímám jako svůj prostor, jako něco, co je moje, kam si můžu psát to, co chci, co cítím.. a kdyby o něm vědělo víc lidí, co mě zná, ztratil by blog pro mě to svoje kouzlo..Ale možná se úplně mílím a bylo by fajn, kdyby o tom věděli a někdy mi pomohli něco nafotit, nebo mě jenom pochválili za to, co dělám.. kdo ví :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. kto ma podporuje v blogovaní je môj chlop je pyšní že mám blog o mamičkovaní a moji rodičia to nejako extra neberú hovoria že mám robiť niečo zmysluplnejšie :D , no čo už... a okolie veľmi dobre to bralo a samozrejme podporujú ma v blogovaní ♥ kamarátky si občas prečítajú články, občas to postnem aj na môj fb, takže nemám čo tajiť ani nič zatajovaať :))

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. O mém blogu ví snad jenom přítel, také se tím nikomu nechlubím:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+