Lazy sunday #14

20:35




Takhle nějak se dnes cítím. Konečně jaroooo☺☺☺!!!! Jak jen jsem se na tento den těšila! Znamená to, že přesně za tři měsíce začíná léto☺! ...A za šest měsíců podzim. Taky se vám zdá, že to nějak rychle utíká? Od té doby, co si píši blog mi přijde, jakoby byly dva měsíce půl rok... Ale toto téma bude obsahem jiného Lazy sunday☺. Dnes tu pro vás mám slet nahromaděných informací.


Jak jistě víte z minulého Lazy sunday (jestli to teda víte☺), byla jsem pozvána na 2. narozeniny nakladatelství Yoli do Prahy. Tato akce byla konkrétně 9. března a to v charakteristické kavárně v centru Prahy - Café kampus. Vůbec jsem nevěděla, co od takovéto události čekat, nýbrž jsem na žádné podobné doposud nebyla (jsem asociál level génius, vím☺). Po půl hodině bloudění (ano nejsem z Prahy☺) a hledání Náprstkovy ulice, jsem tam nakonec dorazila.

Nás, knižních bloggerů, se tam sešlo něco kolem 40. Celou akci doprovázel správce sociálních sítí Radek Blažek, kterého znají především ti, kteří spolupracují s nakladatelstvím Yoli. Musím se přiznat, že organizaci zvládl bravůrně☺.

Mé dojmy z 2. narozenin Yoli jsou smíšené. Bylo opravdu krásné vidět tolik lidí se stejnou zálibou, ale já bohužel upřednostňuji osamělé odpoledne s knihou v ruce. Zde se mi znovu potvrzuje můj introvertismus. Bylo také složité s ostatními blogerkami navázat konverzaci, protože jsem seděla u stolu, kde jsem byla doslova nejmladší. Cítila jsem se tam trochu jako vetřelec

Všechno ale díkybohu zachránilo jídlo! Za svůj život jsem snědla už mnoho dortů (narozeninových více než 15☺), ale (promiň mami☺) žádný z nich nebyl tak delikatesní a výborný jako ten Yolidort☺. Když jste se dostali přes tvrdou slupku marcipánu, tak tam na vás čekalo překvapení v podobě náplně a jahod. Prostě mňam☺.

Součástí programu byl i víceméně lehkotěžký kvíz, ve kterém se hrálo o deset knih. Já jsem se kupodivu umístila na místě desátém a zbyla na mě kniha Útěk z teritoria smrti, kterou však už doma mám, protože recenzní výtisk. Nemám ve zvyku mít doma více kopií výtisků, tak jsem knihu darovala. 

Třešničkou na dortu bylo překvapení, které si pro nás tým Yoli připravil. A to... pozor ...neprodejný výtisk Will Grayson, Will Grayson v češtině! Těchto titulů je na světě pouze 150 a já vlastním 28. kopii☺♥. Nádhera! Ještě jednou vám děkuji, Yoli. Touto krásnou zprávou na oslavě všechny bloggery vykolejili, nikdo to opravdu nečekal☺.

Hned když jsem přišla, byla jsem obdarována krásným Yoli zápisníčkem Na křídlech příběhů, ke kterému jsem dostala ještě dvě záložky a tužku, též v Yoli motivech. 

Jsem moc ráda, že jsem tam nakonec šla, a že jsem se mohla tváří v tvář setkat s lidmi, se kterými obvykle komunikuji pouze přes internet. 



 Mějte se nádherně a užijte si jaro ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka





MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

7 komentářů

  1. Já taky jsem introvertní typ, takže úplně chápu, jak jsi se tam cítila :D Ale určitě to byl skvělý zážitek a uvidíš, třeba se jednou na takovýhlech akcí budeš cítit jako doma :) Dort vypadá úžasně, fakt mě mrzí, že ho neochutnám :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Teda už jenom kvůli Yolidortu mě moje nepřítomnost mrzí o dost víc, musela to být super akce :) A fakt pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, tak jsem tvůj blog našla. :D Mrzí mě, že ses u stolu cítila jako vetřelec, ale moc dobře to znám taky, jenom spíš kvůli tomu, že nejsem blogerka. :D A ještě jednou děkuju za tu knížku, ještě jsem ji nepřečetla, ale slibuji, že si ji někdy v roce přečtu. :D
    Třeba se ještě někdy na podobné akci setkáme. :) A třeba bude i dort! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to musel byť úžasný zážitok (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  5. Mě moc mrzí, že jsem se tam nedostala, nejen kvůli dortu, ale za ty roky blogování jsem svojí introverzi povýšila na polovičního extroverta a každý sraz si moc užívám :) BTW já jsem zase všude mezi nejstaršími ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Great post!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  7. To je mi moc líto, že ses u našeho stolu cítila jako vetřelec, já sama jsem se znala jen trochu s Terkou, druhou slečnu jsem poznala jen podle jména z blogu, ale jinak jsme se také neznaly osobně. Chápu, že první sraz je takový rozpačitý, ale na dalších srazech to bude určitě už mnohem lepší, věř mi. :) Jinak jsem moc ráda, že jsem narazila náhodou na tvůj blog, je opravdu moc pěkný! :))

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+