NOVOROČNÍ GIVEAWAY - ukončeno

13:10

Konečně přišel ten čas, kdy vám všem co pravidelně čtete můj blog, mohu oznámit, že jsem si pro vás připravila GIVEAWAY! Anketa, kde jsem se tomuto tématu věnovala byla v postranní liště zobrazována týden a vy jste rozhodli, o co vlastně budeme soutěžit!

Výhra

Jeden z mých pravidelných čtenářů bude mít možnost vyhrát dvě knihy mini série Žít pro lásku.
Tedy: 1x kniha Zůstaň se mnou a 1x kniha Kam jsi odešla.  
Obě knihy jsem již na svém blogu recenzovala.

Knihy mi k recenzování poskytlo nakladatelství YOLI a já je prostřednictvím giveaway posílám dál.




Jak knihy vyhrát?


1) Být pravidelným čtenářem mého blogu (GFC) + napsat pod jakým jménem mě sledujete
2) Sledovat můj blog na facebooku (zde)
3) Napsat mi váš email, abych vás mohla v případě výhry kontaktovat

Jak zvýšit svoji šanci?

1) Sledovat mě na instagramu (zde)
2) Sledovat můj GFC profil (zde)
3) Sdílet odkaz mojí giveaway + odkaz kde jste sdíleli
4) Napsat mi, co by se dalo zlepšit na mém blogu
5) Sledovat mě na bloglovinu (zde)

Zapojit se mohou všichni z Česka a Slovenska!

Výherce vyhlásím 1. února 2016


Všem srdečně přeji jen to nejlepší do Nového roku a hodně štěstí při plnění mé 
Novoroční giveaway.



MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

28 komentářů

  1. 1) Martina Krausová
    2) taktéž Martina Krausová
    3) krausovam@centrum.cz

    Jak zvýšit svoji šanci?

    1) IG: martinakraus
    2) Martina Krausová
    3) https://www.facebook.com/Wrrau
    4) Celkově nemám moc ráda ten minimalistickej styl, akočliv ten tvůj je o poznání přijatelnější díky obrázkům :) Možná bych mu jen přidala trochu barvy, nějaké pastelové, aby to nebylo úplně jak dokument ve wordu, ale každý máme svůj styl! :)

    Díky za giveaway, asi nemám šanci, ale stejně to zkusím! :D wwww.thatreaderscorner.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1, The Lizz
    2, Eliška Křížová
    3, eliska-krizova@seznam.cz

    1, The Lizz
    2, The Lizz
    3, https://plus.google.com/u/0/117640312924844457126/posts/FhaUrqgbK5N

    O tvém blogu jsem se dozvěděla právě díky této soutěži, ale úplně jsem si to tu zamilovala♥ Nic bych neměnila:) Přeju ti hodně štěstí v blogování!:)

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Mom say I can
    2) Gaguš Mihályová a Mom says I can
    3) gaguska.mihalyova@gmail.com

    1) IG: Gaguss.1
    2) Mom say I can
    3) https://www.facebook.com/gpredaj.vymena/posts/1665603020366467
    4) Asi by som zmenila tú slečnu v logu, je mi dosť nesympatická. :) Ale to len možno pre mňa ale je to tvoj blog a keď sa ti páči môže zostať. :)

    Pekná giveaway :)

    http://momsayican.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Nessa Black
    2) Sára Nessa Kopalová
    3) Sara.Kopalova97@seznam.cz

    1) sarysek97
    2) Nessa Black
    3) https://twitter.com/NessQua/status/682913077214494721

    OdpovědětVymazat
  5. gfc: Cuddly Simone
    fb. Simone Ondráčková
    ondrackovasimona@post.cz

    OdpovědětVymazat
  6. 1.) Monika Zuzanakova
    2.) Monika Zuzaňákova
    3.) nejedubomby@gmail.com

