Mimozemšťančina soutěž - ukončeno

19:40




Krásný den, moji milí Mimozemšťné! U posledního článku, recenze na knihu Všude kolem černý les, jsem se těšila z vašich krásných slov, co jste mi zanechali v komentářích. Často jste mi psali, že byste si knihu moc rádi přečetli, ale že se k ní nejspíš nedostanete. Moji mimozemskou hlavinku napadlo, že bych vás, mé věrné čtenáře, mohla obdarovat hned dvěma výtisky tohoto perfektního thrilleru. 


Vím, že tyto řádky většinou nikdo nečte, když je nějaká ta soutěž, všichni se hned derou dolů na konec článku, kde jsou podmínky, ale i já bych si ráda shrnula své dosavadní blogerské úspěchy. Mohu se pyšnit skoro 18 000 zobrazení a 748 komentáři. Nejspíš teď většina lidí kroutí hlavou, že se z tohohle mohu radovat, ale věřte mi, že jsem na dvůj blog hrdá. 

Do každé recenze, do každého článku, co vyjde na blogu, vkládám kus samy sebe, ždibeček svého srdce. Každou fotografii, co vkládám k recenzím i jiným článkům, fotím s láskou a potěšením. 

Tímto článkem bych moc ráda poděkovla nakladatelství Leda, které mi do soutěže darovalo dva výtisky skvělého thrilleru Všude kolem černý les. Jestli jste o knize neslyšeli, můžete si přečíst moji recenzi. 


Co každý Mimozemšťan musí splnit?

1. Soutěž je určena pro mé čtenáře, takže byste mě měli sledovat přes GFC.
2. a)Napiš mi, tvůj nejtrapnější knihomolský zážitek.
nebo
b) Jakou knižní postavou, kdyby sis mohl/a vybrat kohokoli, by jsi byl/a? Proč?
3. Mohl bys na facebooku sledovat i nakladatelství Leda.
4. Napiš mi tvůj e-mail, kde tě mohu kontktovat v případě výhry.

Další komentář si můžeš napsat, když...:

2. Sdílel/a jsi moji soutěž (kde?)

Rekapitulace výhry

Dva mimozemštani vyhrají knihu Všude kolem černý les od Ruth Ware.
Jednoho šťastlivce vyberu podle odpovědi na moji otázku, nejoriginálnější komentář vyhrává knihu.
Druhého výherce vybere random.org.
Hraje se ode dneška do 13.5.2016 a účastnit se mohou všichni z Česka a Slovenska. 
Všem Mimozemšťanům přeji hodně štěstí!



Výherkyně jsou...

Věřte mi, že bylo oprvdu dost těžké vybrat ten nejvtipnější knihomolský trapas, ale nakonec vyhrála  Hanka the Bookworm se svým skvělým zážitkem z vlaku. Moc ti, Hani, gratuluji!
Odeslaný screenshot obrázek
Další výherkyni vybralo samotné random.org. Komentář s číslem 8 má holt štěstí!
Gratuluji Angel Write! Její kilometr dlouhý komentář si můžete přečíst pod článkem, myslím, že by se sem nevešel ☺.

Odeslaný screenshot obrázek

Holkám jdu napsat gratulační e-mail a pokud se neozvou do dvou dnů, máte další šanci. Ještě jednou gratuluji!

Čtení s Mimozemšťankou


MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

14 komentářů

  1. Gratuluju k těm pěkným číslům! (Ano, já to četla! :D ) ♥ Nevím, jestli jsem to někde už psala ale vždycky se skoro rozplývám nad tvýma fotkama, protože god! ty stránky tam jsou boží! ♥
    1. veronika zapadlikova
    2. Na to, že já mám na trapasy štěstí jsem si teď uvědomila, že moc takovýchto trapasů nemám (možná to bude tím, že jsem neměla ještě moc příležitostí se s nějakýma dalšíma knihomola sejít. a tím myslím blogery) ale snad jediná hrozná co si pamatuju se stala loni zrovna když byl Svět knihy. To jsem si takhle povídala s pár holkama (včetně Rachel Roo, možná proto to bylo tak trapný) a jak jsem z toho byla nadšená, začla jsem najednou básnit o nějaké knize (nohužel už si nepamatuju o jaké) a bylo mi divné, že během toho, co jsem mluvila, se nikdo nevyjádřil. Pak jsem samozřejmě skončila s povídáním a po menším tichu jsem si uvědomila, že jsem to "trochu" popletla a mluvila o uplně jiné knize. V tu chvíli jsem se opravdu chtěla propadnout do země. Jinak snad žádný trapas nebyl :D Teď mě tak napadlo, jdeš vlastně letos na Svět knihy? :O
    3. FB: Veronika Zapadlikova
    4. verzapadlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. na Facebooku sleduju opět jako Veronika Zapadlikova :)

