Knižní shrnutí u Mimozemšťanky | květen

18:34


Po hodně dlouhé době se znovu hlásím ve své galaxii a dnešní článek nebude nic jiného než knižní shrnutí za měsíc květen. Měsíc lásky utekl rychleji, než bych si přála. Knih jsem přečetla opravdu dost málo a stejně tak to pokulhávalo i se články.


Každý den, když bylo v květnu krásné počasí, jsem šla s mojí Jessi na dlouhatánskou procházku. Vždycky jsem si lehla mezi pampelišky, sedmikrásky nebo kopretiny a rozjímala nad krásami přírody. Marně jsem se snažila soustředit na psaní recenze Dívky, která si říkala Tuesday, vždycky jsem si řekla, že ji napíši večer a zatím si užiji krásného dne. Tím více mě podráždilo, když jsem přišla domů a můj počítač se rozhodl rezignovat. Asi čtrnáct dní jsem byla odkázaná na můj telefon. Což pro blog byla katastrofa, nýbrž nechci psát kilometrové články na telefonu (a úprava přes mobil taky žádná sláva). No a tak jsem se každý třetí den přemlouvala, abych zašla do knihovny a mé recenze napsala tam, jenže pak do toho přišel školní výlet a já měla po ptákách. No a teď je skoro polovina června a já píši shrnutí za květen na bratrově notebooku z dob XP.

No, ale teď k těm dobrým věcem, co se staly minulý měsíc. Pořídila jsem si nový fotoaparát! Minulý rok, o prázdninách, jsem já s mojí malou rodinou jela na trošku větší dovolenou na vlastní pěst do Polska. Můj skvělý mini foťáček jel se mnou a fotil kvalitní snímky o sto šest. Bohužel (nebo díkybohu?) u jezera byly krásné pláže s ještě krásnějším pískem a já neodolala focení. Dopadlo to tak, že můj objektiv nepřežil a zjistilo se, že by nový byl dražší než celý fotoaparát. Skoro celý rok jsem byla nucena fotografovat mým telefonem. Dnes jsou v článku konečně kvalitní fotografie :). Na vedlejší fotce mě můžete vidět řádit u jezera minulý rok. #stayanonymous

Hurá na knihy, které mi v květnu přibyly.



 Jako první zde mám knihu Běsnící světlo od Estelle Laureové. Kniha je horká novinka a k recenzi mi ji poslalo nakladatelství Leda. Běsnící světlo jsem po školním výletě dočetla a už se těším na psaní recenze. Zimní moře od autorky Susanny Kearsleyové vypadá přímo božsky a já odpočítávám dny, kdy se do knihy pustím.


V dubnu jsem vyhrála na blogu Rachel Roo poukaz v hodnotě 300 Kč na jakýkoli výber v nakladatelství Host. Já jsem neodolala Kostičasu a ničí mě poslouchat všechny ty kladné ohlasy, protože se ke knize pěkně dlouho nedostanu. Rudou královnu jsem si vybrala na webu Megaknih k recenzi a jsem ráda, že jsem tak učinila. Kniha byla prostě perfektní. Sto tisíc království jsem vyměnila prostřednictvím mého projektu Čtení s Mimozemšťankou. Na knihu se moc těším, ale časově to vypadá ještě hůře, než Kostičas.


Krásný druhý díl Nástrojů smrti jsem získala stejně jako Sto tisíc království. Bohužel mi schází první díl, takže při štení budu čerpat z filmu, nebo ho stihnu někde sehnat.


Zeď vzpomínek je skvělá kniha, kterou jsem přečetla již začátkem května. Recenzi na tuto krásku si můžete přečíst na blogu. Stačí projet trochu historii (odkaz mi nejde nahrát, znáte ty XP). Nocte je kniha plná zvratů (ne zvratků :D ). Strašně moc se těším na pokračování, která nevím, zda vyjdou.




Dokonalý cizinec je jedno velké wooow. Knihu mám již nějaký ten pátek přečtenou a těším se na psaní recenze. Dívka která si říkala Tuesday je perfektní thriller, o kterém vám řeknu víc (snad) zítra v recenzi.

---
Jestli jste při čtení článku byli pozorní, neuniklo vám, že většina knih, které jsou zmiňovány v tomto článku, mají modrou obálku, proto jsem celé focení vyladila do modra. Mimochodem, poslední dobou zjišťuji, že je moje nejoblíbenější barva modrá, takže můj bluestagram najdete zde.
---

Přečteno

V květnu jsem přečetla jenom šest knih. A to jsou Zeď vzpomínek, Rudá královna, Nocte, Dívka, která si říkala Tuesday, Dokonalý cizinec a Běsnící světlo. 

Největším zklamáním pro mě bylo nejspíš Běsnící světlo.
Nejvíce se mi líbila Rudá královna.

Jak se dařilo vám v květnu? Líbil se vám článek?

