TOP 10 z Romwe, winter style

21:57



Ahoj! Už dlouho pro vás plánuji příspěvek, ve kterém bych vám představila Top 10 věcí z Romwe. Pokud jste o Romwe ještě neslyšeli, tak se jedná o japonskou firmu, která se soustřeďuje na výrobu módního oblečení. Kousky z Romwe sice nemají stejnou kvalitu jako například H&M nebo Tally Weijl. jelikož je zima, tak se můžete těšit na ukázky věcí, které bych si vzala právě v tomto období. Pojďme si ale už přečíst dnešní článek.

(Odkazy na jednotlivé kousky najdete pod každou fotkou.)




Jako první mě na Romwe zaujal tento kránsý šedý kabátek. Líbí se mi ta řádnost a elegance, co z něj vyzařuje. Z nabídky na Romwe se mi líbil nejvíce, ale nesmutněte. Je tam opravdu velký výběr! Kabát najdete ještě v červené, hnědé, tmavě zelené a v této šedé barvě.

No není nádherný?

coat

Nevím jak vy, ale když se řekne zima, tak si automaticky vybavím svetry se zimními motivy. Proto, jsem jako druhou věc vybrala svetry. poslední je ve stylu vintage. Ne každému se styl vintage líbí. někdo ho má za staromódní styl, ale tento svetr není ničím staromódní. A  jestli je, tak jsem asi taky staromódní.

sweater
sweater
sweater



Jsem přesvědčena, že podle bot se pozná kvalita obchodu. Proto bych si vybrala tyto krásné vintage boty. Dám Vám sem tři snímky typů, které se mi líbí, ale předem vám říkám, že v chelsea boots high bych asi nikam nevyšla. Nemám odvahu chodit v tak vysokých podpatcích a za druhé to neumím! 


vintage boots

ankle boots
chunky high heels

Miluji košile všech typů. Od klasických bílých až po pohodlné kostkované. A jednu nejen domácí košili mám tu. Nyní vypadá naprosto bezvýznamně a kusově, ale myslím, že na člověku dělá divy. Mám tu dvě košile, protože jsem se nemohla rozhodnout, což je v mém případě pochopitelné.
Která se líbí víc vám?


shirt

shirt







Prostě ležérní elegance.

denim shirt

Musím se přiznat, že na Romwe mají široký výběr mikin, což mě velmi překvapilo. Nosím mikiny, ale ne tolik jako svetry, i přesto jsem si ale vybrala pár svých favoritů. 



panda sweatshirt

black sweatshirt

Přišlo mi jako hřích si nevybrat mikinu s mimoňem.


alien sweatshirt
Dále tu máme pěknou řadu džínů. Na Romwe je jich hojnost, sice jsou si některé až moc podobné, ale jsou opravdu módní a stylové. Mě se líbí!
ripped black pant

cut denim pant
high denim slim pant
Z triček jsem tu vybrala pár kousků, které mě opravdu zaujaly. Asi 20 minut jsem je vybírala. 
Mám ráda jednoduchost.

crop t-shirt
t-shirt
geek t-shirt
nirvana t-shirt



Už  dlouho si vyhlížím takovouto sukni. Je zase jednoduchá, ale i přesto krásná. Líbí se mi takovýhle styl sukní, do kterých se dá zastrčit nějaký top či tričko. Je to pak překrásný outfit.
Tento batůžek jsem si naprosto zamilovala. je elegantní a nadčasový. Zkrátka - má své kouzlo. Vypadá jako z kůže, ale nejspíš to bude koženka. Prostě je Top.


backpack


Posledním kouskem dnešního módního článku je šála. Ať jsou produkty jakkoli kvalitní, tak si myslím, že se šálou nic zkazit nemůže. Když šálu vyberete dobře, tak je to jen decentní doplněk zakomponovaný do jednoduše promyšleného outfitu. 

scarf



Doufám, že jsem vám naladila nějakou inspiraci na oblékání v zimě, a že se vám oblečení z Romwe líbí. Romwe určitě doporučuji, protože móda odtamtud vypadá skvěle a není drahá.

Máte zkušenosti s Romwe? Líbí se vám můj styl? 



MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

13 komentářů

  1. skvělý článek! takových bys mohla vydávat více... tvůj styl a výběr oblečení se mi rozhodně líbí. mám nutkání si jít hned něco z eshopu vybrat a koupit :) S Romwe zkušenosti ještě nemám, ale nakupovala jsem na Dresslinku a jiných. veselé vánoce! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Jsem ráda, že se ti článek líbí:)

      Vymazat
  2. Úžasný článek! Na tvém blogu mám lookbooky moc ráda, a jak už psala jiná tvá čtenářka, mohlo by jich být více. Boty vypadají skvěle a košile miluju taky. Škoda, že většinu úsporů jsem utratila za dárky. Šťastné a veselé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) No, tak s úspory jsme na tom asi stejně :D :) Leda by se stal nějaký zázrak? :D :) Taky přeji Veselé Vánoce! :)

      Vymazat
  3. Wow :O To jsou uzasne kousky :D Uplne me to laka, ale moji prazdnou penezenku asi uplne ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak ono někdy stačí se jenom koukat :D a přiznejme si, kdo teˇˇd nemá prázdnou peněženku? :) veselé Vánoce! :)

      Vymazat
  4. Krásný článek :3 hodně se mi líbí ta sukně a ten kabát :3 svetry jsou taky hezké :) ale boty se mi moc nelíbí :/ ale tak to je věc názoru :) a stylu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jsem moc ráda, že se ti článek líbí. Mě se ty boty zase hrozně moooc líbí. Mám ráda vintage styl a to je hold ono.. :)

      Vymazat
  5. JÉÉ, ty krásný svetříky, sukně, šály, kabátek ♥ Kdo by tohle nechtěl mít ve skříni. Super !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. OMG :) Fakt krásné kousky.. hned bych si nějaké koupila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Určitě si kup. V Romwe mají moc krásné oblečení.

      Vymazat
  7. Nejvíc se mi líbí ten kabátek :) Krásný věci.
    www.trendybook.cz

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+