3D omalovánky: Města - Hannah Davies

15:16



Autor: Hannah Davies
Originál: 3D Coloring Cities
Vydání: Paperback
Nakladatelství: Zoner Press
Rozměry: 245 x 343 mm
Počet stran: 96




Všichni jistě známe antistresové omalovánky. Tohle je však něco jiného. Nejenže rozvíjíte svoji kreativitu, ale můžete rozvíjet a zdokonalovat se ve vlastní kresbě. Je nutno poukázat na to, že kreativní potenciál máme každý, ale záleží na tom, jak ho využijeme, a jak se popereme s těžkými začátky.




















Na rozdíl od antistresových omalovánek kniha obsahuje stránky, které jsou určené ke své vlastní tvorbě. Musím uznat, že tento fakt já na zrovna na těchto omalovánkách oceňuji. Další věc, která stojí za zmínku je, že kniha je opravdu nádherně ilustrovaná. Poté, když se na dokončený výtvor podíváte z dálky, tak splývá a vypadá opravdu krásně.




















Dále bych zmínila, že omalovánky obsahují i 3D brýle, které nám umožňují vybarvovat ve 3D. Ze své vlastní zkušenosti mohu říci, že mě brýle moc nenadchly. Použila jsem je maximálně 4x, když jsem zkoušela co to asi bude dělat. Je pravda, že teplé barvy opravdu vystupovaly dopředu a studené ustupovaly dozadu, ale mě osobně to nijak nenadchlo. Neberu to, jako hlavní náplň této knihy. 

Knihu jsem si zamilovala nejen kvůli kreativní části, ale i kvůli tomu, že mi dovoluje poznávat světové metropole očima autorky. Mě, jakožto cestovatelskému nadšenci se něco takového vždy hodí. 




A mám pro vás dobrou zprávu! Jestli vás už omrzely omalovánky s motivy celosvětových měst nakladatelství Zoner Press si pro nás připravilo omalovánky od stejně tvořivé autorky s motivy zvířat. Takže, jestli milujete zvířata, určitě doporučuji. Tyto knihy jsou báječné k relaxaci a odpočinku.

Děkuji nakladatelství Zoner Press za poskytnutí recenzního výtisku.
Přejít na úvodní stránku zonerpress.cz

Knihu si můžete koupit zde.

Líbila se Ti recenze? Máš zkušenosti s omalovánky? 
Líbí se Ti na mém blogu? Staň se pravidelným čtenářem a už Ti nic neunikne.

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

12 komentářů

  1. Tak o 3D omalovánkách jsem ještě neslyšela je to super nápad :), ale asi bych si je nekoupila.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor :) Myslím, že to záleží na každém individuálně. Já osobně jsem ráda, že je mám doma :) +Kateřina Výmolová

      Vymazat
  2. Jé, tak tyhle omalovánky vypadají suprově. Sama jsem jedny dostala na Vánoce, né teda ve 3D, a teda musím říct, že to dá docela zabrat. Ikdyž mám pocit, že ty antistresové omalovánky ve mě trochu stresu vyvolávají. :-D Ale motivy měst miluju :) Janys (www.janysin.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsem ráda, že se ti líbí :) no dávám ti za pravdu, je to strašná piplačka :D

      Vymazat
  3. Podle mě je to super zábava! Sice bych asi dala přednost destrukčnímu deníku, každopádně tímhle se dá také zabavit na hodně dlouhou dobu. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je pravda, že Destrukční deník je hold Destrukční Deník :D ale ze své vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že člověku dá práci vybarvit jedinou stránku omalovánek :D Líbí se mi, že u omalovánek mohu být originálně kreativní ♡ :)

      Vymazat
  4. wau, ešte som nevidela takéto 3D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :) jsou super ♡♡ díky za komentář ♡

      Vymazat
  5. Tyjo tak o 3D omalovánkách jsem ještě neslyšela :D Děkuji za inspiraci :)
    www.trendybook.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) neni za co :) na blog se podívám :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+