Lazy sunday #15 aneb Čtení s Mimozemšťankou

20:21


Ahoj Mimozemšťani! Dnešní inspirující slunečný den mi po dlouhédobě vnuknul nápad. S kapkou kreativity, kterou jsem dolovala z Kraď jako umělec, jsem přišla na jeden dlouhodobý projekt, jehož pointou by bylo si vyměňovat knihy, které nás nebavily nebo nijak zvlášť neoslovily, za knihy ostatních blogerek/ů, které nás naopak uchvátily (a majitelé se jich chtějí zbavit). 


Inspirací pro mě jsou balíčky, které si navzájem posílají beauty blogerky. Vždy si stanoví nějakou částku, za kterou si navzájem koupí kosmetiku a věci, které je zajímají.

U knih by to bylo trošku snažší. My, kteří bychom se zapojili, bychom neutratili ani kornu, kromě poštovného 50 Kč.

Vyfotili byste knihy, kterých jste ochotni se vzdát a poslali byste mi fotografie do e-mailu. Já bych na svém blogu vytvořila stránku, kam bych všechny fotografie zveřejňovala. Vy byste mi ještě do zprávy napsali, jaké knihy čtete, popřípadě o jaké máte zájem. Já bych to k vašemu obrázku přidala a bylo by to hotové. Těm, kterým by se vaše kniha líbila, a měli by knihu, která by vás bavila, by pod článek napsali komentář a já bych vás kontaktovala. Poté by to bylo už jen ve vašich rukou.

Co si o tomto projektu myslíte? Napadlo mě, že by se tento projekt mohl jmenovat Čtení s Mimozemšťankou. Určitě mi napište váš názor, bez vás to reálné nebude☺. Samozřejmě by projekt nebyl pouze pro blogery, mohl by se zapojit úplně každý.

Rozmyslete si, zda byste se do takovéhoto projektu zapojili, kdyby byl na světě. 

Také mám rozpracovaný článek týkající se inspirace a kreativity. Myslím, že by leckoho mohl nakopnout ke kreativním věcem. Bez kreativity a inspirace budou blogy k ničemu. 

Doufám, že jste si dnešní krásný den užili! 

Mějte se krásně a omlouvám se za kratší článek, musím přemýšlet☺.

PROJEKT JIŽ FUNUJE, ZDE NAJDETE VÍCE INFORMACÍ.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka



MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

18 komentářů

  1. Téda, musím říci, že projekt je velmi zajímavý. Já bych do toho určitě šla, proto za mě určitě ANO. Sice si moc nedokáži představit, jak to bude reálně fungovat, ale určitě je to skvělý nápad, který si zaslouží zkusit.

    www.hanci.cz

    Měj se krásně Hrozinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺☺ Udělala jsi mi hrozně velkou radodt! ♡♡♡ Musím zkusit "prototyp" 😀😀. Ale ještě to má mezery, přiznávám.

      Díky,

      Vymazat
  2. Já bych se určitě zapojila, je to super nápad :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě beru na vědomí ♡♡☆. Jsem moc ráda! ☺.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  3. Znie to skvelé, také tie beauty swapy sledujem už nejakú tú dobu a rada by som nejaký spravila, ale ... nie som beauty bloggerka :D
    Vii,http://with-love-vii.blogspot.sk
    p.s. na blogu začala séria: Serious author problems :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😀😀☺ No vidíš, třeba tě více zajímají knihy ☺☺. Díky za komentář.

      Měj se krásně,

      Vymazat
  4. Jů! Bezvadný nápad! Nic víc nemohu dodat a jsem jednoznačně pro! :) Byť si myslím, že začátek bude docela pracný, než se zajede nějaký osvědčený systém... Doufám, že to spustíš a držím palce!
    A kdyby byla potřeba nějaká pomoc (neumím si zatím představit jaká, ale kdyby), klidně dej vědět, můžu Ti dělat sekretářku :)) Měj se krásně a těším se na nové články :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že je to super nápad. Mám doma pár kousků, které mě absolutně nezaujaly, ale někomu jinému by třeba mohly udělat radost :)
    Akorát si tedy myslím, že by to pro tebe bylo docela technicky náročné, ale rozhodně ne nezvladatelné :)
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že to je super nápad...určitě bych se zapojila :))
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nápad je to rozhodně zajímavý a užitečný. Já mám bohužel knih strašně málo a povětšinou jenom ty, na které jsem si pečlivě našetřila zlaťáky a bojím se je cizímu člověku jen půjčit na dohled, takže i když mě to láká, nejspíš zatím budu jen přihlížet :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych měl zájem :D Tak až bude nějaký ten prototyp tak se mi prosím ozvi :)
    www.knizninora.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelý nápad!
    Mohli by sa zapojiť aj ľudia zo Slovenska?

    OdpovědětVymazat
  10. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
  11. Super nápad, snad to bude fungovat <3

    OdpovědětVymazat
  12. Super nápad! Určitě bych se zapojila. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta fotografie u okna je úžasná. To jsi ty? uplně skvělá atmosféra při čtení:-)
    Simply Adele

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+