7 knih, které mi změnily život

14:19


Všechny vás dnes vítám u mého nového článku! Tento typ článků jste u mě ještě neviděli, ale já se chystám udělat miniprojektík, kde bych vám vždy představila několik málo knih, které mě něčím zaujaly. Zatím jsem tyto články u nikoho neviděla, tak uvidíme, jak dlouho budu originální☺.


Dnes se zaměříme na kapitolu samu o sobě. 7 knih, které mi změnily život, Co více dodat? V tomto žebříčku uvidíte 7 knih, které nějakým způsobem ovlivnily mé myšlení a tím pádem i můj život. 


1. Martin Eden - Jack London  je pro mě naprosto neobyčejnou fascinující knihou, které se ještě dlouho nezbavím. Obdivuji hlavního hrdinu i autora, jenž knihu napsal. Je zároveň mojí nejoblíbenější knihou.







2. Hvězdy nám nepřály - John Green je natolik ovlivňující kniha, že jsem přesvědčena, že ani vaši mysl nenechala bez poskvrny. Kromě toho má Green poutavý styl psaní, který zaujal většinu naší populace.





3. Pýcha a předsudek - Jane Austen říkejte si co chcete, ale na klasiku mi nikdo sahat nebude☺. Kniha mě sice nijak zlomově neovlivnila, ale díky ní jsem poznala zálibu ve vážné hudbě. Kdo nečetl, nechápe☺.






4. Uražení a ponížení - F. M. Dostojevskij je druhá klasika, kterou jsem si naprosto zamilovala. Díky mému oblíbenému Dostojevskému jsem konečně pocítila lásku k ruské literatuře. Už to tak bude☺.







5. Hledání Aljašky - John Green je nádherná kniha. Myslím, že se dá rovnat Hvězdám, ale ne každý je stejného názoru. Knihu jsem četla před rokem a ta zápletka je tam prostě skvělá. Bohužel si stále nejsem jistá, jak mě tato kniha ovlivnila.






6. Dracula - Bram Stoker je pro mě zlomová kniha, protože nebýt ní, bych asi nikdy nepřišla na chuť klasické literatuře. I když jsou dnešní horory o moc sadističtější, myslím, že by tento dokonalý horor pohltil nejednoho z vás.




7. Tulák po hvězdách - Jack London je dokonalost. Je to strhující kniha, která vás nutí přemýšlet a přemýšlet a na posledních stránkách si vaše slzy prorazí cestu ven. Další Londonova kniha, kterou jsem si zamilovala (nejedna).







Poslední dvě fotografie jsem musela graficky upravit, nýbrž Draculu ani Tuláka po hvězdách bohužel nevlastním. Jinak jsou všechny mé fotky originální, mnou vyfocené. Očíslování knih nijak nesouvisí s pořadím. 

Doufám, že se vám teto typ článku líbil, a že vás nějaká kniha zaujala. Máte i vy nějaké knihy, co změnily váš život? Podělte se se mnou a napište mi komentář

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

10 komentářů

  1. Před pár dny jsem psala podobný článek a shodujeme se jenom v Pýše a předsudku, to je vážně skvělá knížka! ♥ Od Greena jsem četla jak Hvězdy nám nepřály, tak i Hledání Aljašky, ale ani jedna z knížek mě nezaujala tak jako tebe.. Asi jsem na jeho knížky už stará, nebo nevím, ale nějak mi nejde naladit se na tu Greenovskou mánii ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to je v každém jinak. Knihy od Greena nemám ráda, protože se o nich všude mluví, ale kvůli vlastnímu požitku ♡

      Vymazat
  2. Četla jsem jenom Greenovky. Jinak podobný článek mám rozepsaný. :) Ale ještě nejsem úplně rozhodnutá kolik jich tam dám. :)
    Moc pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to je super! :) Už se těším:)

      Vymazat
  3. Můj život jednoznačně ovlivnila knížka Ten, kdo stojí v koutě od Stephena Chboskyho a pak Kdo chytá v žitě od J. D. Salingera. První knížku jsem přečetla dřív než Kdo chytá v žitě a hrozně mi změnila pohled na život, což pak druhá knížka ještě víc prohloubila.
    Z tvýho seznamu jsem četla Hvězdy nám nepřály a doteď se divím, že jsem to vůbec dočetla. Ve mně to nic nezanechalo a rozhodně bych si to už nikdy znovu nepřečetla :D

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoznačne Tulák po hvězdach a klasika Dracula. Stokrát prečítané, stokrát úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za Tvůj komentář! :) Já už myslela, že jsem sama, kdo se nechal ovlivnit Londonem nebo Stokerem :D :)

      Vymazat
  5. SEZNAM KNIŽNÍCH BLOGERŮ - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html

    Ahoj,
    napsala jsi pod článek Knižních blogerů své údaje a byla jsi tak přidána do seznamu. Prosím překontroluj si, zda všechny informace souhlasí a pokud ne, dej vědět. Taky tě prosím o umístění ikonky/banneru Knižních blogerů někam viditelně na blog (v článku najdeš i html kód, který stačí zkopírovat), aby i další čtenáři a blogeři našli k seznamu cestu snadněji.

    Děkuji.

    Pěkný den.
    Cathy Chloupková
    WEB: CathyChloupkova.cz
    EMAIL: CathyChloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Páni no Pýcha a Predsudok je naozaj úžasná kniha, čítala som ju, videla aj film, ale kniha bola dopracovanejšia viac do detailov, naozaj úchvatná a úžasná. Johna Greena si chcem prečítať a zase zase odporúčam Lekcie Madam Chic a tiež Dan Brown Digitálna pevnosť, Brownov štýl milujem.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  7. Od Jacka Londona si určitě chci něco přečíst. Jinak Dracula je moje srdcovka a četli jsem ho už tolikrát, ne, že by mi ta knížka změnila život - takové knížky ani nemám, ale mám ji strašně moc ráda. Pýchu a předsudek si chci určitě přečíst.. Ale ty od Greena - Hvězdy jsem četla a byla to jedna z nejhorších knih, které jsem kdy četla, napsala jsem na ni i dost negativní recenzi, proto jeho další knihy už nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+