Lazy sunday #5

18:39

Všechny vás dnes srdečně vítám u posledního předvánočního Lazy sunday. Doufám, že jste nezapomněli zapálit čtvrtou svíčku na adventním věnci. Dopřejte si něco sladkého na zub a k tomu si přichystejte horký čaj s charakteristickou vůní. Pojďme si přečíst dnešní Lazy sunday!



Se smíchem vám oznamuji, že jsem strašný nešika. Ve středu jsme měli tělocvik a zase jsme museli  dělat nějaké fantasmagorické neboli přiblblé cviky. Já jsem to jako vždycky odnesla. Na levé noze se mi natáhly vazy a nohu mám ve škrobáku. Nevím přesně jak se to stalo, ale stalo se. Nesnáším to! Asi by mi měli zakázat cvičit a sportovat. Jestli se tomu, co předvádím dá říkat sport. Není to tak, že jsem antisportovec, ale já mám na tohle hold smůlu. 

Celý víkend jsem nemohla jít ven a kvůli svému 'handycapu' jsem byla odkázána na knihy. Vlastně bych měla být ráda za to, že jsem doma, protože když jsem si u lékaře nazouvala svoji botu, přestávala jsem věřit, že bych se odtamtud ještě dostala. V botě opravdu nemám rezervu  centimetrů, takže to byl trochu problém. Se strachem v očích jsem již spřádala plány,jak se z celého objektu dostat. Na poslední chvíli jsem botku nějakým záhadným způsobem roztáhla, a tím jsem se vyhnula nepříjemnostem.

Doma jsem četla a četla. Dočetla jsem knihu Kde hvězdy stále září a musím se přiznat, že jsem příjemně překvapena. Příběh je opravdu silný. Recenzi na mém blogu najdete v průběhu příštího týdne. Poté jsem byla nucena se naučit látku do chemie. Jak já chemii nesnáším! V naší tříd je nadlidský výkon dostat z písemné práce na učivo z chemie lepší známku než 3. Copak se jednou chystám být chemička? Odpověď zní: NE. Tak proč to všechno?

Už máte nakoupené všechny dárky na Vánoce? Já se přiznám, že ještě ne. Nakupování mám ráda, ale ne vánoční nákupní šílenství. Zkrátka - o Vánocích mé nakupovací schopnosti rezignují a já pak vše sháním na poslední chvíli. 
Minulou  sobotu jsme si udělali menší výlet do rakouského Primarku. Vídeňský Primark mě velmi zklamal. Možná to bude tím, že oxfordský Primark nasadil až příliš vysokou laťku. Nejenže ve Vídni měl jen jedno patro, ale v tom jediném patře byla namačkaná dámská, pánská a dětská móda. Sice tam bylo od každého něco, ale přece jen mohli tomto vyhlášenému řetězci věnovat více prostoru. Vždyť někteří lidi, co tam nakupovali by se nejradši ušlapali. Ale přece jenom jsem si odtamtud něco přivezla. Moc to sice není, ale důležitá je kvalita, ne kvantita!

Moc se omlouvám, že jsem ještě nepublikovala slíbený Autumn haul z Anglie. Napadlo mě, že bych to spojila s oblečením z Vídně pod názvem Primark haul 2015? Pokud o tento článek máte ještě zájem, tak mi napište do komentářů.


Každopádně vám všem přeji krásné šťastné a veselé Vánoce plné pohody, klidu a míru. Ať vám Ježíšek naježí vše, co jste si přáli. Hlavně nezapomeňte na to, že na Vánocích je důležitá rodina.

PS: Doufám, že bude na Vánoce sněžit!

Mám vás všechny moc ráda, protože vy děláte můj blog takový, jaký je.


MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

13 komentářů

  1. Posledná adventná nedeľa, už sa tak teším na Vianoce, keď budeme všetci spolu pokope. Pekný dizajn inak ♡

    Have a nice holiday xx Love from Slovakia ~
    ♡ REALASH | AFTER HALF A YEAR ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji :) a přeji příjemné prožití svátků! :) Už jdu mrknout na tvůj blog :)

      Vymazat
  2. Krásny článok! Veľmi rada čítam tvoje Lazy Sunday články :)
    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Ani nevíš, jak mě tyto komentáře povzbudí. Jsem ráda, že je alespoň někdo čte :)

      Přeji krásné prožití Vánoc! :)

      Vymazat
  3. Jé, tak to mě mrzí, že se sis natáhla vazy na noze. Snad se dáš brzo zase dohromady :D Heh, my teď v zimě o těláku chodíme plavat... a protože chodí málo, tak máme volno :D
    Kde hvězdy stále září jsem také četla :) hezká knížka :)
    O můj bože, chemie je zlo :D taky ji nemám ráda, ale naštěstí mám jedničky. Každopádně teď se musím (měla bych) šprtat na chemickou olympiadou, do které mě natlačila učitelka grr. -,-
    Já mám naštěstí všechny dárky nakoupené, ale dokoupila jsem je teprve tenhle týden :D
    My jezdíme do Primarku do Drážďan, kde má tři patra :D Tam se mi líbí... V oxfordském jsem taky byla (ale asi v jiném než ty) :D
    Ale byla jsem třeba i v jiném městě v Anglii v Primarku a tam taky měli jenom jedno patro :D
    Ten haul by si mohla udělat, ráda se podívam na to, co sis koupila. :)
    Přeji ti hezké svátky. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  4. :D Vcelku vám závidím to plavání! Chemické olympiády, stejně jako plavání na 2. stupni, u nás není. Samozřejmě díky Bohu! :D O Primarku v Drážďanech jsem již slyšela. Musí být super! :) A haul se pokusím dodělat :))

    Přeji ti krásné prožití svátků!

    OdpovědětVymazat
  5. No, já jsem tu poprvé a hned si připadám jako starý blogger - věkově. :-D Doby, kdy jsem měla tělocvik a chemii jsou už dost v nedohlednu.. :-) Ale článek se četl sám, milé a příjemné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář. :) Přeji krásné Vánoce a svátky. :)

      Vymazat
  6. Pěkný blog a článek :)
    Na tělocvik jsem stejné nemehlo jako ty a chemie také není má nejsilnější stránka :D

    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji moc! Tak to je dobré vědět, že nejsem sama! :) Tvůj blog je strašně super! :)

      Vymazat
  7. Tělocvik by se měl zakázat! Přijde mi to strašně "na hlavu" všichni se hromadně musíme převlékat v jedné šatně, které nepříjemně zapáchá. Po hodině se opět všichni zpocení, unavení a červení společně zase převlékáme v jedné šatně, která po tom zapáchá ještě víc a nakonec jdeme smradlaví domů... Ble...
    Jane z janepise.blogspot.cz || Kyanid ve slevě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D musím souhlasit :D i když ještě před rokem jsem na tělocvik nedala dopustit :D

      Vymazat
    2. :D musím souhlasit :D i když ještě před rokem jsem na tělocvik nedala dopustit :D

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+