Nový přírůstek do rodiny

15:17



     Ahoj lidi! Vítám Vás u mého dnešního článku. Protože můj blog nese název 'My ideal life' aka Můj ideální život, tak zde budu přidávat příspěvky všeho druhu. Od knih, kosmetiky, focení až po módu. Zkrátka - na mém blogu se budu věnovat věcem, které mě baví. Není jich málo, věřte mi.



    Dnes potěším hlavně holky, ale tím neříkám, že se kluci nemůžou starat o módu. Ráda bych Vám totiž představila mé nové botky. Mě udělaly obrovskou radost, tak bych se s Vámi o ten skvělý pocit ráda podělila.  Kterou dívku, či ženu nepotěší, když si koupí nové boty? 


                                       
    Boty jsou vyrobeny z pravé kůže (já vím, já vím!) a hned mě zaujaly svojí působivou kvalitou a charakteristickým vzhledem. Tyto krásky jsem ještě na nikom, koho znám neviděla. Ano po tomto zjištění se mi líbily ještě více, protože jsem ráda originální. Mám ráda originální názory, oblečení a povahu. Že povaha nejde být originální? Pletete se. Každý jsme originální, ale je mi naprosto nesympatické, když někdo svoji originalitu úmyslně zahodí a kopíruje někoho... Ale to jsme dost odbočili od tématu.


    Dlouho jsem chtěla takovýto typ botou. Myslím tím boty na šněrování. Boty na  mě působí ležérně, ale zároveň slušňácky. Jsou pohodlné, ale drží svůj tvar... co víc si přát? :)
Pro ty, co se jim botky líbí, tak jsem je koupila v Deichmannu.

Pro ukázku jsem si je kvůli Vám vzala do terénu. (Just kidding! I love them)



Bonus


No a rozhodla jsem se, že Vám ukážu něco z mojí 'kariéry' aka 'modelky' (smích). Kdo mě sleduje na instagramu si nejspíš všimnul, že přidávám dost černobílých fotek. Proč tomu tak je? Sama nevím... Možná proto, že miluju vintage styl. Mám ráda starožitnosti a skloubení moderního a vintage stylu. Třeba mi černobílé fotky připomínají vintage :) Asi jo (smích). Pokud se chcete podívat na další mé melancholické fotky, tak mě najdete na instagramu pod názvem @ideal_alien (jak jinak :D :) )








Doufám, že se Vám dnešní shoes lookbook líbil! Líbí se Vám můj styl fotografování? Nějaký nápad co do příštího lookbooku? Pište mi! :)















MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

2 komentářů

  1. Ty botu jsou super! Chci je :33 Asi se ti to nebude líbit, ale koupím si je :D Jinak pokračuj v lookbooku je to super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D určitě mi to vadit nebude :D a díky za milý komentář :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+