Knižní shrnutí u Mimozemšťanky | Únor

18:24


Dnes jsem si pro vás připravila novou rubriku, která bude vycházet každý konec měsíce. Tyto články budou nahrazovat jednotlivé unboxingy a jako dodatek se zde dozvíte, kolik jsem přečetla knih a další jiné statistiky. Nebudu zdržovat, tak se pojďme podívat, jak na tom jsem!



Nové přírůstky

Do mé knihovničky mi tento měsíc přibylo 11 knih, což beru více než pozitivní. 
    
Útěk z teritoria smrti mi oficiálně přišel koncem ledna, ale vy jste knihu ještě neviděli, tak ji zde zmiňuji také. Recenzi můžete najít zde

U Dopisů na konec světa platí to samé jako u Útěku z teritoria smrti. Recenzi najdete zde

Důstojník a špeh je novinka roku 2016. Knihu jsem ještě nečetla, ale věřte, že se do ní co nevidět pustím a myslím, že bude dost dobrá. Obálka vypadá prostě fantasticky a já se už nemohu dočkat, až se do ní s hrníčkem čaje začtu. Anotaci najdete zde

Kam se poděla Elizabeth je na knižním trhu taky takové horké zboží. Kniha je prý dost kontroverzní a já se moc těším, až se dozvím, jestli patřím k těm kteří knihu milují, nebo nemají rádi. Je libo anotaci? Zde

 Moje první kniha od Davida Levithana je právě Líbali jsme se. Žánr mi moc nesedl a nad dalšími knihami od uvedeného autora se pořádně zamyslím. Stejně jako Elizabeth is missing je i tato kniha kontroverzní. Recenzi jsem napsala a je zde

Nalezence jsem vyhrála v giveaway u skvělé Sabbi na její Knižní noře. Na knihu se těším, protože bych už potřebovala nějakou tu dávku dobrého a nefalšovaného fantasy. Jestli tohle majitelka Knižní nory čte, tak ti ještě jednou děkuji ♥. Nezapomeňte se mrknout na její blog. Anotaci najdete zde

Ti, co četli moji recenzi na Cizinku, kterou najdete zde, tak jistě dobře víte, že na tuto knihu nedám dopustit. Pro ty, co knihu nečetli, mohu pouze doporučit!

Čtete rádi o slavných lidech? Já rozhodně ano. Jsem přesvědčena že Tomáš Baťa si zaslouží mnohem více pozornosti. Do konce týdne na knihu můžete čekat recenzi, ve které se s vámi chci podělit, jak na mě tento slavný Čech působí. A ano knihu mám právě rozečtenou. Zaujala vás kniha? Anotace je zde

Učit se, učit se a učit se! Jedině tak dosáhneme výsledků. Já jsem vsadila na jazykový aktivátor z Ledy. Na tuto učebnici nedám dopustit! Už v blízké době můžete čekat poměrně dlouhý článek, ve které vám o ní a o mém studiu angličtiny řeknu více. Anotace je zde

 Pamatujete si to, když vy jste byli v 9. třídě? Taky jste hltali vše, co se týkalo 2. světové války? Jestli ano, tak jsem přesně taková i já. Krvavé dozvuky války. Brzy bude recenze, zatím vám mohu nabídnout anotaci, zde

A poslední knihou je tu Nahlížení. Kniha mi přišla teprve před pár dny, společně s Krvavými dozvuky války a já nevím, co od knihy očekávat. Každopádně anotace vypadá slibně, zde


Přečteno
Dohromady jsem přečetla 7 knih, které společně mají 2 192 stránek. Jedna kniha měla průměrně 313 stránek. 
Největším zklamáním pro mě byl Fantom opery a Příliš mnoho Kateřin. 
Nejvíce jsem byla potěšena z knihy Ten, kdo stojí v koutě a Cizinky. 


Názory

Dle mého názoru má nejkrásnější obálku kniha Kam se poděla Elizabeth, Důstojník a špeh a Dopisy na konec světa. 

Myslím, že všechny zmiňované knihy mají pěkné obálky, proto žádná negativní není. 



Jestli vás tento typ článku bavil, napište mi to! Četli jste nějakou zmiňovanou knihu? A jaké nové přírůstky přišly vám? 
Užijte si den navíc!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

18 komentářů

  1. Páni, obrovská závist, já mám 90% knížek z knihovny, od začátku roku jsem si koupila jenom jednu vlastní knihu - no jo, peníze nejsou. Ze zmíněných znám Útěk z teritoria smrti, Dopisy na konec světa, Nahlížení, Cizinku a Líbali jsme se :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji za komentář :) Já jsem několik let chodila jenom do knihovny ☺.

      Vymazat
  2. Nalezence vlastním také :)
    Ale moc ti závidím Dopisy na konec světa a Líbali jsme se, kterou mám pouze vypůjčenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Dopisy na konec světa se mi líbily mnohem více než Líbali jsme se. Líbali jsme se bych byla klidně ochotna za nějakou knihu vyměnit. Díky za komentář :)

      Vymazat
  3. Juj, ty jsi mě zmínila <3 To já děkuju :) Skvělý článek

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu se mi tahle forma článku líbí. Páni 7 knížek! :o Já jsem v únoru zvládla jenom 4. :/ Dopisy na konec světa bych si chtěla přečíst, tak snad se mi ji podaří sehnat. :)
    Moc pěkný článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jé tak to jsem ráda! :) I 4 knihy je krásný počet :) Já každý den jezdím 20 minut do školy a dalších 20 nazpátek ☺ takže ono to není tak těžké zvládnout ☺ (ráno v buse nečtu☺☺☺). :) Dopisy na konec světa je moc hezká kniha :)

      Vymazat
  5. Suprové přírůstky (Cizinka, Kam se poděla Elizabeth <3) a také báječná bilance sedmi přečtených knih! Přeji Ti, ať se březen také vydaří - nejen čtenářsky :)
    Pěkný zbytek dne,
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Moc děkuji za milý komentář :) :) Také Ti přeji hodně štěstí v životě i s blogem :)

      Vymazat
  6. Moc hezky zpracované shrnutí a obdiv směrem k tobě za počet přečtených knih :) Snad se ti stejně tak bude dařit i v březnu, přeji krásný den a těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺☺ Děkuji Ti ♡♡ Také Ti přeji mnoho zážitků z přečtených knih ☺

      Vymazat
  7. Takto pojatý článek jsem ještě u nikoho neviděla, skvělý nápad! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+