♥ VYHLÁŠENÍ NOVOROČNÍ GIVEAWAY ♥

16:09



Měsíc utekl jako voda a já pro vás mám výsledky mojí Novoroční giveaway. Celkem se zúčastnilo 29 lidí (28 na blogu a 1 na fb), což je naprosto úžasný! Hrozně moc mě vám baví dělat radost, protože vy, možná nevědomky, mi taky děláte radost! Pro mě je to nádherný pocit, že jednoho z vás mohu obdarovat knihami.

Určitě jste sem každý přišel proto, abyste zjistili, jestli jste zrovna VY vyhráli, tak se pojďme podívat, kdo sérii If I stay vyhrál!

Hrozně moc bych chtěla pogratulovat Sabbi Nothingham, protože se stává výhercem mojí soutěže!
Šťastné číslo 7!

Pokud se neozveš do dvou dní, jsem nucena vybrat dalšího výherce.

Vítězi ještě jednou gratuluji a vy se můžete už brzy těšit na další giveaway! 

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

3 komentářů

  1. Velká gratulace, krásná výhra....

    OdpovědětVymazat
  2. Už se ozývám :) Panebože já jsem tak šťastná ...Děkuju moc :) Jdu psát email...

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+