Knižní shrnutí u Mimozemšťanky | Březen

20:47


Je to tady! Knižní shrnutí je vždy nejočekávanější článek na konci každého měsíce a já znovu nezklamu. Měsíc březen považuji za pozitivní, ale v počtu nových knih jsem na tom byla lépe v únoru. Tento měsíc mám devět nových knih, pojďme se na ně podívat!



Zmrtvýchvstání mi přišlo jako recenzní výtisk z Ledy. Tuto knihu bych si asi stejně přečetla, protože bych se nedokázala ubránit nátlaku, kdy na mě ze všech stran kouká film The Revenant. Každopádně, recenzi jsem napsala minulý týden a můžete si ji přečít zde. Kniha se mi strašlivě moc a moc líbila!


Další knihou, která mi v březnu přibyla do mojí malé knihovničky je Will Grayson, Will Grayson od Greena a Levithana. Knihu jsem dostala na druhých narozeninách Yoli (zde se dočtete víc!). Na Graysona se už hrozněmoc těším a taky se nemohu dočkat, až vám o něm napíši recenzi ☺. Mimochodem, je to sběratelská edice, mám 28. výtisk ☺♥.


Jackaby ♥♥♥☺. Tuto knihu jsem si zkrátka hrozně moc oblíbila a doufám, že nakladatelství Host brzy vydá další díly této série, protože... Jackaby☺♥. Recenzi si můžete přečíst přímo tady☺.


Knihu Kraď jako umělec od Austina Kleona jsem prostě musela mít. Kreativita hold schází někdy každému. Knihu mohu jenom doporučit, nachází se v ní myšlenky, které by mě nikdy nenapadly. Jestli byste se o tomto tématu chtěli dozvědět více, napište mi☺. Myslím, že kreativita a inspirace by bylo zajímavé téma do nedělního Lazy sunday.


Pozoruhodná dobrodružství slečny Alethey Darcyové právě čtu. Myslím, že jsem na nějaké 270 stránce, opravdu mě tato kniha baví. Do týdně vám o ní prozradím více☺.


Na Černý tulipán od Dumase se chystám, až dočtu Pozoruhodná dobrodružství☺. Kniha vypadá velice zajímavě a já se na ni (ach bože, jak jinak☺☺☺) těším. 


Nebyl by snad měsíc, kdybych něco nevyhrála ☺. Kupodivu jsem znovu vyhrála na blogu Knižní nora u Čokoládové Sabbi. Tentokrát jsem měla štěstí u knihy To prší moře od Radky Třeštíkové. Kniha vypadá opravdu perfektně a já z ní mám hroznou radost. Ptají se mě, jak vyhrávám a já na to nedokážu odpovědět, protože se vůbec nesnažím vyhrávat☺. Jestli tohle čteš Sabbi, tak ti ještě jednou děkuju! 

V březnu jsem také vyhrála ve Velikonoční soutěži na blogu Bookshelf stories a to knihy rovnou dvě. Je to Jedna malá lež a Čtyři vteřiny rozhodnou, mám z nich také obrovskou radost. Knihy mi přijdou až příští týden, takže na vás budou čekat v dubnovém shrnujícím článku.


Kurz dobré nálady mi přišel jako recenzní výtisk od Portálu. Kniha se zabývá myšlenkou, jak se zbavit depresí a mít dobrou náladu. Něco pro mě, uvidíme, jak to bude fungovat☺.


No a u Antistresových omalovánek Cizinka jsem byla vybrána v konkurzu od Omegy na napsání recenze. Já tyhle omalovánky zbožňuji♥. Recenzi si můžete přečíst přímo tady



Přečteno

Dohromady jsem přečetla devět knih. A je to Tomáš Baťa zblízka, Kam se poděla Elizabeth, Selekce, Jackaby, Hitlerova dcera, Nahlížení, Zmrtvýchvstání, Elita a Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender. 

Knihy mají dohromady 2 405 stránek.

Největším zklamáním pro mě byla Hitlerova dcera, kterou nedoporučuji!☺
Nejvíce se mi líbila kniha Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender a Jackaby.



Napište mi, jak se vám dnešní článek líbil a co si myslíte o články, který by se zabýval kreativitou (viz. Kraď jako umělec)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

39 komentářů

  1. Tentokrát jsem si opět našla své sympaťáky. Zároveň zrovna též čtu Pozoruhodná dobrodružství slečny Alethey Darcyové. Kniha mě také uchvátila. Článek se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji ti za komentář! :) Zmiňovaná kniha má obrovskou dávku úchvatnosti, až se divím. Já už jsem poslední kapitolu od přečtení a nestačím se konci divit ☺☺.