    1.) monikazuzanakova
    2.) Monika Zuzanakova
    4.) Asi nic, líbí se mi tu :)). Možná bych změnila barvu toho vyhledávacího tlačítka z křiklavě růžové na nějakou jinou barvu, ale to z toho důvodu, že prostě nemám takovou růžovou ráda :D.
    http://helloimmonika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. 1) Sabbi Nothingham
    2) Sabina Nováková
    3) novakova.sabina95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. GFC : Barbora Hailandová
    FB : Barunka Hailandová
    e.mail : barbora.beruska@gmail.com

    1. barunka123
    2. Barbora Hailandová

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Všude tě sleduji jako Lucie (Lucia) Tesková.
    email : lucy.T11@seznam.cz


    Na tvůj blog jsem narazila relativně nedavno, ale okamžitě jsem se do něj zamilovala. Líbí se mi tvůj styl psaní, i celkový vzhled blogu. A jak jsem koukala na tvůj instagram, byla jsi a máš ráda Londýn. My dvě bychom si rozuměly! :D

    OdpovědětVymazat
  11. 1. blog a GFC Verča N. :)
    2. na fb Veronika Nováková
    3. v.novakova179@seznam.cz
    Soutěž jsem sdílela: https://plus.google.com/111894350441366623143/posts/ePM7NX3sPqS
    Na instagramu tě sleduji: veronika_novakova799
    a změnit... :D možná trochu víc barev :) ale i tak se mi tenhle styl blogu líbí :D takže... já fakt nevím :D na tvém blogu jsem už delší dobu a nic bych asi úplně neměnila :D

    OdpovědětVymazat
  12. 1.blog+GFC :reviewsforbooks
    2. fb Magda Hlaváčková
    instagram: majdule132
    odkaz: https://www.facebook.com/rewievs.book
    Nelíbí se mi ten obrázek dívky v logu, ale jinak mám vzhled tvého blogu hrozně ráda, protože původně jsem tě začala sledovat hlavně kvůli němu (jasně že i kvůli tomu jak píšeš :D ) :D
    email: hlavackovamagda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Fancy SS
    Fcb: Sany Machová
    Insta: Fancysska
    email: fancy-ss@email.cz
    Tvůj blog se mi moc líbí, ačkoliv jsem ho objevila až díky giveaway, jsem ráda, že jsem tu šanci dostala :). Takže za mě bych nic neměnila.
    GFC: Fancy SS

    OdpovědětVymazat
  14. Aha, tak už vím co je to ta "giveaway". Knihy znám jen z doslechu, pěkné obálky. Soutěže se nezúčastním pokud máš zcela knižní instagram, ráda tě budu sledovat:). Českých knižních blogerů, kteří mají i instagram je děsně málo. Nebo jsou málo aktivní:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. +Adriena Hovězáková :) díky já na instagram nepřidávám jenom knihy... dřív jsem to tak dělala, ale teď normálně fotím co mě napadne :)

      Vymazat
  15. Ahoj, takže další pokus :-)
    1. jsem pravidelný čtenář - Michaela Rubášová (Knižní deníček)
    2. sleduji - Michaela Rubášová + Knižní deníček
    3. michaela.tyrova@seznam.cz

    1. bohužel nemám instagram
    2. sleduji - Michaela Rubášová (Knižní deníček)
    3. sdílím:
    https://plus.google.com/u/0/105898125850491406957
    https://www.facebook.com/michaela.tyrova.7
    https://www.facebook.com/kniznidenicek/?ref=hl
    4. Nerada odpovídám na otázky tohoto typu :-D. Každý máme blog podle svých představ i možností a snažíme se ho zvelebovat k obrazu svému i čtenářů. Mě se tvůj blog moc líbí, neměnila bych nic a abych pravdu řekla, tak mě ani nic nenapadá, kdybych měla nějaký kloudný nápad, tak bych ho sama použila na svůj blog :-D. Chválím hezký a jednoduchý design, mám ráda jednoduchou čistotu a přehlednost :-).
    5. sleduji -https://www.bloglovin.com/people/kniznidenicek-16736005/following
    6. těžko řící, kolik lidí nalákám, nikomu nic nevnucuji, sdílela jsem tvou soutěž a kdo ví, kolik lidí tím nalákám :-)
    díky za soutěž ...

