Mega unboxing #3

14:24

Dnes tu máme další unboxing. Knihy mi přišly už minulý týden, ale nechtěla jsem dělat spoustu unboxingů naráz, tak jsem Vás trochu napínala. Mám radost, protože se mnou navázalo spolupráci nakladatelství YOLI. Toto nakladatelství vydává perfektní young adulut romány, které mě vždy baví. Ale já sama jsem byla překvapená. Z Yoli mi totiž rovnou poslali 5 knih, které jsou všechny úžasné. Tak se alespoň nebudu v chmurných prosincových dnech nudit.




Balíček mi přišel parádně zabalený, to se musí nechat.



















Jako první knihu bych Vám ráda představila knihu, ze které mám obzvlášť velkou radost. Je to román, který napsala Jennifer Nivenová, jehož jméno je Všechny malé zázraky. O knize jsem slyšela samé dobré věci, tak snad to bude taková pecka, tak jak všude píšou. Na knihu se nesmírně těším.








Dalším přírůstkem do mé knihovny je další greenovka. Nyní to je dlouho očekávaná kniha Příliš mnoho Kateřin. Doufám, že bude alespoň z poloviny tak skvělá, jak ostatní Johnovy knihy. 



                                                                          

Na tuto knihu jsem se už velmi dlouho dívala a okukovala e-shopy. Tím větší radost jsem měla, když se objevila v mém balíčku, Jedná se o knihu, kterou napsala Gayle Formanová, Zůstaň se mnou. Moc se těším na čtení této knihy a jsem ráda, že je i film, alespoň mohu srovnávat, co je lepší.




Ani nevíte, jakou jsem měla radost, když jsem mezi knihami objevila druhý díl knihy Zůstaň se mnou, Kam jsi odešla. Nevím, co k tomu více dodat. Prostě WooooW!



Poslední knihou v mém mega unboxingu je kniha s názvem Jen jeden rok. Bohužel jsem pak zjistila, že je to druhý díl knihy Jen jeden den.  No, tak další důvod si koupit knihu... No ne? :) Mimochodem, jeto další dílo od Gayle Formanové,








Tímto bych chtěla ještě jednou poděkovat skvělému nakladatelství Yoli, které vydává čtivé young adulut romány! Jedna z pozitivních věcí na nakladatelství Yoli je, že knihy nejsou stejně drahé, jako v podobných nakladatelstvích, co vydávají romány young adulut. V tomto měsíci se můžete těšit na spoustu nových recenzí. Četli jste už tyto vybrané knihy? Napiště mi do komentáře, která kniha se Vám nejvíce líbila! :)
Mějte se hezky!

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

4 komentářů

  1. Strašně moc ti moc přeji novou spolupráci! :) Moc si to zasloužíš :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Tyto komenty se čtou samy! :) :)

      Vymazat
  2. Vypadají ty knihy úplně skvěle :3 taky si nějakou asi objednám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) taky že jsou skvělé! :) Určitě doporučuji :)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+