KNIŽNÍ SHRNUTÍ U MIMOZEMŠŤANKY | DUBEN

15:45


Ahoj Mimozemšťani! Všechny vás vítám u shrnujícího článku za měsíc duben☺. Duben byl vskutku zvláštní měsíc a to nejen v knižním měřítku. Asi bych se měla pochlubit, že jsem byla přijata na obě střední školy. Ten den, kdy volali z mojí vysněné školy nezapomenu ☺. Tento měsíc také nese mé rozhodnutí ohledně mého životního stylu. Ale o tom třeba v jiném článku☺.


Tento měsíc se mi do knihovničky přibylo celkem jedenáct knih☺. Já vím, i pro mě to zní jako šílenství, ale no a co?! ☺. Pojďme se na ně podívat.

První tady mám výhry. Duben byl hojný měsíc i na výhry, protože se mi podařilo vyhrát ve třech soutěžích. Na blogu Anette Bookshelf stories jsem vyhrála dva tituly od K. A. Tuckera, tedy Jedna malá lež a Čtyři vteřiny rozhodnou. Na blogu Book makes us happy jsem vyhrála krásnou The Pointless Book od skvělého Alfieho☺. A na blogu Bianka Cosmetics se mi podařilo vyhrát knihu Úteky (ano ve slovenštině☺). Všechny výhry mi udělaly obrovskou radost☺.


Dále tady mám knihu Láska podle Shakespeara, na kterou jsem psala recenzi (zde). Kniha byla taková správná oddechovka do vany ☺ (ano čtu i ve vaně).


Knihu Všude kolem černý les jsem měla přečtenou během pár dní a zkrátila mi čas, když jsem byla nemocná. Recenzi si můžete přečíst tady. Dubnová čarodějka pro mě byla velké zklamání a recenzi najdete zde.


Deník fejsbukové matky je naprostý skvost a recenzi si můžete přečíst zde. Na knihu Jonathan Strange a pan Norrell jsem se neskutečně moc těšila. A k jejímu vzhledu - jak by řekla jedna blogerka - je to pěkná tlustoprdka☺. Teď jsem asi v polovině a těším se, až vám o ní budu moci napsat více. 



No a poslední dva přírůstky jsou kuchařky, protože si nakladatelství Omega usmyslilo, že mě naučí vařit. Z Hostiny ledu a ohně jsem již jednu pochoutku zkoušela. Doufám, že vám brzy řeknu víc v recenzi. Lahodně s Ellou je ta nejlepší kuchařka, kterou jsem kdy viděla. 



Přečteno

V dubnu jsem přečetla deset knih. A to jsou Černý tulipán, První, Láska podle Shakespeara, Aspoň trochu normální, Tím všechno začíná, Lhář, Důstojník a špeh, Deník fejsbukové matky, Všude kolem černý les a Dubnová čarodějka. 

Knihy mají dohromady 3114 stran. 

Největším zklamáním pro mě byla Dubnová čarodějka.
Nejvíce se mi líbila kniha Tím všechno začíná.


Jak se dařilo vám v dubnu? Líbil se vám článek?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka



MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

30 komentářů

  1. Ani jednu z knih jsem nečetla, ale o většině vím :-) Všude kolem černý les moc chci a Vaření s Ellou taky. Deník FB matky jsem přehlížela, ale po přečtení pár dobrých recenzí po ní začínám pokukovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky za krásný komentář Míšo! Všude kolem černý les je pecka, stejně tak i ostatní jmenované knihy☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  2. Krásné shrnutí, jsem velmi zvědavá na Tvé dojmy z Jonathana Strange - na knihu se už dlouho chystám, ale názory se dosti různí...Tak ještě uvidím :)
    Blahopřeji k přijetí na střední a přeju, ať se daří (nejen čtenářsky) i nadále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji Ti za pochvaly☺♥. V knize jsem teď uprostřed a mám na to smíšené názory☺. Moc děkuji ještě jednou!

      Měj se krásně,

      Vymazat
  3. Super shrnutí! :D Já jsem za duben vyhrála jednu knihu- Seznam tajných přání :3
    Jinak Tím všechno začíná je úžasná kniha, já jsem z ní byla úplně nadšená! :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seznam tajných přání zní skvěle! Tím všechno je tak dokonalá kniha, že na ni nedokáži napsat recenzi... :D ☺

      Měj se krásně,

      Vymazat
  4. Pěkné shrnutí.
    Tři knihy máme společné :-)
    Přeji ti pěkné chvíle s knihami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc Marci ☺. I ty si užij krásné chvíle s knihou v ruce :).
      Měj se krásně,

      Vymazat
  5. Gratuluju k přečteným stránkám, ačkoliv jsme nic stejného nepřečetly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Marky! To nevadí, důležité je, že jsme obě četly ☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  6. Mně se teda ještě nikdy nic nepodařilo vyhrát, ale gratuluju! Aspoň nejsem jediná, kdo je takovej knižní blázen, protože i já za tenhle měsíc přečetla dost knížek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co není, může být☺! A já si vůbec nepřipadám jako blázen, jenom jako knihomol :D.

      Měj se moc hezky,

      Vymazat
  7. very interesting :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som za apríl zvládla iba štyri knihy, ale pre mňa úspech, keďže moje malé náročné bábo mi nedáv vydýchnuť. Boli to Čierne klamstvá, Krava nebeská, Nevypovedané, A Buh pravil: musime si promluvit. Naozaj som si pri nich oddýchla od každodenných povinností.

    http://cajazpalaca.blogspot.sk/2016/04/oddych-pri-knihach.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá kniha se počítá☺. O dvou tvých přečtených knihách jsem již slyšela☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  9. Hezké knížky. Některé jsem četla taky, na některé se chystám.
    Přeji krásný den

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem zatím žádnou z těchto knih nečetla, ale chystám se dočíst sérii Ten tiny breaths od K. A. Tucker. První díl byl naprosto skvělej. ;-) a zajímavě vypadá i Všude kolem černý les. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se k této sérii ještě nedostala, ale chystám se. Všude kolem černý les je perfektní!

      Měj se krásně,

      Vymazat
  11. Jů, to je skóre. Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ Moc ti děkuji♥♥♥
      Měj se krásně

      Vymazat
  12. Páni, krásna kôpka ^.^ Gratulujem k výhram a musím povedať, že vždy obdivujem každého, kto dokáže za mesiac prečítať toľko kníh, až 10! u mňa sú to zväčša tri knihy za mesiac :D Ale tak, hádam sa raz prekonám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ Mockrát ti děkuji! Mě už to přijde úplně normální přečíst cca 10 knih za měsíc☺♥, ale jsem toho názoru, že je lepší přečíst méně knih, než nepřečíst žádnou.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  13. Veľmi sa mi zapáčila kniha, Láska podle Shakespeara. Asi sa po nej poobzerám :D.
    Life by Janie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ Kniha je průměrná oddechovka, která dokonce i pobaví ☺. Je skvělá, pokud si chce dít člověk pauzu od těch těžších knih.

      Měj se moc hezky

      Vymazat
  14. Fuu riadna kôpka!! :) Super článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+