    OdpovědětVymazat
  3. sdíleno na Google+ ... https://plus.google.com/u/0/113103486431453372280/posts/TZUf2tR11H1

    OdpovědětVymazat
  4. Příjdu si trapně už :D :D instagram: Veronika Zapadlikova / @weronnie1

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Lory Humble
    2. Hmm... no vzhledem k tomu, že já se za knihomola nepovažuju zas tak dlouho, tak mě ani nic moc nenapadá - akorát v jednom kuse špatně čtu jména, to zase jo, jen v ten okamžik věčně nemůžu pochopit, co se ostatním nezdá na mé Pejdží, když je to Paige, nebo Kaolovi, když je to Chaol...
    3. Provedeno - Lory Apairë Humble
    4. loryhumble@gmail.com

    PS: Ty úvodní řádky jsem četla - a věř mi, že je vidět, když do článků a fotek vkládáš kousek sebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Hanka the bookworm
    2. No, předpokládám, že zážitek, který se chystám popsat má spousta z nás, ale...Jedu ti takhle vlakem a poslouchám Hunger games (audio). Jsem dost cíťa, takže projevuji své emoce, což není v dopravních prostředcích zrovna to nejlepší. Nicméně...Při jedné scéně jsem se začala smát na celé kolo. Pán, co vedle mě seděl se divně podíval, tak jsem si rychle dala ruku před pusu a dělala, že tam nejsem a koukala z okna... Po zhruba patnácti minutách jsem se zase u další scény rozbulela, jak želva. Pán si toho všiml, podíval se na mě jako na blázna a odsedl si na druhý konec vagónu....No, nevím co mu vadilo jako :D Každopádně, já pak alespoň měla sedačku pro sebe!
    3. Sleduji jako Hanka Kyliánková
    4. hankathebookworm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Přemýšlela jsem dlouho, kým bych chtěla být....už vím. Gabrou z knoh o Gabre a Málince. Proč? Štítná nad Vláří, bohyně, milující rodiče...nádherné dětství, proto :-)
    Sleduji tě jako Michaela Barthová a na FB jako Siraelxy blogspot.
    Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. 1)Tak, tady tě sleduju pod jménem Angel Writie (tenhle účet)
    2) a) Tak, hhodně z nich se mi teda stává v hodinách chemie, abych se přiznala. Zrovna takhle nedávno jsme psali z chemie a já tam tam sedím že už jsem hotová a učitel na mě, jestli to mám. Já samozřejmě ano, tak prý, ať mu to hodím. Tak mu sešit mrsknu na katedru (sedim hned před ním) a když si to začne pročítat, počítám, že už mi to vracet nebude. Tak si samozřejmě Angel musí sáhnout xo tašky pro knihu a když jí otevřu, učit po mně hodí tím výrazem „jako really" a hned co jako dělám, že tam mám chyby. No tak šup s knihou zpět do tašky.
    Nevím, jestli to byl přímo knihomolskej zážitek/trapas, proto přidávám radši i jiný.
    Tohle sice není trapas, ale je to tak vtipný, až je to trapný. Já si prostě asi před rokem koupila šaty s takovejma těma maxi kapsama, co by se do nich vešel i a5 sešit. A zrovna v ten den, co jsem si ty šaty brala do školy, jsem i četla takovou malinkou knížečku Prokletý dům, tak když se přezouvám na oběd, napadá mě, když si všichni berou do jídelny do fronty mobily, proč bych si nemohla vzít knihu, když se mi do tý kapsy nádherně vejde? No tak já si tam tu knihu do tý kapsy fakt strčím a napochoduju do tý jídelny jak boss a když se postavín do fronty, začnu si číst! Angel jede!
