Všem klukům, které jsem milovala - Jenny Hanová

15:24

Při mé návštěvě knihovny jsem si na poslední chvíli všimla knihy Všem klukům, které jsem milovala. Spěšně jsem si ji vzala, ale nedávala jsem jí moc velké naděje. Nakonec jsem ráda, že jsem si ji vzala a dala jí šanci. Pojďme si přečíst dnešní recenzi! 




Autor: Jenny Hanová
Originál: To All the Boys I've Loved Before
Žánr: Dívčí román
Počet stran: 320
Nakladatelství: CooBoo



Anotace: Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala – na rozloučenou. Lara žádnému klukovi nedala najevo, že se do něj zamilovala. Místo toho mu napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. A najednou musí čelit všem svým pocitům, které před světem – a hlavně přímo před adresáty – pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.








Jak jsem už psala, kniha mě ze začátku moc nezaujala, ale světe div se! Za jeden den jsem ji celou přelouskala a to ještě s povděkem autorce Jenny Hanové, která mi tento požitek z knihy poskytnula. Prvně jsem si říkala, že to je další nudná slaďárna s mega nudným příběhem, ale kniha mě přesvědčila o opaku. Sice to je slaďárna, ale je psána takovým zvláštním způsobem, jímž vás kniha zaujme a nejde se od ní odtrhnout. 





Autorce musím dát další pozitivní body za krátké kapitolky. Když chcete knihu rychle přečíst, věřte nebo ne, je to dobré. Kniha není bůhvíjak poučná, spíše naopak. Myslím, že jedním z mála problémů této knihy je ten, že mladším čtenářkám říká, že je úplně normální, když budou lhát, že je to jedno. Hlavně neříkat to, co opravdu cítíme nebo co si myslíme. 


Příběh je velmi poutavý, líbí se i, že hlavní hrdinka řeší vše s nadhledem. Postupně jsem si i oblíbila hlavního hrdinu tohoto příběhu (Petera). Velice mě překvapil konec, protože je to jedna z těch knih, která se postupně vyvíjí. Knihu celkově hodnotím velmi kladně, zpříjemnila mi sobotní odpoledne.


Četli jste už tuto knihu? Jaký na ni máte názor? Sem s ním! :)





MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

2 komentářů

  1. Na knížku jsem náhodou narazila v knihovně (taky) a chci si ji co nejdřív přečíst :)
    Super recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) určitě doporučuji :) je to dost zajímavá kniha :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+