Knižní výzva 2016 a Novoroční giveaway

13:53




Tento článek není vůbec originální, ale rozhodla jsem se, že i já se zapojím do knižní výzvy 2016, kterou pořádá Ells. Takováto výzva je moje premiéra, tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet, proto jsem si zaúkolovala přečíst krásných 70 knih.




Musím se přiznat, že jsem přemýšlela o 120, protože to doprovázel ten nejroztomilejší obrázek. Ale nebudu povrchní a budu se soustředit na to, na co mám. 

Články takovéto podoby, kde se publikuje naše knižní výzva asi najdete na každém rohu, tak jsem se rozhodla, že ho trochu zpestřím. Proto se vás všech chci zeptat, jestli byste měli zájem o Novoroční giveaway. Soutěžilo by se asi o dvě knihy, ale zajímá mě, jaký žánr čtete. V postranní pravé liště najdete anketu, kde se tomuto tématu věnuji. Vím, že jsem zdaleka nevybrala všechny žánry, které by vás zajímaly, ale budu ráda, když se zúčastníte.

Nechala jsem se inspirovat Katkou z blogu Čo je dobré, to musím mať, která dělá skvělé giveaways. Právě teď jedna na jejím blogu probíhá a abych řekla pravdu, ještě jsem se tak velké giveaway nezúčastnila. V její soutěži můžete vyhrát kosmetiku, ale i knihy, což mě jako člověku zapálenému do knih vyhovuje. Jestli o Katčiné giveaway ještě nevíte, tak se určitě podívejte na její blog. Soutěž končí 12.3.2016!
Zde je giveaway

Jestli se mě chcete zeptat na něco o giveaway, klidně pište :)


Ideal Alien



MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

11 komentářů

  1. Veľmi pekný článok. Aj ja by som sa veľmi rada zapojila do knižnej výzvy, avšak nečítam až tak veľa, nakoľko popri vysokej škole nie je toľko času. Zároveň by som sa ti veľmi pekne chcela poďakovať za zverejnenie mojej veľkej giveaway.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti článek líbí. Až budu pořádat giveaway já, tak budu ráda, když se zapojíš. Přeji hodně úspěchů do budoucna :)

      Vymazat
  2. To já vždycky nový rok začnu tak skvěle, co se týče knížek, jenže pak se objeví knížky, který se mi číst nechce, ale musím (povinná četba, jojo) a tou se prokousávám třeba další 3 měsíce. Fuck that.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) No jo, každý to má jinak :) to já jsem zase úplný knihomol :D :) Jinak, máš hrozně fajn vzhled na blogu :) Hned jsem si tě přidala do pravidelných čtenářů :)

      Vymazat
  3. Mám v plánu se tedo knižní výzvy zúčastnit, jelikož zase nejsem tak obrovský knihomol, asi zkusím 5 knížek na měsíc (tedy 60), ale stále přemýšlím, jestli na to mmám, a jestli to nesnížit jen na 4 knihy měsíčně (zaokrouhlila bych na tu 50.) No uvidíme, jak se rozhodnu.
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Je zase pravda, že kdykoliv se dá výzva navýšit, tak bych to asi moc nehrotila :) Hodně štěstí při plnění výzvy! :)

      Vymazat
  4. Do téhle knižní výzvy jsem se zapojila už tenhle rok (2015) a plánuji se zapojit i příští rok-2016. :D Pro tenhle rok jsem měla přčíst 50 knih, což se mi povedlo a na příští si dál asi také těch 70. I když nevím, jestli to budu zvládat, protože mě čekají přijimačky na střední, pak ta střední a tak. Ale snad se s tím nějak poperu. :)
    O giveaway bych určitě stála :D Také plánuji, že bych udělala. Každopádně o ty knížky by to bylo super! Už jsem hlasovala v anketě pro young adulut, ale určitě by i fantasy bylo super! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Přijímačky bohužel čekají i na mě :/ :D Hodně štěstí při výběru školy :) A díky za názor na giveaway :)

      Vymazat
  5. Dávám si za cíl přečíst 12 knih :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Moc se mi líbí tvůj blog, mimochodem :)

      Vymazat
  6. Drzim palce. Ked som chodila na zakladnu a strednu, tiez som tolko citala. Teraz je to uz podstatne menej (vela spravi aj sedenie pri internete a citanie blogov :-) ), ale buduci rok sa budem aj ja snazit precitat viac knih.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+