Unboxing #6

17:59



Dnes  mi pošta udělala šííílenou radost, protože mi přišly dlouho očekávané knihy z nakladatelství Omega. Toto nakladatelství mám strašně moc ráda a nesmírně si vážím této spolupráce, protože Knihy Omega vydávají přesně ten žánr, který mě nesmírně baví. Nebudu tu nic 'okecávat', protože znám z vlastních zkušeností, že jste natěšení na to, co mi udělalo takovou radost


Tohle na mě vykouklo, když jsem balíček 'rozbalila'.

Toto je moje oficiálně první kniha od Fjodora Michajloviče Dostojevského! Ani nevíte, jakou z ní mám radost! Do ruské literatury jsem se chtěla pustit už dříve, ale až teď mám tu možnost. Když jsem si knihu Uražení a ponížení vybírala, tak mě nesmírně uchvátila nejen svým vzhledem, ale především svojí anotací, která nám říká vše a zároveň nic. Nebudu ji sem dávat, protože koho tato kniha zajímá, tak se může podívat sem.


Další kráskou, co přibyla do mojí knihovničky je světoznámý Fantom opery. Tu jsem si vybrala z toho důvodu, že mě na ni nalákaly ostatní blogerky. Anotaci najdete zde. Už se hrozně moc těším, až vám na tyto obě knihy budu psát recenzi ♥.

Moc se dnes omluvám za kvalitu fotek! Jsem si vědoma, že si ty knihy zaslouží více, ale není to nic jednoduchého, když se domů vrátíte v 15:00 hodin, 30 minut se kocháte a pak už se stmívá. Ach ta okouzlující zima.

Četli jste tyto knihy? Líbí se vám? Nějaký názor na článek či na blog? 
Děkuji za přečtení!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka 

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

10 komentářů

  1. Knížky vypadají opravdu zajímavě :) Přeju příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, Fantoma opery tiše závidím. Omegu mám také ráda, jen mě mrzí, že komunikace občas malinko vázne. Jinak mě nedávno přišla Paní Bovaryová, čekala jsem ještě druhou knihu, ale dorazila jen jedna.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji za pěkný komentář :) Já s Omegou zatím nemám žádné problémy. Zatím vše chodí tak, jak má. Na knihu Paní Bovaryová jsem se také dívala, ale jak vidíš, byli tam i jiní favorité. :) na blog se určitě podívám

      Vymazat
  3. Přeji krásné čtení, knihy určitě vypadají zajímavě, také bych si v klasické literatuře dokázala vybrat :)
    http://liscidoupeknih.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji za komentář ♡ Klasika má neomezený výběr ♡ :) Na blog se podivám :)

      Vymazat
  4. Knížky vypadají dobře :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné knížky. :) Taky mám Omegu moc ráda, tak doufám, že se mi taky někdy poštěstí. :)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+