Ve znamení kotev

16:22


Nedávno jsem dostala možnost, vybrat si libovolný produkt na eshopu Stoklasa. Nevím, jestli jste o eshopu slyšeli, ale poslední dobou je kolem něj dost rušno. Internetový obchod se soustřeďuje na prodej kreativních potřeb, textilní galanterie, bižuterie, dekorace a módních doplňků. No, podívejte se sami na můj oblíbený eshop.

Jestli můj blog sledujete už delší dobu, tak jistě víte, že miluji kotvičky. Kotva pro mne představuje symbol svobody a volnosti. A navíc už delší dobu sháním nějaké pěkné a kvalitní hodinky. No a když se tyto dvě věci spojí, tak z toho plyne jen jedno. Když jsem uviděla ty krásné hodinky s motivem kotvy, tak jsem je tam nemohla nechat. Podtrhují můj osobitý styl, což se mi na hodinkách líbí ze všeho nejvíce. A to jsem ještě nehovořila o designu!

Posuďte sami.




Pásek je vyroben z eko kůže, což je ideální materiál pro ty, kterým vadí kůže či jiné látky ze zvířat. I když nejsou vyrobeny z kůže pravé, vypadají tak alespoň vzhledově. Průměr ciferníku je 4 cm. Uprostřed se nachází zlatá kotvička, za níž je pruhované zátiší.  Hodinky vypadají velmi elegantně a moje kombinace barev se hodí ke většině mého šatníku.

Jediná nevýhoda, kterou na hodinkách shledávám je ta, že mám tak malý průměr ruky, že mi hodinky plandají, i když jsou zapnuty v nejmenší dírce, Ale to samozřejmě není chyba výrobce, nýbrž za to může moje schopnost nadměrně jíst a při tom nepřibírat. Ach, teď jsem pobouřila všechny, kteří se dřou a drží diety, aby měli lepší postavu. Mezi další nevýhody patří to, že na ciferníku nejsou vyznačená čísla, tudíž mi chvilku trvá, než zjistím, kolik je vlastně hodin.

Jsem přesvědčena, že tyto hodinky jsou i skvělým dárkem. Tedy - mě by potěšily určitě. Jsou lehké a snadno ovladatelné.

A protože se tento článek jmenuje ve znamení kotev, tak bych vám ještě chtěla ukázat další důvody, proč zrovna kotva. Jedním z nic je ten, že tento symbol souvisí s jednou knihou, kterou bezpochyby miluji. Po přečtení oné knihy jsem vše začala vyhledávat s motivy kotviček.

 První věcí s motivem kotvy se stal můj kryt na telefon. Pořizovala jsem si nový telefon a nutně jsem na něj potřebovala i kryt. Když jsem spatřila ten s kotvou, měla jsem rozhodnuto.

Další důležitou věcí, je stříbrný řetízek s přívěškem, který jsem dostala k patnáctinám, Byl (a je) to velmi krásný dárek, kterého si moc vážím





Stoklasa s.r.o.Hodinky mám z eshopu Stoklasa.
Zakoupit je můžete zde.

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

13 komentářů

  1. Páni zamilovala jsem se do těch hodinek :D jsou krásný. Moc hezký článek a jen tak mimochodem moooc se mi líbí tvůj design blolgu.
    XoXo Iwee<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ano :) ty hodinky jsou božácký :D :) Strašně moc děkuju <3 :)) ♥

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotečky :) Hodinky vypadají skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné věci :-). Akorát u těch hodinek by mi vadila velikost - mám drobnou ručku a takový obří ciferník by na ni nevypadal dobře :). Ale jinak vypadají skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám moc ráda vzor kotev. Krásné články :)
    www.trendybook.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. strašně moc děkuji :) tvůj blog sleduji už déle :)

      Vymazat
  5. Pamatuju si, když jsem poprvé byla v nově otevřeném kamenném obchodu Stoklasa v Olomouci, tehdy jsem se do něj zamilovala. Zbožňuji kreativní činnosti, obzvlášť výrobu šperků a tady jsem vždy našla spoustu krásných věcí, které na výrobu potřebuji. Na ty hodinky jsem tam taky koukala, ale musela jsem se držet trochu na uzdě, abych se doplatila. Teď toho lituji, když vidím, jak opravdu vypadají :'( . Jsou krásné a ten řetízek se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Nesmutni :) protože mohu prozradit, že už brzy chytám další giveaway ve spolupráci se Stoklasou :) Možná, že se tam právě objeví tyto hodinky :) Ještě se ale rozhodnu :) Děkuji moc za koment :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+