Alchymista - Paulo Coelho

17:09

     Ahoj! Vítám Vás u mé dnešní recenze. Dnes se bude týkat mé oblíbené knihy od Pula Coelho - Alchymista. Knihu jsem přečetla před dvěma dny a mé nadšení ještě nevyprchalo, tak si pojďme přečíst recenzi!


Autor: Paulo Coelho


Originál: O Alquimista (port.)
Počet stran: 164
Nakladatelství: Argo





      

       Anotace: Román Alchymista – největší brazilský bestseller všech dob – byl dosud přeložen do 34 jazyků a prodalo se ho na 10 milionů výtisků. Takřka pohádkové vyprávění o cestě španělského pastýře za zakopaným pokladem, vycházející z příběhu o splněném snu ze sbírky Tisíc a jedna noc, je zároveň výzvou k naplnění vlastního osudu i poznáním posvátnosti světa, v němž žijeme. Na cestě za oním dvojím pokladem, plné zkoušek a důležitých setkání, je třeba dbát všech znamení a s neustálou trpělivostí a odvahou ( jako alchymista sledující proměnu obyčejného kovu ve zlato) přetvořit samu svou osobnost. 


       Ti z Vás, co četli tuto knihu, tak mi dají určitě za pravdu, že je tato kniha neobyčejná. Slova s hlubokým významem jsou řečena tak jednoduše. Na to, že má Alchymista pouze přes sto stránek se v něm skrývá dost velký význam. 

      Čtenáři této knihy se dělí na dva 'tábory'. Jsou Ti, co knihu odsuzují za jednoduchý text a pohádkový příběh, ale proti nim stojí Ti, co knihu četli s nadšením a chutí, něco jim Alchymista dal nebo posílila jejich naději ve sny. Já patřím k té druhé skupině. Já jsem někdy taková, že mám chuť se svého vysněného života vzdát, ale tato kniha posílí Vaši naději v to, že když půjdete za svým snem, pochopíte svůj osobní příběh a vesmír se spojí, aby Vám splnil to, co opravdu chcete. 

       Moc se mi líbí pointa citátu "Všechno, co se stane jednou, už se nemusí stát nikdy. Ale všecko, co se stane dvakrát, stane se určitě i potřetí". 

       Kniha na mě udělala velký dojem a vřele ji doporučuji, protože je to nutnost mít takovouto knihu doma! Každému člověku dá Alchymista něco jiného, ale určitě Vás nenechá bez uvažování nebo zamyšlení.

     



Paulo Coelho je populární brazilský spisovatel. Proslavil se především knihami jako Poutník a Alchymista.


  A vy jste Alchymistu už četli? Ráda bych připomněla, že roku 2016 vyjde film. Jaké máte zkušenosti s touto knížkou? zajímá mě Váš názor! 


  
      

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

6 komentářů

  1. moc hezká recenze.. alchymistu jsem četla, doporučuji i další knihy:3

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká recenze :) .. Knihu bohužel neznám :/

    OdpovědětVymazat
  3. Alchymistu mám hrozně moc ráda :3 a knížka se mi moc líbila, ale třeba kamarádka mi tvrdila, že je to blbost... a nemá to zajímavý příběh, že je to nuda... takže je tu na ni víc názorů, ale já si stojím za tím, že mě se opravdu líbí :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) a já s tebou souhlasím :3 :) člověk by měl pochopit, že tato kniha má hlubší význam, a že asi nebyla napsána pro marketingové účely. A kdo to nepochopí, tak je to pro něj pohádka. :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+