♥ Kosmetika MOJE ♥

15:10


Všechny vás dnes vítám u úterního článku! Dnes to bude článek o firmě, která se věnuje ryze české dekorativní a reklamní kosmetice. Jistě jste už slyšeli o Kosmetice MOJE, která nejen oplývá kvalitou, ale můžeme si ji všichni dovolit, protože její ceny jsou více, než pozitivní.


Jsem velmi ráda, že jsem s touto firmou mohla začít spolupracovat, protože díky ní jsem objevila produkty, které mě nesmírně vyhovují, ale i ty, které bych si již nepořídila

V balíčku mi přišly 4 produkty: Balzám na rty, řasenka, tužka na oči a tužka na obočí. Obrovskou radost mi přinesl balzám na rty, který je v motivech růžové sovičky s názvem Mazlík. No přiznejme si to. Tento balzám nejde nemilovat! Sice nemá bůhvíjakou barvu, je krémově bílý, ale voní báječně po brusinkách. V tomto počasí se mi náramně hodil, leč ochránil mé rty před krutým mrazem. Ach, opravdu se mohu pyšnit nepopraskanými rty. A kdyby vás motiv Mazlíka omrzel, na stránkách kosmetiky MOJE najdete i další, mezi kterými se vyskytuje například Štístko, Smíšek a nebo Mračoun. A pozor! Ti, co nemají sovičky rádi vůbec, si mohou vytvořit vlastní motiv!

Já jsem s tímto balzámem velmi spokojena.

Cena: 29 Kč
Balzám si můžete koupit zde.

Plný počet mimoňů!




Nyní se zaměříme na řasenku typu Best. Design je jednoduchý, příjemný. S touto řasenkou jsem opravdu velmi spokojená. Nedávno jsem si pořídila řasenku v DM od nejmenované značky a neskutečně mi lepila řasy. Zkrátka - po nanesení řasenky jsem vypadala, jako kdybych měla jen čtyři řasy! Tím pádem jsem byla příjemně překvapena, když řasenka Best mé řasy neslepovala, ale zvětšovala objem. Upoutávka na řasenku však slibuje,  že řasy dokonale prodlouží, což se mi až tak úplně nepovedlo. Myslím, že prodlužuje úplně stejně, jako ostatní řasenky. Ale jak jsem již psala, za objem ji pochválit musím.

Cena: 79 Kč
Řasenku si můžete koupit zde.


Řasenka si zaslouží krásné čtyři mimoně.




Dlouhodržící tužka na oči mě nesmírně zklamala. Čekala jsem, že bude o něco více kvalitnější, ale křehká tuha se mi zlomila hned při prvním použitím a já ji nemohla využít naplno. Co však ale mohu dosvědčit je, že je dlouhodržící. Myslím, že někomu by určitě velmi vyhovovala, ale každý jsme individuální. 

Cena: 29 Kč
Tužku na oči si můžete koupit zde.

Bohužel mohu udělit jenom tři mimoně.



Černá linka nahoře


Poslední produkt, který jsem měla možnost vyzkoušet je tužka na obočí. Bohužel se paní, co mi balíček odesílala, netrefila a místo černé tužky mi poslala hnědou. Obočí mám spíše černé, tmavé. Co se ale týče kvality tužky, tak se mi velmi zamlouvá. Stejně jako tužka na oči, je dlouhodržící a má stejnou konzistenci. Na uzávěru je speciální kartáček, pomocí kterého docílíte krásného tvaru obočí. S tužkou se mi velmi dobře pracovalo, ale barva tužky a obočí je rozhodující.

Cena: 49 Kč
Tužku na obočí si můžete koupit zde.

Rozhodně doporučuji!





Věřím, že se vám dnešní článek líbil. Máte zkušenosti s firmou Kosmetika Moje? Líbí se vám nějaký produkt? Myslím, že tato firma je báječná cenově i kvalitou.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

11 komentářů

  1. Já teda tuhle značku nemám vůbec ráda :D Ani kvalitou mi zrovna bůh ví jak nevyhovuje, ale to mě přivádí k nápadu napsat článek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) mě naopak vyhovuje :D :) sice znám kvalitnější, ale je dobrá :)

      Vymazat
  2. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale líbí se mi ten balzámek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku od značky moje už mám v plánu taky dlouho vyzkoušet a hodně mě zaujala ta tužka na obočí. :) Supr článek
    http://monnnovakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. O tejto značke som čítala už na veľa blogoch a všade ju pozitívne ospevovali. Takže určite plánujem, že si od tejto značky niečo zaobstarám :) Super článok^^
    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+