Už jste se zúčastnili 2. Knižní šifry?

16:39

Jak jste jistě již někteří zaregistrovali, na jednom z největším e-shopu s knihami, Martinusu, již podruhé probíhá Knižní šifra. Cílem Knižní šifry je vyluštit co nejvíce knih, které se na obraze vyskytují. Knihy nejrůznějších žánrů tam jsou všelijak zašifrované. Každý den, mimo neděle, se jedna část obrazu odkryje. Soutěž trvá do 31.3.2016.

Představte si, že můžete vyhrát až 128 knih a spoustu dalších cen! Kdy se nám knihomolům vyskytne zase takováto příležitost?

Já již druhým dnem soutěžím a nějakým záhadným způsobem jsem přišla již na sedm knih☺. Myslím, že to rozhodně stojí za to. 

Už jste začali luštit Knižní šifru? Jak vám to jde? Kolik knih jste již vyluštili?

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

8 komentářů

  1. Ta soutěž je super. :D Já mám zatím knihy 3 :D A jedna z nich byla náhoda. Myslela jsem, že by to mohla být jedna kniha a tak jsem jí tam zadala a ona tam opravdu je, ale na stále zakrytém obrázku. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Soutěž vypadá lákavě, už jsem o ní slyšela a myslím, že se zapojím :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  3. Už mi přišel mail, ať se zúčastním, takže se brzy na to vrhnu !!

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna teď jsem to četla u jedné slečny a jdu se na to rozhodně kouknout! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektná zábava (hlavne pre takého knihomola ako som ja) mám ich už celkom dosť :)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Páni. Zní to opravdu zajímavě. Týjo, nějaká knížka by mě určitě potěšila. ((:

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle soutěž mě úplně minula :D ..ale je to skvělý nápad, určitě se na ni podívám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Už mám 20 knih :3

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+