Unboxing #2

12:46

Když jsem se včera vrátila ze školy, tak na mém stole čekalo překvapení v podobě několikanásobně zabalené. Já však věděla, co v balíčku je. Ale stejně jsem se při rozbalování nemohla dočkat. Nedávno se mnou navázalo spolupráci nakladatelství, které vydává převážně knihy o fotografování a kreslení. Jestli jsem Vám to ještě nestačila říct, tak jsem vášnivá fotografka a když se najde čas, tak velmi ráda kreslím. Nakladatelství Zoner Press se mi líbilo, tak jsem si řekla, proč ne. 


Knihy byly tak kvalitně zabaleny, že nato nestačila má něžná ruka, ale musela jsem použít hrubou sílu (smích). Ale na druhou stranu musím toho, co to balil pochválit, protože teď je velmi sychravé počasí a myslím, že je lepší mít suchu knihu, než mokrou. Když jsem balíček otevřela, vykoukly na mě dvě knihy. 




První z nich je Umění Zentangle®. Knihu jsem poprvé viděla ve výtvarce u své učitelky, moc se mi líbila, a když jsem měla možnost ji mít doma, tak jsem si ji vybrala. U zentangle se prý relaxuje a medituje, tak uvidíme. Kniha obsahuje spoustu tipů a návodů a jak je v knize napsáno - vůbec nezáleží na tom, jestli se považujete v zentangle za veterána či jste ji právě objevili. Já osobně jsem zkoušela tuto techniku o prázdninách, když jsem se nudila. Na youtube jsem si našla pár favoritů a 'zentanglovala'. Moc mi to ale nešlo, tak uvidíme, jestli to kniha spraví. :)























Jako druhou knihu jsem si vybrala 3D omalovánky: Města. Takovéto omalovánky jsem už několikrát viděla u dalších blogerek, chválily je, tak jsem si řekla, že je sama vyzkouším. Omalovánky prý uvolňují stres a slyšela jsem,, že se u nich skvěle relaxuje, tak uvidíme. Dnes jsem si už trochu vykreslovala a začalo mě to bavit. Doufám, že mě omalovánky naučí nepřečrkávat, protože když vykresluji, tak mi to občas dělá menší problém. Také si myslím, že se takto člověk naučí trpělivosti. Omalovánky mě velmi překvapily svojí velikostí.






Ke knize byly přibaleny 3D brýle, které nám umožňují rozpoznávat teplé a studené barvy.




Každopádně ještě jednou děkuji nakladatelství Zoner Press, které mi umožňuje rozvíjet svůj talent a poskytuje mi recenzní výtisky. pokud se tomu tak dá říkat. Máte s vybranými knihami zkušenost? Pro další informace mi napište komentář nebo zkuste kliknout na odkazy na nakladatelství. Budete si některou přát k Vánocům? Líbil se Vám dnešní unboxing? Přeji Vám příjemný adventní víkend.






MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

4 komentářů

  1. wau vyzerá to peckovo mám rada takéto vecičky :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) taky se mi líbí :3 :) a věř, že jsou fajn :)

      Vymazat
  2. juj :) gratuluju k nové spolupráci :)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+