Lazy sunday #9

12:06


Týden uběhl jako voda a jestli jste přežili zkouškové a testové období, tak mám to potěšení vás přivítat u mého dnešního Lazy sunday. Dnes tu nebudu vyprávět o škole, protože články tohoto typu uvidíte na každém kroku. Minulé Lazy sunday jste se dozvěděli, že mám ráda klasiku a tuto neděli bych vám chtěla znovu odhalit kousek sebe.


Všimla jsem si, že poslední dobou je strašně velký hit vlastnit gramofon, psací stroj a jiné dávno zapomenuté věci. Někteří to berou jako módu, způsob života, ale mě to trochu uráží. Abyste věděli - já miluji staré věci. Mám sbírku starých fotoaparátu, psací stroj, sbírku extrémně starých knih, gramofonové desky a další podobné vintage a retro věci.

Píšu na stroji, protože mě bolí oči z monitoru. Chci fotit na starých fotoaparátech, protože fotky z něj jsou něco víc, než 10x stejná fotka  na displeji. Čtu staré knihy, protože jsem přesvědčena, že se v nich ukrývá to, co hledám. A to jest samu sebe. Mohla bych takhle pokračovat dál, ale nikoho by to nebavilo.

Proč to všechno dělám? Možná proto, že si myslím, že do těch dob patřím. Milionkrát raději bych žila před 120 lety. Lidé byli jiní. Svět byl jiný. Lepší.  Tohle je celá moje 'záhada' proč jsem takový blázen do starých věci (lépe řečeno vintage a retro). 

Dokážete si představit, jaká by to byla nádhera žít bez sociálních sítí a internetu (R.I.P. my blog)? Naši předci tak žili a žili naplno. Teď si všichni, kdo čtete tento článek, položte otázku: Žijete opravdu naplno? Děláte to, co vás baví? ´Milujete svůj život? Já budu upřímná a přiznám se, že na ani jednu otázku jsem neodpověděla ano. Co ale udělat pro to, abychom tak žili? Je dnešní generace vůbec schopna se vzdát technologií? Bohužel já na tyto otázky odpovědět nedokáži. Každý z nás by se nad tím měl zamyslet a vytvořit si svůj vlastní názor.


Všem, co článek dočetli až sem, mockrát děkuji. A děkuji i těm, kteří mají odlišný názor. Kteří se mnou nesouhlasí byť z jakéhokoliv důvodu. Zajímá mě i váš názor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

19 komentářů

  1. Moc pěkný článek. Je pravda, že v dnešní době je technologií až moc. Ale za svůj blog jsem ráda, dal mi neskutečně mnoho příležitostí. Naplno asi nežiju, ale dokud studuji na VŠ, tak ani nebudu. Dělám, co mě baví (mimo školy) a svůj život miluji... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji. :) Moc Ti přeji, že jsi se svým životem spokojená. To se o mě říci nedá :D :) Díky za Tvůj názor! :)

      Vymazat
  2. Myslím, že není problém v tom, že by technologií bylo nějak moc , ale v tom, že se těchto vymožeností dnešní doby neumíme vzdát ani v okamžicích, které by pro nás měli být důležité. Důležitější než jaká koliv technologie. Já například trávím spousu času na sociálních sítích kde komunikuji s přáteli, ale jakmile jsem s těmi přáteli někde venku, tak žádný facebook ani nic jiného nepotřebuji a tak by to podle mne mělo být. Ale je pravda, že svět bez internetu si představit neumím a to i kvůli blogu který se stal mojí nedílnou součástí. Moc hezký článek. A sbírku starých fotoaparátů ti závidím.
    Doufám, že nevadí, že jsem se tu trochu rozepsala... :D
    XoXo Iwee z www.zivotbrunety.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Vůbec mi Tvá slohovka nevadí (spíše čím víc, tím líp :D :) ). Je pravda, že blog je mou součástí taky, ale já bych ho asi obětovala :D :) A s tvým názorem musím souhlasit. Já mám díkybohu taky takové přátele, kteří na tom netráví hodiny. Díky za Tvůj názor! :)

