Lazy sunday #6

17:20

Sešel se týden s týdnem, neděle s nedělí a konečně je tu čas na naše šesté Lazy sunday. Dnes to bude takové oddechové nedělní odpoledne, protože se nemusím stresovat učením do školy a jinými povinnostmi.



Znáte to, když si něco plánujete na prázdniny? Třeba: "Každý den budu chodit ven, abych doma jen tak neseděla." Jo? Já to taky znám. Vždycky si naplánuji skvělý program, abych neměla nudné prázdniny. A potom? Světe, div se! Prázdniny strávím v posteli s knížkou v ruce. Jak nečekané. Pro ty, co rádi čtou mé recenze na blogu je to přívětivé. Každý den přečtu jednu knihu, tím pádem bude víc recenzí. No, asi to tak už bude. Je mi souzeno stát se povalečem. Ale, když se na to podívám z jiné perspektivy... jsou i horší věci, než čtení.



Každý den před spaním si říkám: "Ještě 8 dní a skončí prázdniny. Do háje! Zítra se budu určitě učit..." Jasně, času ještě dost. Stejně se budeš učit večer v neděli, ten den před začátkem školy, tak proč všechno hrotit? (!!)

Znáte ten pocit, když dočtete nějakou knihu, a poté na ni musíte pořád myslet? Právě před chvilkou jsem jednu  dočetla a nejde mi z hlavy. Jsem nervózní a ve stresu. A to jenom kvůli jedné knize... Asi si budu muset jít vykreslovat zázračné antidepresivní omalovánky od nakladatelství Zoner Press. Někdy v brzké době můžete čekat recenzi, protože jestli budu pořád ve stresu, budu je mít brzy vykreslené.



A nakonec se v mém dnešním Lazy sunday dočkáte trochu humoru. Představím vám totiž britskou komediální skupinu Monty Python, která mě naprosto dostala svým nefalšovaným humorem. Já se ráda směji a mám ráda humor, ale jen tak mě něco nerozesměje, a když, tak trapné ticho, ale u těchto videí jsem se opravdu dost nasmála. Videa jsou sice opravdu dost stará, ale já v tom nevidím žádný problém. V tomto aprílovém počasí je potřeba zažít trochu humoru, ne?
Stačí, když kliknete na obrázek.



Věřím, že jsem i vás alespoň trochu pobavila, a že si užíváte vánoční prázdniny lépe než já. 
Co jste dostali k Vánocům?

Ideal Alien

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

7 komentářů

  1. To je boží, i když já teda každý den té škole věnuji alespoň chvilku, protože toho máme fakt kopec.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám takovéto "Lazy Sundays" snad každý víkend a každé prázdniny. Taky jsem si naplánovala, kolik toho stihnu, jak si udělám bve všech pořádek, jak budu cvičit a chodit ven, ale nakonec zjišťuji, že ven nemám jít s kým a ten zbytek se mi nechce, tak prostě sedím doma, užírám se k smrti a zase budu v lednu brečet, že jsem přibrala. -.- :D
    <a href="http://pinkiclaire.blogspot.cz>Pinki Claire</a>

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ach to znám... i s tím cvičením konkrétně :D

      Vymazat
  3. Ahoj, hezky blog ;) No ja jsem dostala tuto krasnou mikinu http://www.ksporting.cz/damske-mikiny/adidas-zateplena-mikina.html a spoustu kosmetiky.

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+