Deník fejsbukové matky - Lucie Nachtigallová

18:34


Autor: Lucie Nachtigallová
Vydání: Pevná vazba s přebalem
Nakladatelství: Knihy Omega
Počet stran: 160

Facebook. Kdo není nadšencem této modrobílé sociální sítě, je považován za divného. Kdo naopak je nadšencem, říká se mu závislák nebo fejsbukář. Nevím, do které skupinky lidí patřím já, ale jsem si jistá, že Lucie Nachtigallová nepatří ani do jedné. No, povězte, kam se dá zařadit maminka na mateřské dovolené, která každý den zažívá obrovská dobrodružství se svými dětmi a ty nejlepší perličky sdílí na facebooku? 


Začnu od začátku. Lucie už pár let vede svoji facebookovou stránku Deník fejsbukové matky (klik), na níž přispívá svými vtipnými příhodami ze světa maminek na mateřské dovolené. Její facebooková stránka si získala mnoho příznivců (hrdě se hlásím☺), což byl nejspíš podnět, díky němuž jsme se dočkali i knižního zpracování.


Když mě nakladatelství Knihy Omega oslovilo, zda bych nezrecenzovala Deník fejsbukové matky, vůbec jsem neměla tušení, do čeho jdu, co mám od knihy očekávát. Přečetla jsem si nicneříkající anotaci, která mě ještě více navnadila a kývla jsem na recenzní výtisk. Když jsem knihu doma otevřela, hlasitě jsem se zasmála, protože tak upřímné a důvtipné statusy jsem ještě neviděla. 

Jedna z věcí, která mě zaujala na první pohled, bylo Před prvním statusem. Neptejte se proč, ale Luciina myšlenka "Pohybujete-li se od patnácti let v novinářské branži, dá se očekávat, že si novináře za muže také vezmete." mě úplně dostala. 

Knihu můžete začít číst od zadu nebo klidně od prostředka a neztratíte se v ní. Mimochodem, kniha bude ve finální podobě v pevné vazbě. Vyjde 4.5.2016.


Lucie Nachtigallová má v novinářském světě pár darů, jimiž je bezpochyby důvtip, inteligence a upřímnost. Tyto vlastnosti dohromady tvoří důmyslný styl psaní, který vás bude bavit za každých okolností.

Víte, je fakt, že nejsem maminka (díkybohu, je mi 15☺), ale i pro mě byla radost držet tento skvost v rukách. Napadla mě otázka, zda si se mnou moje maminka taky užila takové legrace (a starostí, samozřejmě☺). No, musím se poptat na podrobnosti☺. 

Vcelku by mě zajímalo, co bych na tuto knihu řekla, dejme tomu, za 10 let. Určitě bych se s většinou statusů ztotožňovala a v duchu si říkala "Jo, tak teď vím, o čem mluvíš...". Myslím, že tato kniha je pro maminky perfektní způsob, jak si potvrdit, že se nezbláznily. Mohou si alespoň říci "Jo, nejsem v tom sama!".

Jestli tuhle recenzi čteš, Lucko, chtěla bych ti moc poděkovat za upřímnou a vtipně dokonalou knihu, která má čestné místo v mojí malé knihovničce. Rozhodně se může pyšnit mým novým přirovnáním Nejoriginálnější kniha, kterou jsem kdy četla. 

Smekám svým imaginárním kloboukem a doufám, že na mateřské dovolené budeš ještě nějaký ten rok, abys nás každý den mohla obohatit novou perličkou ze svého života. Hodně štěstí.

Děkuji nakladatelství Omega za poskytnutí recenzního výtisku.

5/5

Kniha vyjde 4.5.2016
Knihu si lze již brzy zakoupit zde
Již brzy si knihu Deník fejsbukové matky budete moci koupit i v knihkupectví Knihy Dobrovský.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

13 komentářů

  1. Ahoj mimozemšťanko, jsem tady, čtu a děkuju :) A také děkuji Nakladatelství OMega, že vybírá tak úžasné chápající recenzenty. Děkujiiiii :) Lucie - Fejsbuková matka a taky jeden z mimozemšťanů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucko, jako bloger teď zažívám něco jako euforii. Moc si tvého komentáře cením ♡. A málem bych zapoměla, vítej v klubu Mimozemšťanů♡.

      Měj se krásně

      Vymazat
  2. Na knihu slyším chválu ze všech stran, je to podle mě naprosto ojedinělý počin. Šárka Fofoňková, která už knihu také recenzovala, připojila i pár ukázek a já se smála nahlas už při tom. Po přečtení Tvé výborné pochvalné recenze, jsem více než rozhodnutá knížku koupit ségře k narozkám (je na mateřské) a pak si ji sama přečíst :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuji za krásný komentář ♡ Šárčinu recenzi jsem četla a měla ji moc hezky zpracovanou :). Já jsem do článku místo úryvků dala fotky, ze kterých nic moc nejde přeč8st :D. Ale tak, kdo by si chtěl přečíst úryvky, může zajít k naší Šárce :). Jé tak lepší dárek (být tvojí sestrou) bych si nedokázala představit :). Doufám, že se jí a tobě bude líbit :).

      Měj se moc hezky

      Vymazat
  3. Wonderful post dear! Have an amazing day! xoxo

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, darling ♡. Have a nice day.

      Vymazat
  4. Knížku znám a i já si myslím, že se jedná o nanejvýš originální dílo. To mi ale prozatím stačí - možná někdy, až se budu nudit, po knize ale nakonec sáhnu :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy bych nečekala, že pomocí facebooku může vyjít něco tak originálního :). Třeba by tě kniha bavila :)

      Vymazat
  5. O knihe som počula, že ja super a niekedy vtipná! :) Zatiaľ sa ju nechystám čítať, ale tvoja recenzia je super. :) Pekný deň. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do ní někdy pusť! :) Myslím, že zrovna u této knihy nebudeš litovat.

      Měj se moc hezky ♡

      Vymazat
  6. Tak já hádám, že se řadím mezi ty "divné", co z fejsbuku zrovna dvakrát nadšení nejsou, protože jsem o existenci Deníku fejsbukovské matky vůbec nevěděla, ale knížka mě moc zaujala, odlehčenější a vtipné čtení je někdy potřeba :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak budeme divné společně. Já nesnáším facebook 😀. Do té doby, než vyšla tato kniha jsem o Deníku fejsbukové matky také nevěděla. Mohu ti říci, že je to moc příjemné a odlehčující čtení. Na giveaway se podívám :).
      Měj se moc hezky

      Vymazat
  7. Konec. Dneska končím nebo mě tvůj blog zrujnuješ. Jak to děláš, že umí každou knihu tak skvěle popsat?! O.o
    A jen tak mimochodem, až budu brečet nad prázdnou peněženkou, tak budu obviňovat tebe! :P Ale v hloubi duše tě budu milovat za to, jako skvosty jsem díky tobě objevila! ♥

    Tvá, už teď s tikem v ruce, mimozemšťanka
    Gabux

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+