      Vymazat
  3. Teda, ty by ses nám se svým vkusem hroozně moc hodila do našeho muzikálu - děláme Pomádu :3 ten styl, jakože pin up, je nádhernej, proto se nejvíc těším na kostýmy, to bude paráda, i když ne taková, jako pravá pomáda s naducanými sukněmi :)

    Mau z blogu www.thatreaderscorner.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jéé tak díky :D Vcelku vám závidím váš muzikál. Hned bych hrála :D A ty kostýmy musí být boží :D :) Přeji hodně zábavy při zkouškách :D :)

      Vymazat
  4. Ahoj :) úplně s tebou souhlasím. Taky mě to štve. Taky bych raději žila dříve než teď. Kdyby se mě někdo zeptal jestli bych chtěla žít dříve než teď a nemít technologie okamžitě bych řekla ano. Vím vím neexistovaly by naše blogy, ale já raději stratim blog a budu žít naplno, než mít blog a žít jen z části. Ano zní to divně, ale je to tak. A myslím si, že kdyby nebyly technologie tak bych si ten život více užívala a více bych zvládla ty všechny věci.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi oekný článok. Z technológiou je to pravda. Je jej naozaj veľa a niektoré sú proste zbytočné (podľa mňa) a niektoré naopak super.


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Súhlasím s tebou. Či už v tom, že by som sa radšej narodila o pár rokov skôr. Isteže, vtedy bolo roboty až-až. Ale oni to zvládli. Bez strojov či najzákladnejšej technológie. Vedeli si vážiť život a užiť si ho oveľa viac ako my teraz. Ďalšou vecou s ktorou súhlasím je to ako ťa uráža, že ľudia z tejto doby začali zbierať starožitné veci len kvôli tomu, že je to moderné a inak z toho vlastne nemajú žiadny iný pôžitok... A tiež oveľa radšej siahnem po staršej knižke :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Moc děkuji za Tvůj názor:) Na Tvůj blog se podívám :)

      Vymazat
  7. Vždy jsem chtěla mít gramofon. Líbilo se mi jak se to krouživým pohybem otáčí na tý desce. Je pravda že žili na plno a ne neexistujícím světem - internetem.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezky napsáno. S tvým názorem se ztotožňuji. Tato doba je hrozně uspěchaná zejména díky technice. Sama to pociťuji, když zasednu k počítači nebo k telefonu. Zaprvé to nehorázně žere čas a za druhé je to únavné a psychicky náročné. Bohužel, dnes už jsou dány tokové standardy, že bez moderní techniky a sociálních sítí ani ránu...
    Aneb jsme otroky toho, co jsme vytvořili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím a nejvíce s tou poslední větou. Díky za názor.Moc si ho vážím ♥

      Vymazat
  9. Mám ráda staré knížky, gramofony a vintage věci a ne proto že je to móda (i když, řekněme si to upřímně, i kdyby to byl ten důvod tak to asi nedokážu poznat). Ve staré době bych žít nechtěla. Jo. Jasně, že je to super, když čtu nějakou starou knížku atd., ale žít ve válkách a jako nějaký chudák bez vzdělání by se mi vážně nechtělo :D.
    Na podobné téma taky plánuju téma a teď to bude vypadat jako že to od tebe kopíruju! :D :)
    Super článek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když jsi opačného názoru, stejně Ti děkuji za Tvůj komentář :) Myslím, že když se napíše 10 článků na stejné téma, tak je každý jedinečný :) Pak si ho ráda přečtu :)

      Vymazat
  10. Pěkný článek:) Taky si myslím, že se dřív žilo víc naplno než teď. Ale zase na druhou stranu máme každý den novou možnost začít žít jinak... jen je těžké říct, jestli se v této době bez technologií dá žít...:) na to ať si každý odpoví sám ...:)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+