♥ Krásná každý den 2 ♥

21:34


Je sobota a já si pro vás už podruhé připravila recenzi na vybranou kosmetiku z e-shopu Krásná každý den. Už jednou jsem měla možnost si vybrat dva produkty, a když se mi tato příležitost vyskytla znovu, ráda jsem ji přijala. Krásná každý den je Česko-Slovenský e-shop soustředící na prodej přírodní kosmetiky. A jelikož se snažím přírodní kosmetiku podporovat, jsem tu s další recenzí☺.


Tentokrát mi do oka padlo Hydratační sérum na mastnou a problematickou pleť od značky Mylo. Musím zmínit, že mě velmi příjemně překvapilo svojí velikostí. Na fotce totiž vypadalo menší. Látkou, kterou dominuje toto sérum je skvalan získávaný z oliv. Je to olejíček, který se vstřebává hluboko do pokožky, zesiluje růst nových buněk, pomáhá léčit jizvy a udržovat pleť hydratovanou

Toto sérum umí pleti navrátit samoregulační schopnost, kterou ztrácí nadměrným používáním nevhodných kosmetických přípravků. Neucpává póry, je léčivé a pokožku hydratuje. Esenciální olej z Heřmánku má antiseptické, antibakteriální, protizánětlivé, protialergické, tonizující a léčivé vlastnosti. Lidově řečeno je dobré na všechno a nic se s ním nezkazí. 

V minulém článku o KKD (zde), jsem recenzovala Zinkovou mastičku, díky níž jsem se částečně zbavila akné a jizviček, které na mé pleti akné zanechalo. Na mé pokožce bylo ale pořád co vylepšovat. Zinková mastička ranky způsobené akné hojí rychleji, heřmánek pleť "dělá jako novou". Ve spolupráci Zinkové mastičky a Hydratačním sérem je to geniální. Tyto dva léčivé faktory jsou zkrátka blahodárné

Každý večer si po umytí a vyčištění obličeje nanesu do čistých dlaní 4-5 kapek séra, poté rozetřu a vmasíruji do pleti. Pokud máte možnost použít i Zinkovou mastičku, místa, která jsou problematická lehce potřu. Ráno si do pleti vmasíruji pouze 2-3 kapičky (přece nechci jít do školy jako škvarek) a poté si obyčejně nanesu dekorativní kosmetiku.

Obrovská výhoda používání tohoto séra je, že již asi 14 dní nepoužívám žádný pudr, či make-up (ten jsem nepoužívala ani předtím). Pleť je nádherně hydratovaná a nepotřebuje dokrášlování. Chci být sama sebou a ne člověkem, který se před ostatními skrývá pod maskou make-upu.

Měla jsem neskutečnou radost, když jsem každým dnem zpozorovávala nové a nové pozitivní změny se svým obličejem. Myslím, že smích je lék na všechno, ale někdy mu zkrátka musíme pomoct. Je krásné, když si uvědomíte, že díky lepší tváři vidíte svět jinak. Více se smějete. Nebojíte se odsuzování. Jste sebevědomější. Úsměv sluší každé tváři a není nic krásnějšího, než ve světě zářit.

Po vyzkoušení několik desítek až stovek přípravků, musím podotknout, že toto sérum je jedinečná záležitost, která to, co slíbí dodrží. Doporučovala bych ho každému, kdo má problémy s akné. 

Cena: 489 Kč
Hydratační sérum na mastnou a problematickou pleť si můžete koupit zde.
Hydratačnímu séru uděluji plný počet mimoňů.

Dalším produktem, který jsem vyzkoušela je nám všem dobře známý peeling. Tentokrát jsem vsadila na Tělový peeling levandulové pole. Přiznejme si to, kdo nemiluje levanduli? Tato příjemná charakteristická vůně doprovázící celou skleničku plnou solného peelingu je okouzlující. 

Ještě jsem se doposud nesetkala s tak nádherným designem peelingu. Vždy byl produkt pouze v plastové nádobě, která za prvé není tak kvalitní a za druhé není tak esteticky vypracovaná, jako od Soaphorie/i. Sklenice krásně těsní obsah, tím pádem nehrozí žádné znehodnocení, či jakoukoli ztrátu peelingu. 

Použití je to nejjednodušší, co známe - naberete trochu do dlaně, nanesete na vlhkou kůži a vmasírujete do suché pleti/kůže. Vrátí se vám hlaďoučká, vláčná a voňavá kůže, jako kdybyste se vrátili z Provence z jižní Francie.

A už jste slyšeli o blahodárných účincích levandule? Nejenže má antistresové účinky, ale je protizánětlivá, pomáhá proti nespavosti, vyčerpání, nervozitě, stresu,pocitu napětí, bolestem hlavy apod... No zkrátka je to něco pro mě☺.

Jelikož je peeling solný, nedoporučuje se ho používat na otevřené ranky, či nezahojená místa. Sama už vím, proč se to nedoporučuje, nýbrž to nepřekonatelně štípe

Cena: 225 Kč
Tělový peeling levandulové pole si můžete koupit zde.
Peeling, kterým nic nezkazíte☺.



S oběma produkty jsem velmi spokojena a mohu je jenom doporučit, stejně tak i e-shop Krásná každý den, kde se vám dostane kvality a vstřícného jednání. Myslím, že Hydratační sérum a Levandulový peeling nejsou mé poslední. 


Krásná Každý Den

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

9 komentářů

  1. Tak to je úžasný, že sérum takhle skvěle pomáhá na akné. Já tedy naštěstí na akné netrpím, díky bohu. Peeling vypadá také dobře, ale osobně bych sáhla po jiné vůni.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to ti závidím :) Mě levandule vyhovuje, ale příště bych vyzkoušela třeba pomeranč :)

      Vymazat
  2. Článek jsi moc hezky zpracovala. Já sama mám s akné problémy, proto budu nad Sérem uvažovat. Díky moc za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to jsem moc ráda, že jsem ti poradila. sérum mohu jen doporučit, stoji opravdu za to :)

      Vymazat
  3. Moc dobře jsi si vybrala ! :) Vypadá to nádherně, celkový dojem, už jen když to vidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji, já sama jsem byla z balíčku potěšena :)

      Vymazat
  4. Tomuhle typu přípravků zas tak moc nevěřím, ale je pravda, že s pletí na tom nejsem nijak slavně a ten první přípravek, přestože teda není rozhodně bůhvíjak levný, mě docela zaujal. Myslím, že se po něm mrknu, konec konců, co můžu zkoušením nových věcí ztratit? :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  5. Ten peeling by som rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych peeling vyzkoušela, akné se mi ted zhoršilo.
    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+