Books wish list

21:06

      Rozhodla jsem se, že si udělám pořádek v tom, co chci a čeho bych chtěla ve své knižní sféředosáhnout, tak jsem se pokusila si vypsat seznam knih, které bych ráda přečetla do Vánoc. Mé odhady jsou čistě objektivní, tak se nelekejte, že toho přečtu buď málo nebo hodně. Udělejte si čaj, pohodlně se usaďte a pojďme si přečíst můj nový článek.



      Nyní mám rozečtené Zatmění od Stephenie Meyer. Mě si tato upíří sága získala hned a pro mě by to byl hřích nedočíst dva poslední díly ságy. Proto jsem si naplánovala i šestsetistránkový Rozbřesk.




      Když jsem byla na začátku října na knižním veletrhu, tak jsem tam našla bestseller  od Zoe Sugg alias Zoelly Girl Online, která nejenže byla ve slevě, ale už jsem o této knize leccos slyšela, tak jsem se ani dlouho nerozmýšlela a koupila si ji a jsem za to ráda. Bohužel jsem ještě neměla čas si knihu přečíst. Doufám, že si najdu brzy čas.


      Už v květnu jsem si byla v knihovně rezervovat knihu od Johna Greena Příliš mnoho Kateřin. Kniha se vrátila teprve před týdnem se slovy milé knihovnice, 'že mám Příliš mnoho Kateřin přečíst rychle, protože je na ni spoustu rezervací', ale abych se Vám přiznala, vůbec se mi do této knihy nechce. Papírová města mě zklamala a já teď nevím, co mám od Příliš mnoho Kateřin čekat. Třeba mě kniha mile překvapí a já Vám pak s chutí budu recenzovat.


      Další kniha v mém wish listu se jmenuje Všem klukům, které jsem milovala. Napsala ji Jenny Hanová a má pojednávat o tom, že vždy, když se dívka Lara zamilovala, napsala danému chlapci dopis, ale nikdy ho neodeslala. Schovala si ho do krabice pod postel a nikdo neměl vědět, že nějaké dopisy existují. Jednoho dne však Lara zjistí, že je krabice prázdná... Tuto knihu jsem zahlédla ve školní knihovně, kde mě zaujal nejen obal knihy, ale i obsah. Občas nějaký ten dívčí román neuškodí.





       Když už čtu twilight ságu, tak by bylo bláznovství si nepřečíst Krátký druhý život Bree Tannerové. Zajímá mě, jak příběh vypadá z jiné perspektivy.


     Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti jsem v knihovně nemohla nechat a hned jsem si k tomu vzala i druhý díl Podivné město. Hned mě zaujalo prostředí, v jakém se příběh odehrává. Je to takové to prostředí strašidelných a hrůzných 30. a 40. let, prostě WoW.


     Už mám dlouho naplánované si přečíst Alchymistu od Paula Coelho. Slyšela jsem na tuto knihu skvělé recenze. I když jsem teprve v 9. třídě, už od 7. třídy čtu knihy pro střední školy, tak proč ne?

     Dále bych si přála přečíst Rezistenci od Veronicy Rothové. Viděla jsem film Divergence, který mě zaujal, ale když pak vycházela Rezistence taky jako film, byla jsem líná si to stahovat,
tak doufám, že mě kniha bude bavit.

     A poslední knihou v mém wish listu je Hostitel od Stephenie Meyer. Viděla jsem film a byl skvělý. Kniha vypadá slibně a já se těším na skvělých 552 stránek.

 Včera jsem si vypsala asi 15 knih, které patří k těm nejlépe hodnoceným knihám u nás v Česku. Na tom mém dalším seznamu najdete například knihy jako   Pýcha a předsudekNa větrné hůrceZlodějka knihZmizelá a nebo Vypravěčka
Dále si na Vánoční prázdniny schovávám The fault in our stars. Knihu jsem si koupila při mé návštěvě Londýna v knihkupectví Foyles. Jak každému asi došlo - kniha je psána v angličtině. Proto se na ni chci hodně soustředit a vychutnat si ji. Už jsem jednu knihu v angličtině přečetla (viz. zde), tak to snad bude v pohodě. 
        Sama jsem na tyto všechny knihy moc zvědavá. A jaký máte s vypsanými knihami zkušenosti vy? Četli jste něco z mého seznamu? Zajímá mě Váš názor.
Pokud se chcete na cokoliv zeptat, tak klidně pište, nebude mi to vůbec vadit, spíš naopak. Ráda Vám s něčím pomohu nebo poradím. Budu ráda za každý nový nápad jak vylepšit nebo co změnit na mém blogu.

Jestli tyto všechny knihy přečtu, tak se můžete těšit na spoustu nových recenzí. Budu moc ráda, když si mě přidáte do sledujících na Google+ nebo mě můžete sledovat na Bloglovin'u. Také můžete odebírat novinky pomocí emailu. 

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

6 komentářů

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+