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, narazila jsem na tvůj blog nedávno.
    Sleduji jako Lenca.
    lencaklimova@seznam.cz
    FB jako Lenka Klimova
    Inst jako lencakl.
    Tyto dvě knihy bych si přála tento rok přečíst. :-), takže super soutěž.
    Mně se blog líbí, je celkem přehledný, nic bych nevytýkala.
    Hezký den. lenka

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Sledovanie blogu: Mária Marry Mikušková
    2. FB: Mária Marry Mikušková
    3. mikuskova.maria@gmail.com
    4. Instagram: maria.mikuskova
    5. Tvoj GFC profil: Mária Mikušková
    6. Zdielala som: https://www.facebook.com/Marrys-world-I-Love-Books-526620557404042/
    7. Mne osobne sa tvoj blog páči taký aký je. Jediné čo by som asi zmenila je trochu vzhľad. Páči sa mi keď je blog farebnejší. :)
    8. Bloglovin: Mária Marry Mikušková

    OdpovědětVymazat
  18. 1) Janka Pasierbová
    2) Janka Pasierbová
    3) janapasierbova@gmail.com

    3) https://www.facebook.com/janka.pasierbova

    OdpovědětVymazat
  19. 1) Zuzana Žideková
    2. Zuzana Žideková
    3. zuzi.zidekova@gmail.com

    Dala som follow na ista pod menon: zuzana.zidekova :)
    Tvoj blog je naprosto užasny a neviem ani čo by som menila... asi nič♥ :)

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Sleduju pod tímto jménem
    2. Facebook se nenačetl. Píše mi to "špatný odkaz", ale vynahrazuji to instagramem (catherine.ribbon)
    3. catherine.ribbon.67@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Facebook by měl už jít, ale jestli jsi to nahradila, tak jsi zařazená do soutěže :)

      Vymazat
  21. Díky za soutěž! Sleduju na GFC (madlenka) i FB, a taky na Bloglovin (magdalena). Jinak ke 4) se mi moc líbí design blogu, jen bych asi zvolila jiný font, protože nebere ř, ě, č atd. A nahradila bych unboxingy, ty mě na blozích většinou nebaví, zajímá mě spíš, jaká ta kniha je, než v jakém byla obalu. X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že font je správný a celou abecedu bere :) A na blogu mám i recenze :)

      Vymazat
  22. Gfc: Adéél
    fb: zaru mucikexová
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Gfc: Nany J
    Fb: Nany Jiráková
    krasna-sluchatka@atlas.cz

    Instagram: nanynaaa
    Gfc profil: Nany J
    Giveaway sdílím v menu svého blogu :) http://krasna-sluchatka.blog.cz
    Na tvůj blog jsem narazila díky této giveaway, nicméně se mi tu moc líbí, máš pěkný, příjemný design, přečetla jsem si zatím jen článek Lazy sunday #9, ale tvůj styl psaní se mi líbí, takže nenarazila jsem na nic, co bys měla vylepšovat :)
    Bloglovin: krasnasluchatkanany



    OdpovědětVymazat
  24. Gfc: Nany J
    Fb: Nany Jiráková
    krasna-sluchatka@atlas.cz

    Instagram: nanynaaa
    Gfc profil: Nany J
    Giveaway sdílím v menu svého blogu :) http://krasna-sluchatka.blog.cz
    Na tvůj blog jsem narazila díky této giveaway, nicméně se mi tu moc líbí, máš pěkný, příjemný design, přečetla jsem si zatím jen článek Lazy sunday #9, ale tvůj styl psaní se mi líbí, takže nenarazila jsem na nic, co bys měla vylepšovat :)
    Bloglovin: krasnasluchatkanany

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Michelle M.
    2. Michaela Mlčúchová
    3. Mi.Mlc@seznam.cz
    4. papapayaa

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+