Antistresové omalovánky Cizinka - Diana Gabaldon

17:25


Autor: Diana Gabaldon
Ilustrátoři: Juan Alarcón, Yvonne Gilbert, Craig Phillips, Jon Proctor, Tomislav Tomic, Rebecca Zomchek
Originál: The official Outlander coloring book
Vydání: Paperback
Nakladatelství: Knihy Omega
Počet stran: 96

Určitě jste si všichni stihli všimnout poprasku, který vyvolaly tyto antistresové omalovánky na motivy celosvětově známe knihy - Cizinka. Já jsem Cizinku přečetla teprve nedávno (jestli se nedávno počítá jako měsíc☺). Příběh Claire a Jamieho na mě udělal neskutečný dojem, a proto si asi dokážete představit velmi jasně, jak moc jsem byla nadšená, když mi z nakladatelství napsali, že jsem byla vybrána pro recenzování těchto krásných omalovánek. 


Omalovánky jsou nakresleny podle úspěšné knižní a filmové předlohy. Na "výrobě" se podílelo pět ilustrátorů a nemohla chybět ani Diana Gabaldon, bez které by tu Cizinka nebyla. Obsahují 45 krásných kreseb, které jsou v Omalovánkách seřazeny chronologicky.


Na Omalovánkách jde lehce rozeznat, že je zpracovávalo více ilustrátorů. Podle mě jsou kresby rozděleny do několika úrovní (snadné... složité), což knihu dělá o poznání zajímavější. Když jsem unavená a chci si jen tak kreslit, raději si vymaluji nějakou jednodušší omalovánku, než kresbu plnou detailů. 



Každou omalovánku doprovázel krátký úryvek z knihy, což bylo nadmíru příjemné, vrátit se do časů, kdy jsem horlivě hltala každičkou stránku za stránkou. 


Jediná věc, co bych autorům vytkla je, že mi na obrázcích trochu chyběli hlavní hrdinové. A to především Claire s Jamiem. Z 45 kreseb jsou pouze na 3 společně. Raději bych je měla vícekrát společně při různých situacích (třeba na koni☺), než spoustu obrázků věcí, které mě až tak nezajímají (např. zbraně, bylinky...). 

I přes výše jmenované nedostatky se mi Omalovánky dostaly pod kůži a strávila jsem s nimi příjemné velikonoční svátky. Moc ráda se k nim budu vracet při čtení dalších dílů Cizinky, třeba Vážky v jantaru.

Omalovánky doporučuji zkrátka všem. A mimochodem, jestli jste ještě neměli tu čest si přečíst knihu Cizinku, tak si ji určitě přečtěte☺.


Knihu lze zakoupit zde.
Knihu Cizinka - antistresové omalovánky podle úspěšné knižní a filmové předlohy zakoupíte v knihkupectví Knihy Dobrovský
Plný počet.
Logo

Moji recenzi Cizinky najdete zde.

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

26 komentářů

  1. Vyzerajú krásne... antistresové maľovanky milujem, mám s fashion obrázkami.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji :) Tak to jsme na tom stejně :) S fashion motivy musí být skvělé :)

      Vymazat
  2. Omalovánky vypadají moc hezky jenom jsem -zatím- nečetla Cizinku takže by to pro mě nemělo moc význam :/ :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Určitě Ti ji doporučuji :) Děkuji Ti za komentář :)

      Vymazat
  3. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.


    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    OdpovědětVymazat
  4. Téda :O Omalovánky na motivy knihy :) Wow, tady měl někdo skvělý nápad.... Pěkný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti za krásný komentář ☺☺

      Vymazat
  5. Moc pěkné... rámeček a je to krásný obraz a doplněk do bytu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Cizinku se rozhodně chystám a moc se těším. Omalovánky samotné nejsou nic pro mě, nikdy jsem v tom nenašla zalíbení, ale "recenze" je moc hezky zpracovaná a hlavně jsem Ti chtěla pochválit fotky! Na tom starém papíře to vypadá vážně dobře!
    Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to ti mockrát děkuji! :) Jsem ráda, že se alespoň někomu tento styl líbí :)

      Měj se krásně☺

      Vymazat
  7. Great post and beautiful coloring. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, sweetie. Already followed back on GFC #106 Please keep in touch, will you. kisses

      Vymazat
  8. Krásně vybarvuješ :) A ty omalovánky v tomto zpracování jsou super nápad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou chválu si snad ani nezasloužím ☺♡♡♡ Děkuji moc ♡♡

      Vymazat
  9. Super článek a musím říci - respekt. Já bych na tyto omalovánky nervy neměla, žádný relax by se nekonal. Zato se však těším na samotnou knihu - zatím jsem ji nečetla, ale snad se k ní dostanu už brzy. nemůžu se dočkat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😀😀😀 Sto lidí, sto chutí ☺ Cizinka je určitě jedna z nejlpších knih, které jsem kdy četla. Moc ti děkuji za krásný komentář.

      Měj se krásně

      Vymazat
  10. Já už mám hodně dlouho v plánu si nějaké takové omalovánky koupit, ale pořád jsem se k tomu nedostala - mám tak nějak strach, že bych přetahovala, pak bych se naštvala a omalovánky by letěly :D
    Tenhle konkrétní kousek ale vypadá vcelku zajímavě :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  11. Awesome post! I had fun reading this. :)


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpovědětVymazat
  12. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+