Lazy sunday #1

15:46

       Ahoj! Vítám Vás u mé první pravidelné rubriky Lazy sunday, která bude vycházet každou neděli.
  


        Dnes, když jsem se probudila, tak jsem nemohla uvěřit svým očím! Podívala jsem se z okna a spatřila jsem domy pokryté bílou přikrývkou. Sněžilo! Vánoce se blíží a je to znát i na atmosféře, ale bohužel si myslím, že supermarkety a obchody dělají z Vánoc pouze komerční svátek. Chtějí vydělat na lidech, kteří si myslí, že Vánoce jsou jenom o nakupování a spěchu. Ne! Vánoce si každý z nás musí vychutnat sám! Vánoce mají být svátkem klidu, míru a rodiny!



   
      
             Samozřejmě, že k Vánocům dárky patří, ale neberme je jako to nejdůležitější na Vánocích a už vůbec ne jako samozřejmost. Vezměme si za příklad chudou Afriku. Pointou jejich Vánoc nejsou dárky, ale setkají se s přáteli, příbuznými a společně zpívají koledy, navštěvují kostely a radují se z toho, že můžou oslavovat velký křesťanský svátek. Jsou šťastní, že mají jeden druhého. Každý z nás by si měl uvědomit, že rodina není samozřejmostí, a proto bychom si jí měli vážit.

      


        Pro mne jsou Vánoce časem, kdy se peče cukroví a pije se horký čaj, čas, kdy vše zdobím vánoční dekorací, čas, kdy nosím svetry a trička se soby, čas, kdy čtu knihy s vánoční tématikou, čas, kdy poslouchám koledy a vánoční hudbu, čas, kdy se dívám na nestárnoucí filmy, kde se dějí zázraky a hlavně čas, který mohu trávit se svojí rodinou. Tohle pro mě znamenají Vánoce.
                 


     

A co znamenají Vánoce pro Vás? Jaký máte názor na předvánoční spěch a chaos? Sháníte dárky na poslední chvíli nebo předčasně? Pište mi do komentářů! 

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

8 komentářů

  1. Já miluju Vánoce... Je to svátek, kdy bychom měli být opravdu všichni šťastní :) Jinak moc hezká slova a originální nápad :) Tvůj blog vypadá dobře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak mě to těší. Jsem moc ráda, že se Ti tu líbí :3

      Vymazat
  2. Moc hezká úvaha. Určitě pokračuj v tom co děláš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se v Lazy sunday určitě pokračovat :) a děkuji :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. jsem ráda, že se Ti líbí :) to je účel, aby se Vám líbily :)

      Vymazat
    2. Já dárky pečlivě a dopředu vybírám,líbí se mi když moje rodina je štastná.:)))

      Vymazat
    3. Tak to jsem ráda :) Na poslední chvíli to není moc dobré :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+