Mé zkušenosti z Anglie 2015

14:24

Follow my blog with Bloglovin

         
        25.10.2015 jsme odjeli do Anglie. Za tento skvělý výlet musím poděkovat evropské unii, protože nebýt jí, tak bych se tam tento rok určitě nepodívala. Náš výlet trval 6 dní z toho 4 dny jsme byli v Anglii a 2 dny jsme strávili v autobuse. Jak asi každému dojde - cesta autobusem byla příšerná. V noci jsem spala asi jenom 20 minut, ale ještě horší bylo, že hned druhý den jsme obcházeli všechny památky v Londýně. Ne že bych neměla ráda památky a cestování, já je mám moc ráda, ale bylo toho na mě až moc.  První den v Londýně jsme navštívili Westminsterské opatství, Buckinghamský palác a London eye. Večer jsme byli ubytovaní v rodinách. Já a ještě mé 3 kamarádky jsme bydlely u početné černošské rodiny. Byli to manželé a měli 4 děti. Celkově na nás byli moc milí, ale bavili se s námi jen první a poslední den. S jídlem jsem neměla žádný problém, až později mi začínaly vadit sendviče, které jsme mívali každý den k obědu. 

            Třetí den jsme se šli učit do školy, kde jsme se zdokonalovali v angličtině. Výuka trvala 3 dny 3 hodiny.  Poté jsme navštívili palác Jindřicha VIII. - Hampton Court a procházeli jsme zahrady. Stihli jsme také výlet do Oxfordu, kde jsme se podívali na univerzity a koleje. Navštívili jsme tam také Primark, kde jsme utratili svoje kapesné, ale stálo to opravdu za to ♡. V příštím článku se o Primarku zmíním více.



           Čtvrtý den jsme jeli do městečka Windsor, kde jsme navštívili Windsor castle a Eton college. Windsor je od Londýna sice jen 40 km (25 mil), ale na Londýnských dálnicích je velmi hustý provoz, tudíž jsou tam velké kolony. Naše cesta z Windsoru do Londýna trvala 3,5 hodiny.



           
Pátý den, který byl náš poslední den v Londýně jsme si šli pro naše diplomy. Poté jsme si koupili vstupenky do Tower of London, kde jsou korunovační klenoty. V plánu jsme také měli plavbu lodí po Temži. Byl to velmi krásný zážitek, nic podobného jsem nezažila.  Podpluli jsme Tower bridge a jeli jsme velkou rychlostí, že jsme si ani neuvědomili, že už jsme v Greenwichi, kde naše plavba lodí končila. V Greenwichi jsme viděli nádherný výhled na celý Londýn a překročili jsme "magickou čáru" dělící východní a západní polokouli. Celý výlet jsme zakončili krásným pohledem na osvětlené panorama Londýna.

Před výletem jsem si o Londýně myslela, že je čistý, a že tam není nepořádek, ale je to pravý opak. Překvapilo mě, jak jsou tam špinavé ulice a jak se tam lidé nestarají o smetí a odpadky, co každý z nich vyprodukuje. Každému je jedno, že před Big Benem je plno prázdných kelímků ze Starbucksu. 

           V Anglii jsem získala nové zkušenosti, které se mi vždy budou hodit, proto, když budete mít příležitost podívat se do zahraničí, určitě ji využijte! 



Pokud máte nějaké otázky, určitě mi napište do komentářů, nebo do emailu.




V příštím článku se můžete těšit na Podzimní haul 2015: Anglie

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

4 komentářů

  1. musíš mít spoustu skvělých zážitků :) a dej vědět až bude haul !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haul už mám skoro hotový :) a zážitků je z Anglie opravdu mnoho :3 :) doporučuji :) :3

      Vymazat
  2. super článek :) taky píšu o Anglii http://wholemyshiningworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Tvůj článek jsem si přečetla a musím se přiznat, že ti závidím tak dlouhý pobyt v UK. Hned bych tam totiž jela znovu. Blog máš skvělý :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+