      Krásnou neděli,

      Vymazat
  2. Wow, opravdu ti závidím, že si dokážeš najít tolik času na čtení! :) 2 405 stránek je vážně šíleně moc :)
    Budu se moc těšit na článek týkající se kreativity :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za komentář ☺. Teď se cítím jako nějaký čtecí maniak, který nedělá nic jiného, než čte a bloguje ☺☺☺. Ono to tak v podstatě i je, ale samozřejmě že jakože není ☺☺☺☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  3. Moc pěkné skóre, já mám celkem jen jednu novou knihu a přečetla jsme jich asi pět nebo šest.
    Většinu zmíněných knížek znám a Jackabyho jsem si zrovna na začátku týdne přinesla domů z knihovny a už jsem na něj hrozně zvědavá. Snad bude tak dobrý jak tvrdíš :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Doufám, že se ti Jackaby bude líbit ☺♥. Pak mi rozhodně musíš napsat, jaký na něj máš názor (však to znáš, sto lidé, sto chutí...). Koukám, že březen byl úspěšný měsíc i u tebe ☺☺.

      Měj se hezky,

      Vymazat
  4. Great post,I love it!
    I followed you #110 and I hope that you follow me :)
    I hope that you can click on links in this post,I would be very thankful if you do that :*
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/03/dresslinkoutfit-firstcollaboration.html

    OdpovědětVymazat
  5. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  6. You have really amazing blog, i like it <3 <3 I follow you dear :)

    www.neramisic.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Great post.I followed your blog.Can you follow back?
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda, super knihy. Jackabyho bych taky chtěla přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho pŕečti ♡♡ ☺. Děkuji ti!

      Měj se krásně,

      Vymazat
  9. Sama moc nečtu, ale tohle vypadá zajímavě:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné shrnutí, krásné knihy a omalovánka je také super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuji ♡. Omalovánky jsou fajn ♡☺😀😀.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  11. Moc pěkné přírůstky. ;-) Závidím výhru Jedna malá lež a Čtyři vteřiny rozhodnou, také jsem o ně soutěžila. :D Určitě se ti budou moc líbit, já četla první díl a byla jsem nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ Moc ti děkuji ♡, na tyto knihy se hrozně moc těším, snad se mi budou líbit ☺😀. Já jsem úplně zapoměla, že jsem se do soutěže přihlásila ☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  12. Není zač :) Jsem hrozně zvědavá, co na ní řekneš :) Krásné přírůstky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář Sabčo ♡, doufám, že se do ní brzy pustím ☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  13. Nice post :)

    NEW POST.
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/instapost-march-16_3.html

    OdpovědětVymazat
  14. Najprv sa ti chcem poďakovať za pekný komentár na blogu♥, vďaka ktorému som sa tu dostala a objavila ďalší veľmi pekný a zaujímavý blog ;)) Veľmi sa mi páči, ako upravuješ svoje články a tvoje fotky k nim sú nádherné ^.^ A čo sa týka kníh, ktoré si dostala, tak musím povedať, že všetky vyzerajú skvelo, no mňa už dlho ťahá Jackaby. Ten je u mňa na druhom mieste medzi knihami, ktoré veľmi chcem. A ďalej ma zaujala kniha Zmrtvýchvstání...o filme som už toho toľko počula, takže ma láka...no knihy sú aj tak vždy o 100% lepšia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem nečekala ♡. Je hrozně moc krásné číst tvá milá slova ♡♡. Jsem velmi potěšena, že se ti líbí mé fotografie a články ♡♡. Obě zmiňované knihy rozhodně stojí za povšimnutí. Sice mi z filmu Zmrtvýchvstání mrazilo, ale je to zajímavé dílo. A knihy jsou vždycky lepší ☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  15. Super článek a přírůstky :D Na některé z nich mám také zálusk. Například Jackabyho už mám dobu doma a ještě jsem se nedostala k jeho přečtení :D A to se na něj těším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti! ☺ Jackaby je velmi zajímavá kniha ☺. Pak mj musíš napsat, jak se ti líbil ☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  16. Máš tak překrásný blog a ty fotky, prostě wow! Čteš přesně knihy, které já taky zbožňuju! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺😀😀 páni, miluji tvůj komentář ♡♡. Strašně moc ti děkuji ♡♡

      Měj se krásně,

      Vymazat
  17. Samé krásné přírůstky, ze kterých si i já určitě pořídím Zmrtvýchvstání (právě díky Tobě :)) a také Pozoruhodná dobrodružství slečny Alethey Darcyové. Přeji příjemné čtení a těším se na dojmy :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ♡♡♡ Zmrtvýchvstání je dost silný příběh a Pozoruhodná dobrodružství taková oddechovka ☺☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  18. Páni, objevila jsem tě teprve teď, ale jsem nadšená, máš to tu moc pěkné Mimozemšťanko :) A tolik knížek přečtených!!! Na Podivuhodná dobrodružství slečny Alethey Darcyové se chystám brzy :) Jackaby se mi taky líbil, i když jsem čekala o něco víc, ale na další díly se určitě chystám :)
    Měj se krásně na své krásné planetě :)

    OdpovědětVymazat
  19. Lovely post dear, I love reading!xx


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek! ♥ Všechny ty knížky ti strašně závidím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ahoj, moc ti děkuji za pochvalu. Určitě se k nim také dostaneš :)

      Měj se krásně,

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+