Unboxing #5

19:22


Konečně je to tady! První unboxing v roce 2016! Doufám, že jste do tohoto roku vkročili správnou nohou,  a že se vám všem splní všechny sny! Já vám dnes přináším článek, ve kterém se dozvíte, co mi vlastně přišlo z nakladatelství Portál


Kniha se jmenuje Nietzsche v Nice, která se určitě ne každému zamlouvá vzhledem, ale správným knihomolům nejde o obálku! :) Kniha je o německém filozofovi Fridrichu Nietzsche, který se snaží něco dokázat. Nevím, jestli to víte, ale já jsem milovník filozofie a psychologie a všeho, co s tím souvisí. Přijde mi to velmi zajímavé, dozvídat se něco o myšlení druhých...


Doufám, že se mi kniha bude líbit, a že pochopím Nietzscheho filozofování.

Znáte tuto knihu? Co vy a filozofie nebo psychologie? Líbil se vám článek?

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

6 komentářů

  1. Kniha vypadá zajímavě, ale bohužel psychologii mám zatím znechucenou mým učitelem Společenských věd :/ ale i tak přeji krásné čtení! :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D nechápu ty učitele, jak vám to mohou dobrovolně hnusit,protože myslím, že přicházíte o skvělou literaturu :) Děkuji ♥

      Vymazat
  2. No, potom co jsem se učila na zkoušku z psychologie se mi tahle věda moc nezamlouvá :D. Ale Tobě přeji krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+