A jako malou tečku sem přidávám fotografii mojí princezny před ostříháním. Jess se rozhodla, že bude hrát na city, stejně jí to nepomohlo :). Ale už to opravdu chtělo letní sestřih.

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

22 komentářů

  1. Krásné fotky! Knihu Sto tisíc království už jsem si zařadila na svůj čtecí list. Zatím jsem o ní neslyšela, tak děkuji za doporučení!
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc :). Já jsem o knize taky dříve neslyšela, ale vypadala zajímavě. Já díky za komentář.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  2. Hezký článek. Musím se smát, protože mám taky k recenzi Běsnícî světlo a po přečteni jsem myslela na to, že by se právě tobě tato kniha líbila. Že ti ji nabídnu k výměně. Tak zas nic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Míšo :), jé tak to je hezký, že na mě myslíš :). Běsnící světlo sice nepatří mezi knihy, které bych vyhledávala, ale nemohu říci, že by byla špatná. Někdy se určitě dohodneme :).

      Měj se krásně

      Vymazat
  3. Garantuju ti, že Nástroje smrti jsou dokonalý a zakazuju čerpat z filmu nebo seriálu. Je to úplně jiný, proto si to někde stáhni jako pdf nebo kup, protože ti garantuju, že to je dokonalá kniha :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No dobře, já se ke knize stejně dlouho nedostanu, takže si ji ještě stihnu koupit :D. :D A už je to zase tady, všichni píšou, že jsou DO KO NA LÝ :D. Měj se moc hezky,

      Vymazat
    2. Ještě že tak :D teď jí mám zrovna po x-tý rozečtenou, a furt se do toho propadám radši ^^ hele, ale všichni to říkaj, protože to je pravda :D a já to jako adminka jedné z hlavních stránek o tom seriálu a knize a filmu musím vědět :DDD

      Vymazat
    3. :D No, já jsem včera absolvovala X-mení maraton, ještě pořád mám v hlavě Magneta a Wolverina a nevím, zda bych se dokázala soustředit na Lily nebo Jamieho :D. Ale slibuji, že jakmile seženu první díl, pustím se do Města z kosti :D.

      Vymazat
    4. Vážně jsem napsala "Město z KOSTI"? :D Samozřejmě jsem myslela z KOSTÍ :D.

      Vymazat
  4. Krásné fotky a bezvadný článek, na který jsem se moc těšila :) Věřím, že nyní už s tebou technika bude spolupracovat lépe a budu se těšit na nové články.
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Hani, za krásný komentář :). Na techniku není úplné spolehnutí nikdy, ale co se dá dělat. Člověk se musí umět přizpůsobit :). Měj se moc hezky a přeji ti příjemnou neděli.

      Vymazat
  5. Ahoj!
    Mám zálusk hned na několik knih, co jsi tu ukázala! Hlavně na Běsnící světlo a Zimní moře!
    PS: Děláš opravdu nádherné fotky, líbí se mi, jak si s tím vždy vyhraješ! Chtěla bych se polepšit a vzít si z tebe příklad! ;-)
    http://lavender-books.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :), díky moc za pochvalná slova, která mi zlepšila den. Na obě knihy budu psát v brzké době recenze, tak se můžeš rozmyslet, zda za to obě knihy stojí :). Měj se moc hezky.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. <3 já se červenám :D :). Díky moc a měj se hezky!

      Vymazat
  7. Krásné knihy! :). Hned několik z nich bych chtěla také :). A fotky jsou parádní, líbí se mi, jak jsi to všechno naaranžovala. Muselo to dát dost práce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji moc za krásný komentář <3. Popravdě řečeno jsem na mé "fotící studio" "naházela" modré věci, které se mi líbí a vzniklo z toho tohle :D. Větší práci dá celé focení :). Měj se moc hezky.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. :) Thank you very much, darling <3. Have a nice day too.

      Vymazat
  9. Tak větou "Dnes jsou v článku konečně kvalitní fotografie" jsi mě dostala, protože podle mě jsou v každém tvém článku krásné a kvalitní fotografie! :) Já jsem si letos taky konečně "přivlastnila" nový foťák - a konečně jsem se s ním po týdnu v Římě i docela naučila fotit :)
    A co se knih týče - moc pěkný výběr. Já jsme Kostičas četla asi před rokem, sice mi moc nesedl co se příběhu jako takového týče, ale autorka má tak chytlavý styl psaní, že by se mi kniha líbila, ať by byla o čemkoliv. Jinak u Nástrojů smrti ti doporučuji nespoléhat se na film - strašně moc toho v něm nezaznělo, nebo to zaznělo jinak :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  10. great :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké přírůstky a krásná čtenářská bilance. Fotky jsou jako vždy úchvatné, tentokrát však moje srdce samozřejmě patří hlavně princezně :))) Nádherná :) Měj(te) se krásně :)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+