Lazy sunday #2 Help me?!

19:39


        Ahoj! V dnešním Lazy sunday bych se s Vámi ráda podělila o to, co mě čeká příští pátek (4.12.2015) a zbytek věnuji Vánocům. Ná úvod bych Vám ještě ráda popřála krásnou první adventní neděli.

       Jsem v 9. třídě ZŠ, kde jak každý víte, je zvykem, že se každý rok deváťáci převlečou za čerty, anděle a Mikuláše. Poté navštívíme 1. stupeň, půjdeme do školky a pak na 2. stupeň. Já s mojí kámoškou budeme andělé. tak a už jsme se dostali k bodu, který bych s Vámi ráda probrala. Chtěla bych Vás poprosit, jestli byste se se mnou nepodělili o Vaše zkušenosti nebo neposlali nějakou inspiraci, protože já jsem v koncích (smích). Nevím, jako mám jako správný anděl vypadat. Já jsem si myslela, kolik mi zbývá ještě času, že se nemusí vůbec spěchat, ale on se sešel den se dnem a do čertů zbývají 4 dny!
        Byla bych moc ráda za každou Vaši inspiraci, zkušenost nebo radu :) Do komentářů s nimi :)










           A konečně se pojďme vrhnout na hlavní téma dnešního Lazy sunday. Každý týden bych chtěla napsat alespoň jeden článek o Vánocích, každou neděli do Vánoc bych se chtěla napsat článek o Vánocích.


   




       
          Jaké jste měli Vánoce, když jste byli malí? Musím říct, že já jsem měla krásné dětství. Vždy jsem se 24.12. ráno probudila, přišla jsem do obývacího pokoje a uviděla krásně ozdobený stromeček a pod ním hromady dárků, společně jsme se sešli, rozbalili dárky a byli jsme všichni šťastní... Ráda vzpomínám na doby, kdy jsem netušila, že Ježíšek neexistuje... Asi jste si všimli, že jsme Vánoce slavili poněkud jinak, než ostatní rodiny v Česku... Ano, je to pravda. Mojí mámě zkrátka líbí způsob slavení Vánoc v Americe, akorát to trošku pozměnila. V Americe se děti vzbudí 25.12. a hned si jdou rozbalit dárečky. Tak to máme i my, akorát že o den dříve.

  Jaká je Vaše nejoblíbenější písnička o Vánocích? Každoročně si pouštím písničku od Mariah Carey - All I want for Christmas is you... Tento rok mi přijde jako vánoční písnička Marvin Gaye od Charlieho Putha a Meghan Trainor. Ta vánoční atmosféra je tam znát :)



Vaše nejoblíbenější vánoční kniha? Já právě čtu extra vánoční knihu Sněží, sněží..., která zatím v mém žebříčku nejoblíbenějších vánočních knih vede. Určitě doporučuji :)




S čím si spojujete Vánoce? Já si Vánoce rozhodně spojuji s charakteristickou vůní a nevyměnitelnou atmosférou. K Vánocům bez pochyby patří vůně pomerančů, svíček a čaje. Tyto tři věci vytvoří tu nepopsatelnou charakteristickou vůni, o které jsem mluvila. Bez Vánoc si nedokážu představit svetry a teplé oblečení. Sice je pravda, že vždy nadávám, když máma chce, abych se oblékala ještě tepleji, ale k zimě to už patří. Miluji výzdobu se soby a celkově vánoční dekoraci ♡ . ( V průběhu týdne se můžete těšit na inspiraci.) Čtení knih... rozhodně se nejvíce čte o vánočních prázdninách. venku je zima, nic moc se nedá dělat... Leda si uvařit horký čaj a číst si...



         Doufám, že se Vám dnešní Lazy sunday líbilo  :) Budu ráda, když mi do komentářů odpovíte na otázky, související s dnešním článkem :) Přeji krásnou první adventní neděli!

     
   

 

   

     

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

2 komentářů

  1. Moje kamarádky jdou také za anděle a berou si na sebe bílé šaty, křídla z tvrdého bílého papíru polepeného vatou a jako možný doplněk čelenku nebo hvězdu.
    Jinak moc pěkný článek a doufám, že si čerty užiješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky za radu :) hlavně s těmi křídly :D Už jsem dokonce uvažovala být anděl bez křídel :D ale křídla si určitě zkusím vyrobit! :) Moc děkuji za názor :) určitě pak z toho dne přidám pár fotek :)
      Takovéto komentáře se čtu jedna báseň :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+