    A do třetice tu mám jeden takovej ani ne trapas, ale trochu divnej zážitek. Jako, dalo by se to brát za trapas, ale z jinýho úhlu ne. Prostě to byly ještě časy, kdy jsem chodila do knihovny (teď knihy kupuju). Chodila jsem tam vždycky sama, takže kdy jsem tam jednou uviděla svojí kamarádku, docela mě to šokovalo, protože oni moje kamarádky moc nečtou. Tak se tam zakecáme a ona mi říká, že hledá jednu knížku. Tak já tam jak ten největší profík pobíhám po knihovně a samozřejmě jí borec Angel najde. Tak ještě kecáme a ona prej, co si půjčuju. Tak jí tam ukazuju moje knihy a ona mi na jednu nich řekne, že vypadá super. Tak se znova rozběhnu po tý knihovně a začnu jí podávat podobný knihy a furt jí u toho říkám, o čem je, jak se mi líbila a blablabla, takže nakonec zdrhla. Jsem holt, zastrašující osoba.
    b) to je hodně těžká otázka, protože bych se nejradši stala postavou v každý knize, ale doufám, že ti bude stačit vypsání mých nejmilejších:
    Prvních 100 - Clarke - vzhledem k tomu, že pocházím z doktorské rodiny, je u mě docela jasné, že mě bude přitahovat postava s léčitelským nadáním. Ale ona má i svou vlastní hlavu, nenechá se ovládat a je samostatná, přesně jako bych chtěla být.
    Kázání ohně - Cass - pochází z linie Omegů, lidí, co nejsou fyzicky dokonalí, stejně jako já, se snem aby si byli všichni rovni. Bojuje za to, co chce, stejně jako já, a má toho nejlepšího Alfského brášku.
    Série Upíři z Morganville - Cla(i)re - nadprůměrně geniální děvče, co odmaturovalo v šestnácti a bylo přeřazeno na univerzitu v magickém městě. Dívky jí sice šikanují, ale ona si to nenechává líbit a má i své spojence - nejlepší přátele. Moje idylické já.
    Skleněný trůn - Celeana - nemilosrdná bojovnice, co má ale i srdce. Dokáže se změnit z hodné na zlou a ze zlé na hodnou. Umí to jak s meči, tak s chlapeckými srdci. Nikdy nevíte, koho bude chtít zabít, nebo nakouknout do svého života. Byla v dolech v pracovním táboře, ale teď je špionka krále. Pohybovat se neslyšně po městě tak, aby vás nikdo neviděl, to musí bejt dokonalý!
    3) sleduju pod jménem té, co nezná GFC (moc se mi nechce na svůj blog dát své jméno, chci tu bejt v anonymitě)
    4) angelwritie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jelikož jsem poctivě četla článek a nepořádně podmínky (:-)), napsala jsem jeden komentář, ač tě sleduji na dvouch sociálních sítích. Ten druhý je FB: Siraelxy blogspot
    Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Týna Férová
    2. Já vím, že je to trapné a v podstatě to není vůbec originální, protože na tuhle otázku odpovídá většina přesně tak, jak teď odpovím já, ale prostě bych si moc přála být Hermionou Grangerovou z HP. Ta představa, že bych studovala v Bradavicích, znala se s Harrym, chodila s Ronem,...!
    3. Sleduji jako Kristýna Férová
    4. ohnempolibena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Na twitteru tě sleduji jako ×Ginger×from×Asgard× (@Ohnem_polibena) :)

    OdpovědětVymazat
  12. I když tvůj blog nějakou tu dobu sleduji, ještě jsem nikdy neviděla tvůj instagram, až teď... máš vážně nádherné fotky! :)
    Sleduji tě jako @fairyinjeans :)

    OdpovědětVymazat
  13. A facebook sleduji pod jménem Kristýna Férová :)

    OdpovědětVymazat
  14. Soutěž je ukončena, díky za účast.

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+