Lazy sunday #13 | Být sám sebou

20:24




Vítám vás u skorojarního článku Lazy sunday! Velmi se omlouvám, že nevyšel článek minulou neděli, ale nějak jsem ho nestihla☺. Za tu dobu se nestalo nic moc zvláštního, snad jen, že jsem měla radost ze svého umístění na anglické olympiádě (byla jsem 9., ano, samo jsem se překvapila☺). Co se novinek týče, už v únoru jsem byla pozvána na 2. narozeninovou oslovu nakladatelství Yoli, což byl další faktor, ze kterého jsem byla nadšená. Oslava se bude konat již tuto středu, s kým se tam potkám☺?



Dnes bych se s vámi chtěla podělit o své myšlenky, které mě trápí. Jsem smutná z toho, že je odsuzováno být sama sebou. Být originální se nesmí. Kdo se od ostatních jen trošku odlišuje, hned je potrestán krutou odplatou od společnosti - ignorace, odsuzování.

Často říkávám, že originalita je to jediné, co mi zbývá, ale není to tak. Pravidelně se setkávám s napodobováním a kopírováním. Není to tak, že bych někoho kopírovala já, ale mí nepřátelé napodobují mě. Ať názory, chováním nebo jenom oblékáním. A věřte mi, že když vás někdo kopíruje, poznáte to. Přece jenom se znáte dost dobře, aby jste přišli na fráze, co pronášíte, knihy, co čtete, oblečení, co nosíte, názory, za jakými si stojíte.

Víte, co mě úplně ze všeho nejvíc irituje? Když hrdě pronesu svůj názor, 'kamarádka', říkejme jí Dáša, mi ho vášnivě vyvrátí a upozorňuje, že moje idea je ubohá. O pár dní, týdnů či měsíců začne Dáša probírat to samé téma. Dáša zopakuje moji teorii, ideu či co a pokládá ji za výplod její vlastní afektované fantazie. Mě zbývají jen dvě možnosti. Přitakávat a nebo ji upozornit, že před měsícem tvrdila úplně něco jiného. Díky mojí povaze nepřitakám a vytknu jí, že to byl můj názor. Dáša mi začne nadávat a jedna z těch nadávek zní, že už ji nebaví, jak ji kopíruji.

Mám opravdu hodně, s výše uvedenými situacemi, zkušenosti. A když říkám hodně, myslím hodně. Nechápu, o co lidem, kteří toto dělají, jde. Všem, co jsou těchto činů schopni, bych přála, aby je osobně navštívila múza.

Uvědomují si vůbec, jak se poté my, co jsme originální, cítíme, když nám někdo bere naši identitu? Já myslím, že ne, protože kdyby byť jen tušili, jak nám je, nedělali by to. 

Buďte sami sebou. Prosím. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka


MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

4 komentářů

  1. Já bych hlavně neřešila ostatní... Člověk se tím zbytečně stresuje. Prostě je lepší si žít ten svůj svět, být kým chceme, a ostatní ať si dělají co chtějí :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  2. Správná myšlenka, !! <3 originalita se cení a já ji myslím mám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek. Především pravdivý.:)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+