Sněží, sněží... - Lauren Myracle, John Green, Maureen Johnson

17:55

      Dnes bych Vám pomocí recenze ráda představila knihu, kterou jsem před nedávnem dostala od MegaKnih (zde). Jedná se o knihu Sněží, sněží..., kterou napsali tři autoři, mezi nimiž se vyskytl i John Green. Let's read!

   


Autor: John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson
Originál: Let it snow
Žánr: Dívčí román
Počet stran: 264
Nakladatelství: Yoli













     Myslím si, že je to moc povedená a hezky zpracovaná kniha, na to, že na ní spolupracovali tři autoři. Všechny hlavní postavy měly navzájem propletené osudy, což bylo velmi upoutávající. Kdybych měla porovnat, který příběh se mi líbil nejvíce, tak nevím. Vyprávění bylo sjednoceno, ale zároveň byl každý osud jiný, akorát ta pointa byla stejná. 


     Moc se mi líbila celá myšlenka tohoto příběhu - kouzlo Vánoc. Sice, když se řekne kouzlo Vánoc, tak si představíme něco magického a kouzelného, ale kdybych si chtěla přečíst pohádku, tak bych sáhla po Andersonovy a ne po Greenovy a spol. Zkrátka si myslím, že autoři mohli přidat trochu více reálnosti. Vím, že všichni rádi čteme krásné věci s dobrým koncem, ale já osobně mám radši realitu. Ale zase je pravda v tom, že to je kniha o Vánocích a mohou se dít zázraky, takže takové milé nastínění vánoční atmosféry.



     Ale, když opomenu žánr, tak se mi kniha opravdu moc líbila. nyní je čas, kdy se perfektně čte. Není snad krásné, když čtete Sněží, sněží... a venku sněží? Já myslím, že je to kouzelné. Určitě si knihu přečtěte a pak mi napište co si o ní myslíte třeba Vy! 


 Ještě jednou - díky MegaKnihy!


Nyní je kniha k prodeji na MegaKnihy.cz za skvělou cenu a velmi levné poštovné. Odtamtud ji mám i já :) .
     

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

5 komentářů

  1. Na Sněží Sneží se chystám o vánocích :3 :) jinak moc se mi líbí, že už máš na blogu ty obrázky a není to vyloženě černobílé :) !! ;)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) určitě Ti knihu doporučuji :) Musím Ti dát za pravdu :) :D Černobílé to nebylo ono :) teď je to mnohem lepší :)

      Vymazat
  2. Tá kniha ma naozaj veľmi láka :) No dostanem sa k nej asi až po Vianociach, pretože teraz šetrím na darčeky :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) chápu :) ale určitě doporučuji :)

      Vymazat
  3. kniha je moc dobře napsaná dobře a rychle se čte,ale jen jsem se chtěla zeptat na charakteristiku postav např:má 16 let má hnědé kudrnaté vlasy a její přezdívka je páratko.moc bych byla ráda kdyby mi to tady někdo napsal.děkuji :)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+